The Sims 4 StrangerVille Rehberi!
The Sims 4 StrangerVille, The Sims PC serisinde bir hikaye modu sunan ilk eklenti paketidir. StrangerVille hikayesinde, Sim’iniz StrangerVille sakinlerinin rahatsız edici bir hastalıktan etkilendiğini keşfeder ve hastalığın kaynağını ortaya çıkarmak ve onu yok etmek için ipuçlarını takip etmesi gerekir. Hikaye isteğe bağlıdır; StrangerVille’e vardığınızda hikayeyi takip etmemeyi seçerseniz, arsanın oradaki Sim’iniz üzerinde çok az etkisi olacaktır. Kasaba biraz garip kalacak, ancak StrangerVille’i tüm tuhaflığından kurtarmak ve her şeyi normale döndürmek istiyorsanız hikayeyi baştan sona oynamanız gerekecek. Bunu nasıl yapacağınız konusunda size yol göstereceğiz! İşte The Sims 4 StrangerVille rehberi:
The Sims 4 StrangerVille Rehberi
The Sims 4 StrangerVille Rehberi Bölüm 1: StrangerVille
Görevler:
- Sims ile StrangerVille hakkında konuşun
- Gizli Laboratuvardaki kapıyı inceleyin
- Gizli Laboratuvarda kanıt toplayın
- StrangerVille çevresinde 15 parça kanıt toplayın
- Gizli Bir Dosya Derleyin
- Bir Bilim Adamına, Askeri Personele veya Bir Curio Dükkanı Sahibine Dosya Verin
- Gizli Laboratuvardaki kapıyı aç
StrangerVille’e ilk vardığınızda, işler pek doğru görünmüyor. Bu kasabada tuhaf bir şeyler oluyor. Şehirdeki Sims’e StrangerVille hakkında sorular sorarak başlayın. Her türlü Sim’e mutlaka sorun; Curio Dükkanı Sahibi, Komplo Teorisyenleri, Bilim Adamları, Askeri Personel, Sahip Olunan Simler ve Siviller. Her birinin sizinle paylaşacak benzersiz bilgileri olacaktır. Kasabadaki bazı insanlara sorduktan sonra bir şey ortaya çıkıyor; Her şey şehrin dışındaki bir kraterde bulunan Gizli Laboratuvarı gösteriyor gibi görünüyor. Daha fazla araştırma yapmak için Gizli Laboratuvara gidin. Gizli Laboratuvar terk edilmiş görünüyor. Tüm laboratuvar dikenli tellerle ayrılmış ve ana kata, sanki oradaki her kimse aceleyle kaçmış gibi dağılmış kağıtlar var. Bodrum katına inen büyük bir metal kapı var. Kapıyı incelemek, kilitli olduğunu ve yalnızca bir anahtar kartla girilebileceğini ortaya çıkaracaktır. Laboratuvardan ayrılmadan önce kanıt toplamak için etrafta dolaşın. Masaların üzerindeki kağıt yığınlarını ve yerde yatan terk edilmiş dosya kutularını karıştırarak ana katın tamamını geçin. Kanıt için kapının resmini de çekmeyi unutmayın. Toplamda, laboratuvarı aramayı bitirene kadar envanterinizde 9 parça kanıt olmalıdır. Kanıtınızı aldıktan sonra, StrangerVille çevresinde ipuçlarını aramaya devam edin. StrangerVille hakkında kanıt toplamanın birden fazla yolu vardır:
- Kütüphanedeki StrangerVille arşivlerini araştırın.
- Bilim Adamlarına ve Askeri Personele bir böcek (dinleme cihazı) yerleştirin.
- Bilim Adamları ve Askeri Personelle arkadaş olun.
