Riot Games, 5.07 PBE yaması aracılığıyla VALORANT‘ta bazı önemli değişiklikleri devreye sokmayı amaçlıyor. Ajanlardan; Reyna, Kay/O, Skye ve Yoru hakkında yeni güncellemeler görebiliriz. State of the Agents’ta oyunun canlı versiyonunda uygulanabilecek olası karakter değişikliklerinden bahsedildi. Peki VALORANT 5.07 PBE yama notlarında başka neler var?
VALORANT 5.07 PBE Yama Notları
Skye
- Kılavuz Işık (E) flashbang ölçekleme paradigması değişti
- Skye’ın Yol Gösterici Işığının maksimum flaş süresi, artık kullanıldıktan sonra 0,75 saniyelik bir şarjla 1,25 saniyeden 2,25 saniyeye ölçekleniyor
- Guiding Light artık vurulamaz ve yok edilemez
- Yeni oyun amacını iletmek için yeni VFX, UI ve sesler eklendi
- [PBE’de değil] Guiding Light’ın Unequip Gecikmesi .75sn arttı >>> .85sn
KAY/O
Q Yeteneği
- Underhand (sağ tıklama) flashbang maksimum süresi 2sn azaldı >>>1,25sn
- Overhand (sol tıklama) flashbang maksimum süresi 2sn arttı >>>2,25sn
- [PBE’de değil] Her iki flaştan da Çıkarma Gecikmesi 0,6sn >>> ,85sn azaldı
Reyna
- Yakın görüş etkisinin sarılması .6sn >>> .4sn arttı
- Yakın görüş ekipmanı bırakma gecikmesi azaldı: .7 >>> .5
- Yakın görüşü ayırma gecikmesi “Anında” olarak ayarlandı
- Süre 2,6 saniye azaldı >>> 2,0 saniye
Yoru
- BLINDSIDE (Q) süresi 1,5sn arttı >>>1,75sn
- Flash Görsel Güncellemeleri
- Parıldayan düşmanlar ve müttefikler için 3P görseller artık flaşın solmaya başladığı anı oyuncunun kafasının arkasında gösteriyor. Bu, oyuncuların tamamen yanıp söndüğünü veya flaşın solmaya başladığını daha net bir şekilde göstermelidir.
- 1P görseller, tamamen yanıp söndüğünde, artık tam flaşın ne zaman sona ereceğini ve flaşın sönmesinin ne zaman başlayacağını daha iyi göstermek için fazla mesaiyi küçültüyor.
- Zayıflatıcı azalmaya başladıktan bir >>> üç saniye sonra flaşlar, yakın görüşler ve sarsıntılarla ilgili asist verme aralığı arttırıldı.
Hata Düzeltmeleri
- KAY/O’nun NULL/CMD’sinin, tarete darbe vurduğunda Killjoy’un Tareti’ni devre dışı bırakması, ancak Killjoy’un olmaması sorunu çözüldü.
- Killjoy’s Turret’in bir rakibe ateş ettikten sonra doğrudan ateş etmesi ve ardından onları gözden kaybetmesi sorunu giderildi.
- Bir hedefe ateş ederken devre dışı bırakılırsa, Killjoy’un Kulesinin çevrimiçi olurken hedefsiz ateş etmesi sorunu çözüldü.
- Run It Back’in sonunda Phoenix’in bir silahı otomatik olarak yeniden donatmayacağı bir hata düzeltildi.
- Breach’s Rolling Thunder’ın savaş raporunda vurulan ölü düşmanları göstermesi düzeltildi.
- İlk sağırlık sona erdiğinde bir oyuncunun birden fazla kaynak tarafından sağır edilmesi durumunda sağır edici etkinin tamamen ortadan kalkması sorunu çözüldü.
- Cesetler kapatıldığında görünen vücut işareti üzerindeki hologramın boyutu azaltıldı.