VALORANT‘ın merakla beklenen 6.11 yama notları yayınlandı! Yeni yamada; Chamber, Viper, Shorty ve Frenzy dahil olmak üzere bazı ajanlara ve silahlara yenilikler getirildi. Gelin detaylara hep birlikte bakalım: İşte VALORANT 6.11 yama notları detayları!
VALORANT 6.11 Yama Notları
Ajan Güncellemeleri
Breach
|
Chamber
|
|
|
Viper
- Yakıt Yenilenmesi
- Saniye başına yakıt yenilenmesi azaldı: %5 >>> %3,3
- Yakıt tükendikten sonra maksimum yakıt seviyesine ulaşma süresi: 20 sn. >>> 30 sn.
- Saniye başına yakıt yenilenmesi azaldı: %5 >>> %3,3
Çeşitli Güncellemeler
- Yoru’nun Fake At’ı (C) sersemleten yeteneklerden isabet aldığında artık görsel olarak etkileniyor.
- Omen’ın Gölgelerin İçinden (X) yeteneğinin repliği ayırt edilebilirliği arttırmak adına daha çabuk oynatılacak.
- Sova’nın pelerin dinamikleri elden geçirildi ve daha pürüzsüz hale getirildi. Pelerinin silueti, Sova’nın vücuduna rakiplerine konumunu açık etmeyecek kadar yakın kalmaya devam edecek.
- Sova’nın Şok Oku (Q), Keşif Oku (E) ve Brimstone’un Yakıcı’sı (Q) gibi el bombası benzeri fırlatılabilir yeteneklerin havada seyrettikleri rotaya dair kodlamanın üzerinde biraz temizlik yapıldı.
Oynanış Sistemi Güncellemeleri
- Artık çatışma raporunda tüm sersemleten yetenekler için ”Sarsılan Düşmanlar” göstergesinin yanına ”Sarsılan Silah Arkadaşları” göstergesi de eklendi.
- Gözlemci Modu’nda yetenek kullanan ajanlar arasında hızlı geçiş yapılan anlar için performans iyileştirmeleri yapıldı.
- Yazı tipi sistemlerine çekidüzen verildi. 6.10 Yaması’ndan öncesine kıyasla farklı bir boyut ya da tarzda karakter veya metin görürseniz bize bildirmeyi ihmal etmeyin.
Harita Güncellemeleri
Pearl
- B Rampa’daki ekran güncellendi ve hücre kaldırıldı.
- B Rampa’daki ekran taktiksel açıdan çok çeşitli imkânlar sunduğu için bölgeyi geri almaya çalışanlara epey sorun çıkarıyordu. Ekran kısaltıldı ve rampa yerine kutu eklendi. Böylece bu pozisyondaki rakiplerle baş etmek ve hareketlerini tahmin etmek daha kolay hale gelecektir.
- B Rampa’daki hücre kaldırıldı. Böylece Spike’ı gözetleyecek pozisyon sayısı azalmış oldu ve burada konumlanan oyuncular arkalarından dolanacak rakiplere karşı daha savunmasız hale geldi.
- B Ekran değiştirildi.
- B Ekran savunanlara farklı seçenekler sunacak şekilde değiştirildi. Oyunculara daha geniş oyun alanı vermek için Ekran uzatıldı, kurşun geçirmez bir kısım eklendi ve farklı oynanış seçenekleri sunacak birkaç kutu eklendi. Ayrıca dumanlar ve Sage duvarı gibi yeteneklerin buraya sığabilmesini sağlamak adına bunların hepsi B Rampa’ya yaklaştırıldı.
- B Salon’a yeni bir hücre eklendi.
- Buradaki hücre savunanlara pozisyon alabilecekleri farklı bir mevzi sunuyor. Bu hücre gelen yeteneklerden kaçınmak için kullanılabilecek bir konum olmasının yanı sıra Spike’ın uzun tarafındaki sıklıkla yerleştirildiği noktanın veya B Geçit’in tutulabileceği yeni açılar da sağlıyor.
- B Bölgesi’ndeki sütun genişletildi.
Silah Güncellemeleri
- Dikey çelik halatlardaki asgari mermi dağılımı normal yürüme hızındaki dağılımın %65’ine denk gelecek şekilde arttırıldı.
- Tüfekler: 0,8 >>> 1,3
- Classic: 0,35 >>> 0,55
- Frenzy: 0,35 >>> 0,52
- Ghost: 0,35 >>> 0,6
- Sheriff 0,35 >>> 0,78
- Hafif Makineliler: 0,3 >>> 0,65
- Keskin nişancı tüfekleri ve pompalı tüfeklerde değişiklik yok.
- Yatay çelik halatlarda yürüme ve koşma hızındaki mermi dağılımı, normal zemindeki yürüme ve koşma hızındaki dağılıma eşit olacak şekilde arttırıldı.
Shorty
- Yedek cephane sayısı azaldı: 10 >>> 6
- Bedeli arttı: 150 >>> 300
- Yakın menzilde verdiği hasar azaldı: 12 >>> 11
- Orta menzilde (7 metre) verdiği hasar azaldı: 8 >>> 6
Frenzy
- Asgari mermi dağılımı arttı: 0,45 >>> 0,65
- Mermi dağılımı eğrisi güncellendi.
- Mermi dağılımı artık 6. mermi yerine 5. mermide en yüksek seviyeye çıkıyor.
- Dikey geri tepme eğrisi güncellendi.
- Geri tepme artık 6. mermi yerine 5. mermide en yüksek seviyeye çıkıyor. Bu değişikliği telafi etmek adında toplam geri tepme azaltıldı.
Geri Tepme Düzenlemeleri
- Koşma Halindeki Dikey Geri Tepme Çarpanı:
- Phantom: 1,5 >>> 1,8
- Spectre: 1,5 >>> 1,8
- Vandal: 1,5 >>> 1,8
- Frenzy: 1,25 >>> 1,5
Hata Düzeltmeleri
- Killjoy’un yeteneklerinin devre dışı kaldıktan sonra tekrar aktifleşirken gizli hale geçmemelerine neden olan hata giderildi.
- Gizli Adım (C) yeteneğinin Omen ışınlanmadan hemen önce sindirildiğinde iptal olmamasına neden olan hata giderildi.
- Sage’in Bariyer Küresi’ni (C) 90 derece döndürdükten sonra 0,8 saniyeliğine duvarı yerleştirememesine neden olan hata giderildi. Artık Sage duvarını 90 derece döndürür döndürmez yerleştirebiliyor.
- Poligon’da yetenek arayüzünün ajan değiştirme arayüzüyle üst üste gelmesine neden olan hata giderildi.
- Tek mermide birden fazla skor alındığı durumlarda skor akışında sıranın bozulmasına neden olan hata giderildi.
- Grubunuzun arkadaş listenizde bazen yanlış kısımda görünmesine neden olan hata giderildi. Artık grubunuz her zaman çevrimiçi kısmında görünecek.
- Satın alma ekranı açıkken bas-konuş özelliğinin çalışmamasına neden olan hata giderildi. Artık alışveriş yaparken de konuşabilirsiniz.
KAYNAK: playvalorant