Envanterinizde 15 adet kanıt bulunana kadar kanıt toplamaya devam edin. 15 parça kanıt elde ettiğinizde, bir Gizli Dosya derleyebileceksiniz. Dosyayı derlemek için envanterinizdeki kanıtlara tıklayın. Gizli Laboratuvarda kapıyı açmak için bir anahtar kartı almak için Gizli Dosyayı Bilim Adamına, Askeri Personele veya Curio Dükkanı Sahibine gösterin. Bir Bilim Adamı veya Askeri Personel, Gizli Dosyayı aldıktan sonra bile size bir anahtar kartı vermeyi reddederse, anahtar kartı verecek kadar size güvenebilmeleri için onlarla arkadaş olmayı deneyin. Anahtar kartını Curio Shop Owner’dan almayı seçerseniz, bu kartı Curio Shop’un Gizli Envanterinden satın almanız gerekir. Anahtar kartını aldıktan sonra Gizli Laboratuvara geri dönün ve kapıyı açın. Anahtar kartı, bodrum katının ilk katına erişmenizi sağlayacaktır. Bodrumun bir sonraki katına inen başka bir kapı daha var ama bu, mor sporlarla dolu bir koridorun sonunda. Sporları geçmeye çalışmak Sim’inizin çökmesine ve bir süreliğine sahiplenmiş olarak uyanmasına neden olacaktır. Koridorun sonuna zarar görmeden gitmek ve yandaki kapıyı açmak istiyorsanız, sizi sporlardan korumak için bir tehlikeli madde giysisine ihtiyacınız olacak. Bodrumun bu katında, kırmızı renkte parlayan bazı kimyasal analizörlerin bulunduğu başka bir oda daha var, bu da muhtemelen üzerlerine gelmeniz gerektiği anlamına geliyor. Onlar önemli. Analizörlerin üzerine gelmek, analizörleri kullanmak için spor kümeleri toplamanız gerektiği konusunda sizi bilgilendirir. Askeri Personelden edinilebilecek spor kümeleri bulmak istiyorsanız bir Enfeksiyon Tarayıcısına ihtiyacınız olacak. Şu anda burada yapabileceğiniz başka bir şey yok, o yüzden Gizli Laboratuvarı terk edin ve StrangerVille’e geri dönün.
2. Bölüm: Çiçeklenme Başlıyor
Görevler:
- Askeri Personeli size bir Enfeksiyon Tarayıcısı vermeye ikna edin
- Gizli Laboratuvarda Spor Kümeleri Toplayın
- Gizli Laboratuvarda Enfeksiyon Profili Verileri Oluşturun
- Bir Bilim Adamından Spor Filtresi Alın
- Curio Shop Sahibini sporlar hakkında sorgulayın
- Curio Shop’tan Hazmat Suit satın alın
- Tehlikeli Madde Takımını Birleştirin
- Gizli Laboratuarda ikinci ve üçüncü kapıları açın
- 3 deneysel aşı geliştirin
Laboratuardan ne çıkardıysanız, işleri daha da kötüleştiriyor gibi görünüyor. Gökyüzünün rengi değişti, garip davranan daha fazla Sim var, şehrin her yerinde garip bitkiler ortaya çıkmaya başladı ve her yerde havada süzülen mor sporlar var. Bunu hızlı bir şekilde kontrol altına almalısınız! Ordunun takılmayı sevdiği StrangerVille’deki bara gidin. Bir Askeri Personel bulun ve onları size bir Enfeksiyon Tarayıcısı vermeye ikna edin. Enfeksiyon Tarayıcısını ilk talep ettiğinizde, reddedeceklerdir. Askeri Personelle arkadaş olana kadar onlarla sosyalleşmeye devam edin. Tarayıcıyı tekrar istediğinizde, bunu çeşitli farklı yollarla yapmayı seçebilirsiniz:
- Tarayıcı için Rüşvet (750$)
- Enfeksiyon Tarayıcı için Savaş
- Enfeksiyon Tarayıcı için Etkileyin
- Enfeksiyon Tarayıcısı için Sıralama Çekme (Askeri Kariyer derecesi 5 veya üstü gerektirir)
- Enfeksiyon Tarayıcı için Baştan Çıkarma
