Mart 2022’de piyasaya sürülen Tiny Tina’s Wonderlands, Borderlands serisinin son bölümüdür. Eleştirmenlerden yüksek puan alan dünya çapındaki hayranlar oyuna aşık oldu. Geliştiriciler, çok çeşitli hata düzeltmeleriyle 19 Mayıs 2022’de piyasaya sürülecek olan yeni bir yama duyurdular. Tiny Tina’s Wonderlands, çeşitli hata düzeltmeleri, sınıf ayarlamaları ve daha fazlasıyla bir sonraki güncellemesi 1.0.3.0a’yı alıyor. İşte bildiğimiz her şey. Tiny Tina’s Wonderland 1.0.3.0a yama notları sizlerle!
Tiny Tina’s Wonderlands 1.0.3.0a Yama Notları
Bu indirilebilir güncelleme, Season Pass’ten ikinci Content Drop, Tiny Tina’s Wonderlands: Glutton’s Gamble ve çeşitli hata düzeltmeleri ile performans iyileştirmeleri için destek içerecek.
- Kaos Odasının sonundaki Ganimet Odasına özel Otomatlar eklendi; her makinede her Perşembe saat 9:00 PT’ye kadar değişen bir Haftanın Efsanesi vardır.
- Görev ödül teçhizatının artık standart otomatlarda görünme olasılığı daha yüksek
- Fırlatılabilir Delik artık büyülerle düşebilir ve Yeniden Silindirde büyülenebilir
- Pek çok Görev ödülü artık efsunlanmış olarak düşebilir ve Re-Roller’da efsunlanabilir
- Mantar Şifacısı mantar denemelerini tamamladı ve bir isme layık görüldü: Mantar için uygun bir isim olan Mike
Bu desteğe ek olarak, topluluktan gelen geri bildirimlere dayanarak özellikle bahsetmek istediğimiz bazı değişiklikler yapıldı:
Aşağıdakilerle ilgili olanlar da dahil olmak üzere bildirilen çeşitli nadir çökmeler düzeltildi:
- Görüntüleme modları arasında geçiş yaparken meydana gelebilecek ara sıra çökme
- SHiFT arkadaşı aradıktan sonra sekme
- Karakter Oluşturduktan sonra masaüstünden çıkmak
- Karakter Oluşturucudaki “Rastgele Karakter” düğmesini birden çok kez hızlı bir şekilde kullanma
- Sosyal menüsünden Mail menüsüne geçiş
- [Yalnızca Konsol] Bölünmüş ekranda Kontrol Menüsü sekmeleri arasında hızla geçiş yapma
- [Yalnızca Xbox] Etkinleştirme zaman aşımları
Aşağıdaki bildirilen hata düzeltmeleri ele alındı:
- “Storm Surge” dünya ganimet havuzundan düşmeyecekti. Sadece bu değişiklikten önce özel düşüş oldu
- Thread of Fate büyüsü, Dark Magic hasarı verirken Fatemaker’ları düzgün bir şekilde iyileştirmez.
- Sahtecilik bazen oyuncuların amaçlanandan daha uzun süre düşmanlar tarafından hedef alınmamasına izin verir.
- “Walk the Stalk”, “The Trial of Crooked-Eyed Phil”, “The Ditcher” ve “Completionist is next to Godliness” başarıları tutarlı bir şekilde ödüllendirilmiyordu.
- Başarılar, seviye dönüm noktaları için tutarlı bir şekilde ödüllendirilmiyordu
- “Thy Bard with a Vengeance” sırasında kaydederken/yüklerken potansiyel engelleyici oluşabilir
- Mobly Dick’in görev öğesi bazen sınırların dışına çıkıyordu
- Brighthoof’taki bir asma köprünün Valentine onu baştan çıkarmak için uğraştıktan sonra kapanmasını engelledi.
- Bir Fatemaker Punchfather’ı almazsa “Walk the Stalk” sırasında ilerleme engelleyici engellendi
- “Break Ingredient X Barrel” sırasında bazı Fatemakerlar için Fıçı ara sıra ortadan kayboluyordu.
- Kooperatifte görünen düşman sayısını artırmak için Kaos Odasına bir düşman skaleri eklendi
- Kaos Denemesi, seviyeyi otomatik olarak güncellemeyecek
- Sonsuz Zindan sunakları, kooperatifte onları kullanmayan cephane ve sağlık sunakları için zaman zaman oyunculardan kristal çıkarırdı.
