TFT Set 12 Özellikleri! Güçlü Kompozisyonlar Nasıl Oluşturulur?
TFT’deki özellikler belirli şampiyonlara veya takımınıza etkiler ve yetenekler sağlar. Tek bir şampiyon, diğer şampiyonların sahip olmadığı bir özelliğe sahip olabilir; bunlar TFT Set 12’de beş maliyetli birimlerdir. Şampiyonlara ayrıca birden fazla özellik atanmış olabilir.
Birden fazla şampiyonu olan özelliklerin kırılma noktaları vardır. Bir kırılma noktası, özelliğin ne zaman etkinleşeceğini, yeteneklerini ve etkilerini ne zaman açacağını belirler. Yazımızda TFT Set 12 özelliklerinin neler olduğunu ve bu özelliklerle nasıl güçlü kompozisyonlar oluşturabilirsiniz onu anlatacağız.
TFT Set 12 Özellikleri Neler?
TFT Set 12 özellikleri nelermiş bakalım:
TFT Set 12 Özellikleri: Magic n’ Mayhem’deki Tüm Özellikler
TFT Seti 12 özellik | TFT Seti 12 özellik yeteneği | TFT Seti 12 özellik kırılma noktası yetenekleri |
---|---|---|
Bastion | Tüm müttefikler 10 zırh ve büyü direnci kazanır. Bastion birimleri, savaşın ilk 10 saniyesi boyunca %100 oranında artan ek zırh ve büyü direnci kazanır | İki : 15 zırh ve büyü direnci Dört : 45 zırh ve büyü direnci Altı: 75 zırh ve büyü direnci Sekiz : 140 zırh ve büyü direnci ve Bastion dışındaki şampiyonlar, dört Bastion birimi ölene kadar hedef alınamaz. |
Eldritch | Takımınız sağlığının yüzde 20’sini kaybettiğinde eski bir Tanrıyı uyandırın | Üç : Lekeli Golem Beş : Jet Siyahı Dağ Keçisi Yedi : Binlerce Delinmiş Ayı 10 : Fırtına Getiren |
Faerie | Periler her kesme noktasında can ve bir Peri Tacı kazanır, bu da donatılmış birime hasar güçlendirmesi sağlar. Tacı takan birim bir Kraliçedir. Kraliçe büyü yaptığında, tüm Peri birimlerine o büyüde harcanan mananın %20’si verilir | İki : 100 can ve %25 hasar artışı Dört : 300 can ve %34 hasar artışı Altı : 500 can ve %44 hasar artışı Dokuz : 1.000 can, %75 hasar artışı ve ikinci bir Taç. |
Frost | Bir Frost şampiyonu, kendisine ölen ilk düşmanı bir Buz Askerine dondurur. Düşman birimleri, menzildeyken veya yeniden hedef alırken Buz Askerine saldırmayı önceliklendirir | Üç : 20 yetenek gücü ve saldırı hasarı ve bir Buz Askeri Beş : 35 yetenek gücü ve saldırı hasarı ve iki Buz Askeri Yedi : 50 yetenek gücü ve saldırı hasarı ve öldüğünde patlayan üç Buz Askeri Dokuz : 80 yetenek gücü ve saldırı hasarı ve öldüğünde iki kat patlama gücüne sahip beş Buz Askeri |
Mage | Büyücüler yeteneklerini yansıtır ve değiştirilmiş toplam yetenek gücüne sahiptir | Üç : %75 yetenek gücü Beş : %89 yetenek gücü Yedi : %104 yetenek gücü Dokuz : %135 yetenek gücü |
Multistriker | Çoklu Vurucu biriminin saldırısının iki ek saldırıyı tetikleme şansı vardır | Üç : %30 şans Beş : %45 şans Yedi : %65 şans ve her saldırıda maksimum canın %2’sini iyileştirme Dokuz : %100 şans ve her saldırıda maksimum canın %5’ini iyileştirme |
Portal | Gemide bir portal yaratılır ve her birkaç saniyede bir diğer evrenlerden rastgele çöpler savaş alanına fırlatılır. Portal gücü her Portal şampiyonunun yıldız seviyesi için yüzde bir artar. Çatışmanın başlangıcında, Portal şampiyonları 15 saniyeliğine bir kalkan kazanır | Üç : Küçük Portal ve 250 kalkan Altı : Orta Portal ve 500 kalkan Sekiz : Büyük Portal ve 750 kalkan 10 : Mega Portal ve 1.500 kalkan |
