Wild Rift 4.0 yama notlarında Wild Rift ekibi, oyunun sonuna doğru kuşatmanın ne kadar zor olabileceğini bulmaya çalışıyor. Bu değişiklikler; eşyalar ve şampiyonlar için gerekli denge değişiklikleriyle birlikte karşımıza çıkacak. Peki Wild Rift’in yeni yaması başka neleri kapsıyor?
Wild Rift 4.0a Yama Notları
Şampiyon Değişiklikleri
Aatrox
(4) World Ender
- Artan İyileştirme: %30/45/60 → %25/35/45
Akshan
(2) Going Rouge
- Bekleme Süresi: 18/14/10/6sn → 14/10/6/2sn
- [YENİ]: Alçakları kovalarken saniyede %2 eksik mana yenilenmesi kazanın.
Ashe
(1) Ranger’s Focus
- Temel saldırı hızı: %25/30/35/40 → %25/35/45/55
(2) Volley
- Bekleme Süresi: 13/10/7/4sn → 15/12/9/6sn
Blitzcrank
(2) Overdrive
- İlk hızlanma düşüşünden sonraki hareket hızı: %10 → %25
- İkinci hızlanma düşüşünden sonraki hareket hızı: %25 → %50
Ekko
(P) Z-Drive Resonance
- Canavar modifikasyonu: %110 → %140
Kayn
(1) The Darkin Scythe
- Shadow Assassin pasif sıfırlama süresi: 6 sn → 5 sn
- Shadow Assassin pasif ilave hasarı: %14~%42 → %32~%46
- Gölge Suikastçı’nın menzilli şampiyonlara hasar verdiğinde aldığı yüklerin miktarı artırıldı.
(2) Shadow Step
- Shadow Assassin Bekleme Süresi: 8 sn → 7 sn
(3) Umbral Trespass
- Shadow Assassin menzili biraz arttı
Lucian
(1) Piercing Light
- Temel hasar: 95/140/185/230 → 110/150/190/230
Lux
(2) Prismatic Barrier
- Kalkan: 40/70/100/130 + %15 Yetenek Gücü → 40/75/110/145 + %10 Yetenek Gücü
- Dönüş kalkanı: 80/140/200/260 + %30 Yetenek Gücü → 80/150/220/290 + %20 Yetenek Gücü
(3) Lucent Singularity
- Hasar: 60/120/180/240 + %60 Yetenek Gücü → 65/130/195/260 + %55 Yetenek Gücü
Nautilus
(1) Dredge Line
- Bekleme Süresi: 11/10/9/8sn → 12/11/10/9sn
- Temel hasar: 70/130/190/250 → 60/120/180/240
Rakan
(2) Void Seeker
- Temel hasar: 80/150/220/290 → 70/140/210/280
(2) Void Seeker
- Bekleme Süresi: 18/16/14/12sn → 20/18/16/14sn
Sett
Temel İstatistikler
- Temel Saldırı Gücü: 52 → 58
- Seviye başına saldırı hızı: %1,7 → %1,2
Yone
(1) Spirit Cleave
- Minyonlara minimum hasar: 50~400 → 60~200
- Canavarlara verilen hasar sınırı: 100~380 → 80~290
- Temel kalkan: 40 + %70 ilave Saldırı Gücü → 30 + %70 ilave Saldırı Gücü
Zoe
(2) Spell Thief
- Bu yeteneğin isabet efektleri uygulamasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
Eşyalar
Awakened Soulstealer
Benzersiz pasif:
- Öldürme durumunda bekleme süresi iadesi: %20 → %25
Horizon Focus
Benzersiz pasif:
- Öldürme durumunda bekleme süresi iadesi: %20 → %25
Luden’s Echo
Benzersiz pasif:
- Yıldırım hasarı: 100 + %10 Yetenek Gücü → 110 + %10 Yetenek Gücü
Sistem Değişiklikleri
Base Burning
- 25 dakikada her koridordaki en dıştaki taret 25 büyü direnci ve 25 zırh kaybeder ve her 3 saniyede bir maksimum %3 sağlık kaybetmeye başlar.
- İnhibitör Kuleler, sağlıkları %25’in altına düştüğünde yanma hasarı almayı durdurur.
- Üs yakmanın Nexus üzerinde hiçbir etkisi yoktur.
İnhibitör Yeniden Doğuşu
- İnhibitörler, oyun süresine bağlı olarak yok edildikten sonra yeniden doğar.
- Bir İnhibitör oyunun ilk 13 dakikası içinde yok edilirse, 4 dakika sonra yeniden doğar.
- Bir İnhibitör 13-18 dakika arasında yok edilirse, 5 dakika sonra yeniden doğar .
- Bir İnhibitör 18 dakika sonra yok edilirse, 6 dakika sonra yeniden doğar.
- Yeniden Doğan İnhibitörler saldıramaz.