- Kader Yapanların beklendiği gibi tasarruf etmeyeceği ve önceki duruma geri döneceği bazı durumlar
- İstenmeden çoğaltılan öğelerin örnekleri
- Oyuncuların istemeden karakterleri silmeleri engellendi
- Kadro menüsündeki oyuncuları raporlamayla ilgili sorunlar
- Tablo tanıtımı sırasında bir oyuna katılan Kaderciler HUD’ları hala görünür durumdaydı
- Çeşitli UI ayarlamaları ve iyileştirmeleri
- Çeşitli ses efekti ayarları
- Çeşitli telemetri iyileştirmeleri
- Çeşitli ses değişiklikleri ve ayarlamaları
- Çeşitli performans ve kararlılık iyileştirmeleri
- [Yalnızca PlayStation5] PlayStation5 için Değişken Yenileme Hızı desteği eklendi
- [DLC] Kaderciler bazen Dreamveil Overlook’ta yanlış girişte görünüyorlardı
- [DLC] Kaderciler bir portala erken girebilir ve bir ilerleme engelleyiciyle karşılaşabilir
- [DLC] Fatemakers, sahip olmadıkları içerik için aynalarla etkileşime girerken yanlış mağaza sayfasına gönderilecekti.
- [DLC] DLC içeriğine sahip olmayan Fatemaker’lar, sürekli olarak DLC içeriğine sahip olan bir Faktemaker’a katılamazlardı.
- [DLC] “Best Chums” ile savaşırken bir ilerleme engelleyici oluşabilir
Sınıf Ayarlamaları
Aşağıdaki sınıfa özgü bildirilen endişeleri ele aldı:
- Brr-Zerkers , Graveborn’a birden fazla sınıflandığında ve “Kemik Biçici” aksiyon becerisini kullandığında öfkeli kalmazdı.
- Spore Warden’ın Mantar evcil hayvanı, mantar sporu saldırısını tüm oyuncular için kullandıktan sonra kendi kendine temizlenmiyordu.
- Clawbringer’ın Storm Smite yeteneği, Fire ve Shock hasarı arasında düzgün bir şekilde geçiş yapmıyordu. Storm Smite’taki uyarılar, beklenen görsellerine ve hasar türüne de uyacak şekilde düzeltildi.
- Graveborn’un Sadık Köleler becerisinin bonusu’ bazen süresiz olarak birikebilir
- Graveborn’un öldürme becerisi “Harvest” istemeden süresiz olarak istiflenebilir
- Stabbomancer’ın “Takip” yığınları, Dahlia SM Live Wire üzerindeki zincirleme yıldırım etkisiyle istemeden tetiklenir
Büyüler – Spor Muhafızı
- Spore Muhafız Büyüsü, Silah ve Yetenek hasarında patlama şansı elde etmekten sadece Silah Hasarı ile şansa sahip olacak şekilde ayarlandı. Diğer yeteneklerle birleştirildiğinde, bonusların istenmeyen hasar ölçeklendirmesine sahip olduğunu tespit ettik.
Brr-Zerker
Blast Chill ve Blast Gasp (Graveborn için) üst üste gelebilir ve diğer hasar ölçeklendirmeleriyle birleştirildiğinde oyunun sonunda beklenen aralığın dışına çıkabilir. Aşağıdaki değişiklikler, oyunun ortasında ve Kaos Odasında Yakın Dövüş Saldırılarını biraz daha güçlü hale getirmeye odaklanmıştır.
- Blast Chill, tüm Yakın Dövüş Hasarı kaynakları yerine Yakın Dövüş Saldırılarında bir Nova yayınlama şansı verecek şekilde ayarlandı.
- Savagery, Yakın Dövüş Hasarı puanı başına %6 verecek şekilde artırıldı
- The Old Ways’i kullanırken düşmanlara yakınken yapılan saldırılardan alınan hasar %40’a düşürüldü.
- Iron Squall Yakın Dövüş Saldırı hızı, beceride puan başına %4’e yükseltildi
Spor Sorumlusu
- Doğanın Gazabı, beceride puan başına %10 artırılmış hasar verecek şekilde ayarlandı.
