VALORANT 8.08 Yama Notları Ajan ve Premier Güncellemeleri!
Merakla beklenen VALORANT’ın yeni yaması paylaşıldı. Yeni yama; ajan ve premier güncellemeleriyle birlikte, bazı hata düzeltmelerini kapsıyor. Gelin o halde yama notlarının detaylarına bakalım.
VALORANT 8.08 Yama Notları Ajan ve Premier Güncellemeleri
Chamber
- Chamber’ın replikleri güncellendi. Reyna, Astra ve Omen’la etkileşime girdiği yeni replikler eklendi.
Cypher
Bubi Tuzağı (C)
- Tuzağın yeniden kurulma süresi arttı: 1 saniye >>> 2 saniye
- Tuzağın yavaşlatma süresi azaldı: 2 saniye >>> 1,25 saniye
Gizli Kamera (E)
- Rakipler artık Cypher’ın onları Gizli Kamera (E) ile izlediğini belirten ve tekrar eden bir ses duyacak.
Viper
Bubi Tuzağı (C)
- Tuzağın yeniden kurulma süresi arttı: 1 saniye >>> 2 saniye
- Tuzağın yavaşlatma süresi azaldı: 2 saniye >>> 1,25 saniye
Gizli Kamera (E)
- Rakipler artık Cypher’ın onları Gizli Kamera (E) ile izlediğini belirten ve tekrar eden bir ses duyacak.
VALORANT 8.08 Yama Notları: PREMIER GÜNCELLEMELERİ
- Kümenizin yükselme gereksinimlerini sıralamalar sayfasında görebilirsiniz.
- Bu gereksinimleri karşılayanlar Aşama B9K1’de en az bir küme yukarıya yerleştirilecek.
- Playoff’lara yükselme eşiği tüm kümelerde 600 Premier Skoru olarak güncellendi.
GİDERİLEN HATALAR
Ajanlar
- Phoenix’in Ateşten Duvar’ı (C) gibi bazı yeteneklerin görüş açılarındaki hatalardan kaynaklanan sorunlar giderildi. Bu hatalar yükselmekte veya alçalmakta olan duvarların diğer tarafında patlayan kör edici bombaların düzgün çalışmamasına yol açabiliyordu.
- Bu düzeltme Phoenix’in Ateşten Duvar’ı (C), Neon’un Hız Şeridi (C), Harbor’ın Taşkın’ı (E) ve Viper’ın Zehir Perdesi (E) ile Viper’ın İni (X) yeteneklerini kapsıyor.
- Killjoy’un Taret’i (E) gibi yapay zekâ kontrolündeki yeteneklerin rakipleri Harbor’ın Taşkın (E) yeteneğinin arkasından görebilmesine neden olan hata giderildi.
- Katakulli (E) kuşanıldığında Clove’un simgelerinin yanlış görünmesine neden olan hata giderildi.
- Cypher’ın Bubi Tuzağı’nın (C) devre dışı kaldıktan sonra bile haritada görünmesine neden olan hata giderildi.
Haritalar
- Split’te ajanların A Bölgesi’ndeki bir tabelanın üzerine çıkabilmelerini sağlayan açık kapatıldı.
Oynanış Sistemleri
- Fixed an issue where footsteps were not produced when in ADS and when running while slowed by Sage’s Slow Orb (Q) ability.
Premier
- Oynanan antrenman karşılaşmalarının takımınızın kümesini kesinleştirmemesine neden olan hata giderildi.
KAYNAK: playvalorant
Güncel haberler için Gamer Papers web sayfamızı ve sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın. 🙂