Shapeshifter | Şekil değiştiren şampiyonlar bonus maksimum can kazanır. İlk yeteneklerini kullandıktan sonra, etki üç katına çıkar | İki : %10 Dört : %15 Altı : %23 Sekiz : %36 |
TFT Seti 12 özellik | TFT Seti 12 özellik yeteneği | TFT Seti 12 özellik kırılma noktası yetenekleri |
---|---|---|
Arcana | Takılan şampiyona bağlı olarak ekibinizi güçlendiren bir Arcana Signifier eşyası kazanın | Ahri : Her üç yıldızlı şampiyon için ek yetenek gücü kazan Hecarim : Takımınızdaki eşyalarla donatılmış şampiyonlar hasar azaltma ve saldırı hasarı kazanır Tahm Kench : Her aktif özellik için takımınız için can kazanır Xerath : Tüm yetenekler, bu oyun sırasında satın alınan her Büyü için bonus gerçek hasar verir Amblem : Spatula ile donatılmış her şampiyon için bonus hasar kazanır |
Blaster | Patlayıcı birimleri, bir yetenek kullandıktan sonra üç saniye boyunca artan bonus hasar kazanır | İki : %7 bonus hasar ve büyüyü yaptıktan sonra %25 Dört : %15 bonus hasar ve büyüyü yaptıktan sonra %40 Altı : %30 bonus hasar ve büyüyü yaptıktan sonra %89 |
Chrono | Çatışmanın başlangıcında, 16 saniyelik bir geri sayım sayacı başlar. Chrono birimlerinden gelen büyüler geri sayımı bir saniye hızlandırır. Geri sayım bittiğinde bir bonus kazanırsınız. | İki : Takım %20 can kazanır. Chrono birimleri %20 saldırı hızı kazanır. Dört : Chorono olmayan birimler için 2,5 saniyelik dondurma süresi. Chrono birimleri %40 saldırı hızı kazanır. Altı : Chronolar %60 saldırı hızı kazanır ve %100 can iyileştirir. |
Dragon | Ejderha birimleri Yak ve Yarala | İki : Saldırılar ve yetenekler beş saniye boyunca yüzde bir oranında Yanma ve Yaralama uygular. Üç : Arkadaşlığın gücü Ejderha birimlerinin yeteneklerini yükseltir. |
Honeymancy | Her biri verilen hasarın %10’unu ve alınan hasarın %2,5’ini üç saniyede bir veren arıları çağırın. Bir arı, bir Honeymancer birimi öldüğünde hayatta kalır ve savaşın geri kalanında yakındaki Honeymancer birimlerine bağlanır | Üç : Üç arı Beş : Beş arı |
Hunter | Avcı birimleri, her çatışmada bir Avcı biriminin ilk kez alt edilmesiyle artan saldırı hasarı kazanır | İki : %10 saldırı hasarı ve %30 artan AD Dört : %20 saldırı hasarı ve %50 artan AD Altı : %35 saldırı hasarı ve %90 artan AD |
Incantor | Takımınız 10 yetenek gücü kazanır. Büyücü birimleri saldırdıktan veya büyü yaptıktan sonra en fazla 20 yığına kadar yetenek gücü yığınları kazanır. Saldırılar bir yığın verir ve büyüler üç yığın verir | İki : Yığın başına iki Dört : Yığın başına beş |
Preserver | Takımınız her üç saniyede bir maksimum sağlıklarının bir yüzdesi kadar iyileşir. Sağlık çubuğu doluysa, bunun yerine manayı geri yüklerler. Koruyucu birimler iki kat bonus kazanır | İki : %2 sağlık veya %2,5 mana Üç : %6,5 sağlık veya %3 mana Dört : %8,5 sağlık veya %5 mana Beş : %12,5 sağlık veya %9 mana |
