VALORANT 3.0 Yama Notları
Ajan Güncellemeleri
Oyundaki her ajan için yetenek fiyatlandırması yapıldı. Bekleme süreleri ve maliyetler ayarlandı.
Tüm Ajanlar
- İmza yeteneklerde artık her turda minimum bir yetenek yükünüz olacak. (Bu; bir turda iki tane imza yetenek yükünüz varsa ve turun sonunda yüklerden sadece bir tane kaldıysa, bir sonraki turda yük kazanmayacağınız anlamına geliyor.)
- Bekleme süresinden kazanılan yükler artık her zaman geçici olacak.
- Tüm kör edici bombaların geçme aşamasında herkes görüşünü daha hızlı geri kazanacak.
Astra
Yapılan değişiklikler sayesinde Astra’yı kontrol etmek daha kolay olacak ve Astra’nın yıldızlarını kullandığında veya geri aldığında bekleme süresi aralığı daha uzun ve net hale gelecek.
Nova Darbesi (Q)
- Bekleme süresi arttı: 12 >>> 25
Çekim Alanı (C)
- Bekleme süresi arttı: 12 >>> 25
Yıldızlar/Astral Yolcu (X)
- Yıldızlar artık satın alma evresinde yerleştirildiğinde etkinleşmeden duracak. Bariyerler kalktıktan 1,4 saniye sonra etkinleşecek ve kullanılabilecek.
- Saldıranlar tarafındayken Astra Astral Yolcu halindeyse Spike’ın yerini görebilecek. Bu özellik animasyon şeklinde olmadığı için Spike’ın durumuyla ilgili ek bilgi vermeyecek.
- Geri almanın bekleme süresi arttı: 8 >>> 15
- İmza yeteneğine verilen yük sayısı azaldı: 2 >>> 1
- Yıldızların bedeli azaldı: 200 >>> 150
Breach
Yapılan değişiklikler sayesinde Breach’in üçüncü kör edici bomba yükü ortadan kalkmış olacak ve ajanın diğer yetenekleri ön plana çıkacak. Bu yeteneklerden Göz Kamaştıran daha yavaş patlayarak Breach’e silahını geri kuşanmak ve elindeki ekipmanları değerlendirmek için vakit kazandıracak.
Göz Kamaştıran (Q)
- Toplam yük sayısı azaldı: 3 >>> 2
- Bedeli arttı: 200 >>> 250
- Atış hızı azaldı: 2500 >>> 2000
Fay Hattı (E)
- Tam yüklenme süresi azaldı: 1,5 >>> 1 saniye
- Genişliği arttı: 600 >>> 750
- Yeteneğin hazırlanma süresi azaldı: 1,3 >>> 1
- Sarsılmanın etki süresi arttı: 3 >>> 3,5
- Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı: 1 >>> 0,7
- Bekleme süresi arttı: 35 >>> 40
Artçı Sarsıntı (C)
- Artık üç kere patlayıp, her patlama sabit şekilde 60 hasar verecek. Patlamaların arasında 0,6 saniye zaman bulunacak.
- Patlama çapı arttı: 260 >>> 300
- Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaldı: 1,1 >>> 0,9 saniye
- Bedeli arttı: 100 >>> 200
Zelzele (X)
- Tüm patlamaların genişliği 2300 oldu.
Brimstone
Yakıcı (Q)
- Bedeli arttı: 200 >>> 250
Cypher
Nöron Hırsızı (X)
- Gereken ulti puanı azaldı: 7 >>> 6
Jett
Jett ve Cypher arasındaki Bubi Tuzağı etkileşimi geri alındı. Artık Jett oyuncularının Cypher’ın koyduğu tuzakların etrafından geçmeye yönelik plan yapmaları gerekecek.
Hafifle (Q)
- Bedeli arttı: 100 >>> 150
Rüzgâr Gibi (E)
- Artık Cypher’ın Bubi Tuzaklarını kıramayacak.
Duman Bulutu (C)
- Bedeli arttı: 100 >>> 200
Keskin Fırtına (X)
- Gereken ulti puanı arttı: 6 >>> 7
Killjoy
Alarm botu (Q)
- Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttı: 7 >>> 20
Taret (E)
- Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttı: 10 >>> 20
Omen
Paranoya (Q)
- Bedeli azaldı: 400 >>> 300
Karanlık Örtü (E)
- Verilen imza yeteneği yükü azaldı: 2 >>> 1
- Omen artık ikinci dumanını 100 kredi karşılığında satın alacak.