Sim’iniz Askeri kariyerde yüksek seviyedeyse, rütbe almak en kolay yoldur. Sim’iniz Askeri kariyerde değilse veya Askeri kariyerde yeterince yüksek bir seviyede değilse, Enfeksiyon Tarayıcısını almanın en kolay yolu Askeri Personele rüşvet vermektir, ancak bu size 750$’a mal olacaktır. Diğer yöntemler de işe yarayabilir. Bir süre Askeri Personelle flört ettikten sonra tarayıcıyı başarılı bir şekilde baştan çıkarmayı da deneyebilirsiniz. Enfeksiyon Tarayıcınız olduğunda, spor kümelerini toplamak için Gizli Laboratuvara geri dönün. Gizli Laboratuarda herhangi bir yere tıklayın ve Burayı Tara’yı seçin. Her tarama, Sim’inizin yakınında zeminde 5 spor kümesi üretecektir. Spor kümelerini Sim’inizin envanterine koyun. Enfeksiyon Tarayıcı, yeniden şarj edilmesi gerekmeden önce yalnızca 3 kez kullanılabilir. Enfeksiyon Tarayıcının tekrar tam olarak şarj olması için kısa bir süre bekleyin. Neyse ki, tarayıcının 3 kullanımı, bir sonraki adım için tam olarak ihtiyacınız olan 15 spor kümesi üretmelidir.15 spor kümeniz olduğunda, bunları aşağıdaki kimyasal analizörlere götürün ve Enfeksiyon Profili Verilerini Oluştur’u seçin. Bu bir Bilim Adamının ilgisini çekmeli! Gizli Laboratuardan ayrılın ve StrangerVille’deki Bilim Adamlarının zaman geçirmekten hoşlandığı kütüphaneye gidin. Askeri Personel gibi, Bilim Adamları da hassas bilgiler konusunda size güvenilebileceğini öğrenene kadar size yardım etmek istemeyecektir. Sporlar hakkında onlarla ilk karşılaştığınızda size yardım etmeyi reddedeceklerdir. Bir Bilim Adamıyla sosyalleşmeye devam edin. Arkadaş olduğunuzda, Bilim Adamı topladığınız enfeksiyon verilerini memnuniyetle alacak ve sizin için bir Spor Filtresi geliştirmek için kullanacaktır. Spor Filtresi hazır olduğunda, ertesi gün posta kutunuza ulaşacaktır. Spor Filtresi, Hazmat Suit’in geri kalanı olmadan işe yaramaz. Laboratuarda bulunan sporlar hakkında Curio Mağazası Sahibini sorgulayın. Size stoklarında bir Hazmat Suit olduğunu ancak Spor Filtresi olmadan muhtemelen kullanışlı olmayacağını söyleyecekler. Hazmat Suit’i Curio Shop’un Gizli Envanterinden 1.000 $ karşılığında satın alın. Bir kez daha, Curio Shop Owner, Hazmat Suit’in Spor Filtresi olmadan çalışmadığı konusunda sizi uyaracaktır, ancak bu kılavuzu takip ediyorsanız, zaten bir tane var. Envanterinizde hem Spor Filtresi hem de Hazmat Suit varken, bunlardan birine tıklayın ve Assemble Hazmat Suit’i seçin. Artık Gizli Laboratuar’ın bodrum katındaki o spor bulutlarını geçmenizi sağlayacak tamamen çalışır durumda bir Hazmat Suit’iniz var! Gizli Laboratuvara geri dönün ve Hazmat Suit’i giyin. Envanterinizde üzerine tıklayın ve Hazmat Suit Giy’i seçin. Daha önce geçemediğiniz mor spor bulutlarının olduğu koridordan geçin ve anahtar kartınızla kapıyı açın. Muhafaza bölmelerindeki garip bitkilerle dolu büyük bir odaya ulaşmak için her iki merdivenden aşağı inin. Mor mantarla kaplı başka bir koridor olacak ve bu da başka bir anahtar kartlı kapıya açılıyor. Koridordan aşağı in ve şu kapıyı aç. StrangerVille’in sorunlarının nedeni ile yüz yüze geliyorsunuz; Gizli Laboratuvar’ın bodrumunun en derinlerinde devasa bir Ana Bitki! Şu anda kesinlikle bu büyüklükte bir düşmanla karşılaşmaya hazır değilsiniz. En akıllıca hareket tarzı geri çekilip bu şeyi alt etmenin bir yolunu bulmak için laboratuvarı keşfetmeye başlamaktır. Artık enfeksiyonun biyolojik profilini anladığınıza ve nedenini keşfettiğinize göre, bazı aşılar oluşturmanız gerekiyor. Bu şeyle savaşmak için müttefiklere ihtiyacın var, ama neredeyse herkes Anne’nin kontrolü altında ve sana yardım etmek istemeyecek. Önce onları tedavi edebilmek için bir aşı geliştirmeniz gerekiyor. Gizli Laboratuardan dehşet içinde kaçmadan önce, 15 spor kümesi daha tarayın, sonra yukarı çıkın ve laboratuarın dışındaki üç garip bitkide Yetiştir’i seçin, böylece 3 tuhaf meyve hasat edebilirsiniz. Aşılar için bunlara ihtiyacınız olacak. Aşağıya inin ve kimyasal analiz cihazını kullanarak az önce topladığınız malzemeleri kullanarak 3 deneysel aşı geliştirin, ardından StrangerVille’e geri dönün.
