İçindekiler
VALORANT güncelleme notları dün paylaşıldı. VALORANT 4.10 yaması; ajan ve harita güncellemeleri, oynanış sistemi güncellemeleri ve hata düzeltmelerini kapsıyor. Bakalım yeni yamada hangi özellikler güncellenmiş?
VALORANT Güncelleme Notları 4.10
Ajan Güncellemeleri
Ajanların ilerleme/yüklenme göstergeleri tutarlı bir konuma yerleştirildi ve diğerleriyle tutarlı olacak şekilde ölçeklendirildi. Bu düzenlemeye dahil olan ajanlar şunlar:
- Reyna
- Cypher
- Breach
- Fade
- Jett
- Omen
- Phoenix
- Raze
- Skye
- Yoru
- Omen
Detayları ve kaliteyi yükseltmek için Omen’ın üçüncü şahıs gözünden görülen modeli güncellendi.
Harita Güncellemeleri
Haven
- Şu bölgelerdeki bazı piksellerin çarpışma etkisi kaldırıldı:
- Artık A Bölge siperinin önüne doğru yürüyemeyeceksiniz.
- Artık yardımcı olacak herhangi bir yetenek kullanmadan C Bölgesi siperinin üzerine zıplayamayacaksınız.
Oynanış Sistemi Güncellemeleri
- İstemcide kısa süre önce işlenen atışların Ateş Etme Hatası değerlerini gösteren yeni bir performans grafiği eklendi.
Oynanış İstikrarı Güncellemeleri
- Ping ve kare hızındaki sıçramaları şişkin bir hamle işleme arabelleğinin oluşmasına ve dolayısıyla birkaç saniyelik kesintilere sebep oluyordu. Buna neden olan sorun düzeltildi.
- “Ağ RTT’si Gecikmesi” miktarını gösteren yeni bir performans grafiği eklendi. Bu grafik, Ağ RTT’si Ort/Maks değerlerine yansımayan ağ bağlantısı sorunlarını anlamanıza yardımcı olacak.
- Yeni bir “Ağ RTT’si + İşleme Gecikmesi” performans grafiği eklendi. Bu grafik Ağ Gidiş Geliş Süresi, sunucudaki hamle işlemesi ve istemcideki hamle işleme gecikmesi sebebiyle yaşayabileceğiniz gecikme süresini gösterecek.
Hata Düzeltmeleri
- Konuşlandırılabilen yeteneklerle tetiklenen “Yok Edildi” replikleri artık tüm takım arkadaşları tarafından duyulacak. Buna şunlar dahil:
- Chamber: Kartvizit ve Buluşma
- Killjoy: Taret ve Alarm Botu
- Cypher: Bubi Tuzağı ve Gizli Kamera
- Yoru: Çatkapı
- Neon’un Yüksek Devir yeteneğinin Hız Şeridi veya Elektro Ok kullandıktan sonra otomatik olarak durmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Gözlemcilerin Viper’ın İni’nin yakınlarında bir yeri gözlemlerken Viper’ın düşmanlarını kırmızı renkte ve parıldarken görmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Chamber’ın Buluşma yeteneğinin yarı çapının izleyici ve gözlemcilere görünmemesine sebep olan sorun çözüldü.
- Brimstone’un Yakıcı (Q) yeteneğinin oyundaki diğer alan hasarı veren yetenekler gibi düzenli olarak 1 hasar vermek yerine bekleyip toplam 15 hasar vermesine sebep olan sorun çözüldü.
- Saniyede verilen genel hasar miktarı değişmedi.
- Protokol silahlarındaki şeffaf çizginin inceleme ekranında, yakınlaştırarak nişan alındığı sırada, yeniden doldururken vb. durumlarda hafif de olsa titreşmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Ajanlara özel tuş atamalarının ayarlar menüsünde güncel haliyle göründüğü halde bazen olması gerektiği gibi çalışmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Oyun boyunca çatışma raporunun nadiren görünmemesine sebep olan sorun çözüldü.
KAYNAK: playvalorant
VALORANT Ajan Rehberlerimiz
- Cypher Ajan Rehberi için tıklayınız.
- Yoru Ajan Rehberi için tıklayınız.
- KAY/O Ajan Rehberi için tıklayınız.
- Reyna Ajan Rehberi için tıklayınız.
- Sage Ajan Rehberi için tıklayınız.
- Sova Ajan Rehberi için tıklayınız.
- Fade Ajan Rehberi için tıklayınız.
- Killjoy Ajan Rehberi için tıklayınız.
- Skye Ajan Rehberi için tıklayınız.
- Omen Ajan Rehberi için tıklayınız.