- Artan Affinity’nin Yetenek Hasarı, oyunun başlarında ek güç sağlamak için puan başına %9 ödül
- Bullseye’ın Kritik Vuruş Şansı puan başına %12’ye yükseltildi
Pençe Getiren
- Alev Temizleme Eylemi becerisi, yalnızca Yakın Dövüş Hasarı yerine Ateş Yakın Dövüş Hasarı verecek şekilde değiştirildi
- Awe’nin Kritik Vuruş Şansı puan başına %13’e yükseltildi
- Awe’nin Kritik Vuruş Hasarı puan başına %7’ye yükseltildi
- Max Ward ile Adanmışlık Aksiyon Becerisi Bekleme Oranı %6’ya Artırıldı
- Dragon Aura Elemental Hasarı puan başına %5’e yükseltildi
- Puan başına Rebuke Hasar Azaltma %4’e yükseltildi
- Oath of Thunder Bonus Yakın Dövüş Hasarı puan başına %6’ya yükseltildi
- Fire Bolt Gun Hasarı, puan başına %10’a yükseltildi
- Storm Breath Hasar Azaltma, puan başına %15’e yükseltildi
Mezarda Doğan
- Blast Gasp Yetenek Hasarı, becerideki ek hata düzeltmelerini telafi etmek için puan başına %7 olarak ayarlandı
- Harvest Bonus Dark Magic, puan başına %5’e yükseltildi. Bu, maksimum yığınlarda toplam %30’a kadar bonus Büyü Hasarı getirir.
- Artan Stain of the Soul, puan başına %5 ilave Kara Büyü Hasarı vermek için
Bıçakçı
- Yakın Dövüş Silahınızın %150’sini yapmak için artırılmış Ethereal Blade Yakın Dövüş Hasarı
- Ghost Blade Silah Hasarı %85’e Artırıldı
Büyü
- Çift Düğüm, Büyü Kritik Darbelerde %4 bonus Silah Hasarı verecek şekilde ayarlandı
Haftalık Rotasyonlar
Haftalık Etkinlik! Bu oyun içi, sınırlı süreli mini etkinlik 19 Mayıs – 2 Haziran tarihleri arasında PT 9:00’da aktif olacaktır.
- Oyun İçi Mini Etkinliği Etkinleştirildi: Zırhlanma!
- Zırhın düşme şansını ve sınıf modlarının mevcut karakteriniz için olma şansını artırır.
- Not: Hafif, Orta ve Ağır zırh türleri arasında dağıtılan sınıflar nedeniyle, Fatemaker’ların diğer sınıflara uyan ve ortalama 3’te 1 oranında bol miktarda zırh bulması muhtemeldir. En iyi sonuçlar için, eşleşen arkadaşlarınızla eşleştirin. sınıfınız/alt sınıfınız!
Kaos Odasının Öne Çıkan Koşusu güncellendi! Herkes kaos trenine binsin, ama dikkatli olun, bu tren durmuyor! En azından bir süreliğine değil. Lider Tablosu sıfırlandı. Bu hafta listelerde birinci olacak mısınız?
Öne Çıkan Koşular, ana hikayeyi tamamladıktan sonra Kaos Odasında mevcuttur ve her Perşembe 09:00 PT’de haftalık olarak değişir. Tüm oyuncular için aynıdırlar, o yüzden atlayın ve diğer Kader Yaratanlara kıyasla koşunuzun nasıl geçtiğini görün!
- Bu koşuda Oculus ve Mantar Canavarı var. Bu hafta iki patronun kim olduğunu bulmana izin vereceğiz! Kaos Odasında yeni bir uzun koşuya çıkmaya hazırlanın!
Frost Silah Ayarlamaları
Frost zamanla hasar verir, ancak Liquid Cooling gibi bazı Frost’a özel silahların sanki durum böyle değilmiş gibi yanlışlıkla dengelenmiş olduğunu gördük. Bu silahları yukarı doğru ayarlayacağız, böylece aşağı yukarı aynı hasarı verecekler. Kraliçe’nin Çığlığı özellikle yanlışlıkla nerflendi, çünkü temel hasar dahil edildi, ancak dengeleme sırasında değil. Bu hatayı telafi etmek için hasarını artırıyor. Chaos Chamber için SMG dengesine baktıktan sonra Fragment Rain’i sonraki bir düzeltmede ayarlamayı amaçlıyoruz.
- Silahlar için Frost hasarı ölçeklendirmesi -%5,9 oranında ayarlandı
- Liquid Cooling’in hasar ölçeklemesi +%7,8 arttı
- Queen’s Cry hasar ölçeklemesi +%22.3 arttı
Glutton’s Gamble, Tiny Tina’s Wonderlands’in Chaotic Great Edition’ına dahildir ve Tiny Tina’s Wonderlands Season Pass’in bir parçası olarak dahildir. Bireysel olarak da satın alınabilir. Temel oyun gerekli.