Bölüm 3: Enfeksiyonu Durdurun
Görevler:
- 3 sahip Sims üzerinde Deneysel Aşıları Test Edin
- 3 Enfeksiyon Aşısı Oluşturun
- Cure 3, Sims’i ele geçirdi ve onları The Mother ile savaşmaları için işe aldı
- Ekstra Enfeksiyon Aşıları Oluşturun
- Anneyle savaş
Aşılarınızı ele geçirilmiş Sim’ler üzerinde test etme zamanı. StrangerVille’de dolaşan 3 ele geçirilmiş Sim bulun ve deneysel aşılarınızı üzerlerinde test edin. İlk iki girişim enfeksiyonu iyileştirmede başarısız olacaktır, ancak test ettiğiniz üçüncü partide başarıyı bulacaksınız. Şimdi etkili bir aşı oluşturmak için ihtiyacınız olan her şeye sahipsiniz, bu yüzden Gizli Laboratuvara geri dönün ve daha fazla spor kümesi ve tuhaf meyve toplayın. 3 aşı daha yapmak için 15 spor kümesine ve 3 tuhaf meyveye ihtiyacınız olacak. Secret Lab’deki kimyasal analizörlerde 3 Enfeksiyon Aşısı oluşturun. Bunlar enfeksiyonu etkili bir şekilde tedavi etmelidir. 3 aşınızı aldıktan sonra StrangerVille’e geri dönün. StrangerVille’de ele geçirilmiş bir Sim bulun ve yeni aşınızı üzerlerinde kullanın, ancak henüz bir sonraki Sim’e geçmeyin. İyileştirdiğin Sim ile arkadaş olana kadar kalıp onunla sohbet etmelisin, sonra onları Anne’yle savaşmana yardım etmeleri için işe almalısın. Yakın zamanda aşılanmamış Sim’leri işe alamazsınız. Arkadaşınız olmayan birini işe almaya çalışırsanız, reddedeceklerdir. Sim’i başarılı bir şekilde işe aldığınızda, aynısını iki Sim için daha yapın. Tüm aşılarınızı kullandıktan, arkadaşlık kurduktan ve işe aldıktan sonra üç müttefikiniz olmalıdır. Anne ile yüzleşmeye bir adım daha yaklaştınız, ancak ekstra hazırlık yapmak iyi bir fikir. Gizli Laboratuar’a geri dönün ve ekstra aşılar yapmak için daha fazla spor kümesi ve tuhaf meyve toplayın. Aşılar yalnızca sahip olunan Sim’leri iyileştirmek için iyi değildir; Anne’ye karşı da silah olarak kullanılabilirler ve çok fazla hasar verirler. Kaç aşı yapacağınız size kalmış, ancak ne kadar çoksa o kadar iyi. Sadece güvenli tarafta olmak için 5 yapmayı seviyorum. 5 aşı, 25 spor kümesi ve 5 tuhaf meyve gerektirecektir. Elinizde müttefikleriniz ve ekstra aşılarınız olduğunda, nihayet Anne ile savaşmaya hazırsınız!
Daha fazla Sims 4 haberlerine buradan ulaşabilirsiniz!
Sonuç: Biraz Daha Az StrangerVille
Tebrikler! Anneyi yendin ve StrangerVille’i kurtardın! Sim’iniz StrangerVille Gizem arzusuna sahipse, arzusunu tamamlayacak ve StrangerVille Kahramanı ödül özelliğini alacak. Anneyi Mağlup etmek, evinizde sergileyebileceğiniz ev envanterinize bir ödül olarak Anne’nin bir parçasını ekleyecektir. Kupa sadece bir dekor nesnesidir ve onunla bağlantılı özel etkileşimleri veya ruh halleri yoktur, ancak oldukça büyük ve benzersiz görünümlüdür. Ana hikaye bitti diye bu, StrangerVille’deki maceralarınızın bitmesi gerektiği anlamına gelmez! Hala tanışacak eksantrik Sim’ler ve şehirde keşfedilecek ilginç yerler var. Neden uçağın düştüğü yerde dolaşmıyorsunuz ya da barda bir içkinin tadını çıkarmıyorsunuz. StrangerVille’in bu kadar barışçıl olmasından bıktıysanız, onu canlandırmak ve kasabayı yeniden kurtarmak için Anne’ye her zaman tuhaf bir meyve getirebilirsiniz! Ya da kasabaya tekrar bulaştırın ve neşeyle kargaşayı izleyin. Size kalmış.