- Bekleme süresi arttı: 35 >>> 40
Gizli Adım (C)
- Bedeli arttı: 100 >>> 150
Phoenix
Falso (Q)
- Bedeli arttı: 200 >>> 250
Raze
Model Güncellemesi
- Model üzerinde ince düzenlemeler yapıldı.
Bombot (C)
- Bedeli arttı: 200 >>> 400
Nefes Kesen (X)
- Gereken ulti puanı arttı: 7 >>> 8
Reyna
Kem Göz (C)
- Bedeli arttı 200 >>> 250
Sage
Yavaşlatan Küre (Q)
- Bedeli arttı 100 >>> 200
Bariyer Küresi (C)
- Bedeli arttı 300 >>> 400
Diriliş (X)
- Gereken ulti puanı arttı 7 >>> 8
Skye
Av Peşinde (Q)
- Görüş çapı arttı: 1750 >>> 2250
- Maksimum sarsılma süresi arttı: 3 >>> 4
- Bedeli arttı: 200 >>> 250
Kılavuz Işık (E)
- Yük sayısı azaldı: 3 >>> 2
- Artık yükler 40 saniyelik bekleme süresi dolunca yenilenecek.
- Skye’ın artık kör etmek için yeteneği tekrar kuşanması gerekmeyecek.
- Kılavuz Işık’ın kuşu artık serbest uçuştayken daha dar köşelerden geçebilecek.
- Kullanıldığında ses zayıflatma oranı azaldı: 3250 >>> 1250
- Yük bedeli arttı: 100 >>> 250
Sova
Şok Oku (Q)
- Bedeli arttı 100 >>> 150
Keşif Oku (E)
- Bekleme süresi arttı: 35 >>> 40
Baykuş Dron (C)
- Bedeli Arttı 300 >>> 400
Avcı’nın Hiddeti (X)
- Gereken ulti puanı arttı: 7 >>> 8
Viper
Asit Havuzu (C)
- Etki süresi azaldı: 8 >>> 6.5
- Viper’ın Asit Havuzu’nun dış hattı daha hızlı oluşarak etki süresi boyunca havuzun içinde duran düşmanlar için öldürücü olacağını garantileyecek.
- Bedeli arttı 100 >>> 200
Yoru
Kör Nokta (Q)
- Bedeli arttı 200 >>> 250
Çatkapı (E)
- Bekleme süresi arttı 35 >>> 40
Silah Güncellemeleri
Tüm Silahlar
- Mermilerin sebep olduğu vurulma etkisi değişti: %75 yavaşlık >>> %72,5 yavaşlık
- Silahların ölü alanları değişti: %30 >>> %27,5
Tüm Tüfekler
- Yürüme isabetsizliği değişti: 1,3 >>> 2,0
- Koşma için bu değer hala 5.
Tüm Ağır Silahlar
- Yürüme isabetsizliği değişti: 0,5 >>> 2,4
- Koşma için bu değer hala 6.
Tüm Hafif Makineler
- Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 2,5
- Yürüme isabetsizliği değişti: 0,3 >>> 1,0
Classic
- Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,84
- Koşma isabetsizliği değişti: 1,5 >>> 2,1
Frenzy
- Bedeli azaldı: 500 >>> 450
- Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,8
- Koşma isabetsizliği değişti: 1,0 >>> 2,0
Ghost
- Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,92
- Koşma isabetsizliği değişti: 1,85 >>> 2,3
Sheriff
- Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 1,2
- Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 3,0
Judge
- Bedeli arttı: 1600 >>> 1850
- 10 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 13 >>> saçma başına 10
- 15 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 10 >>> saçma başına 7
Bulldog
- Yakınlaştırarak nişan alınmadığı durumdaki (tam otomatik mod) atış hızı arttı: saniye başına 9,15 mermi >>> saniye başına 9,5 mermi
- Bedeli azaldı: 2100 >>> 2050
Shorty
- Bedeli azaldı 200 >>> 150
Stinger
- Bedeli azaldı 1100 >>> 950
Bucky
- Bedeli azaldı 900 >>> 850
Marshal
- Bedeli azaldı 1000 >>> 950
Ares
- Bedeli azaldı 1600 >>> 1550
Operator
- Bedeli azaldı 5000 >>> 4700