Pyro | Pyro şampiyonları, planlama aşamasında toplanan her öldürme için bir Infernal Cinder kazanır. Takımınız, toplanan her dört Cinders için yüzde bir artan yüzde üç saldırı hızı kazanır. Pyro şampiyonları ayrıca, canları yüzde 15’in altına düştüğünde saldırı hızı kazanır ve düşmanları infaz eder | İki : %12 saldırı hızı Üç : %25 saldırı hızı Dört : %50 saldırı hızı Beş : %20 artırılmış infazla %75 saldırı hızı |
Scholar | Bilgin birimleri saldırıda bonus mana kazanır | İki : Saldırı başına üç mana Dört : Saldırı başına altı mana Altı : Saldırı başına 10 mana |
Sugarcraft | Sugarcraft birimleri, savaştan sonra takımınıza taktığınız her bir öğe bileşeni için Sugar yaratır. Sugar, yedi katmanlı bir pasta yapar. Sugarcraft birimleri, katman başına %10 artan yetenek gücü ve saldırı hasarı kazanır. Pasta tamamlandığında, her 150 Sugar için bir ödül kazanır. | İki : Bileşen başına iki şeker artı 15 yetenek gücü ve saldırı hasarı Dört : Bileşen başına dört şeker artı 30 yetenek gücü ve saldırı hasarı Altı : Bileşen başına altı şeker artı 50 yetenek gücü ve saldırı hasarı |
Vanguard | Vanguard birimleri, bir kalkan aktif olduğunda %10 daha az hasar alır. Savaşın başında ve %50 sağlıkta, 10 saniye boyunca maksimum sağlığın bir yüzdesi kadar bir kalkan kazanır | İki : Maksimum canın %18’i Dört : Maksimum canın %30’u Altı : Maksimum canın %44’ü |
Warrior | Savaşçı birimleri Onmivamp ve bonus hasar kazanır. %40’ın altına düştüğünde bonus hasar iki katına çıkar | İki : %10 Omnivamp ve %10 bonus hasar Dört : %15 Omnivamp ve %15 bonus hasar Altı : %20 Omnivamp ve %21 bonus hasar |
Witchcraft | Cadılık birimleri düşman birimlerini zehirler ve Cadılık şampiyonları iyileşirken düşman birimlerinin can kaybetmesine neden olur. Düşman birimleri ayrıca bir Kurbağaya dönüştürülebilir. | Yakında duyurulacak |
TFT Set 12 tek ve çift maliyetli şampiyonlar
Briar’s Ravenous | Size üç can kazandıran bir Atıştırmalık kazanın. Briar atıştırmayı yediğinde kalıcı olarak 150 can kazanır. Briar, eksik olan her can için %0,3 daha fazla hasar verir |
Milio’s Relic | Milio, savaştan sonra geçici bir kalıntı bileşenini gerçek bir bileşene dönüştürme konusunda %40/60/1000 şansa sahiptir |
Morgana’s Bat Queen | Morgana’nın Yarasa’ları, Yarasa’lar tarafından öldürülen bir düşman birimini çalma ve onu kendi eşya bileşenlerinden birine sahip bir yıldızlı kopyaya dönüştürme konusunda %45 şansa sahiptir |
Norra’s Explorer | Norra, Yummi’yi Set 12 şampiyonunun üzerinde tutarak herhangi bir müttefike bağlanabilen Yummi’yi çağırır. Yummi, Norra ile aynı anda büyü yapacak ve ölecektir ve yetenek gücünü paylaşacaktır |
Wukong’s Druid | Druid’in bir özellik bonusu yoktur, bunun yerine güçlü bir yeteneği ve artırılmış istatistikleri vardır |
Xerath’s Ascendant | Xerath, dükkanda beliren özel Büyüler olan Yükselen Zap’leri sandıklar. Yükselen Zap görme olasılığı her oyuncu dövüş turundan sonra %10 (en fazla %50) artar. Dükkandan bir Yükselen Zap satın alındığında, olasılıklar sıfırlanır |
TFT Set 12 Çıkış Tarihi Ne?
Set 12’nin PBE’deki varlığı, oyuncular için yeni sezonun başlangıcının habercisi olarak kabul edilir. Bu süre zarfında, oyuncular yeni şampiyonları, özellikleri ve stratejileri deneyimleme fırsatına sahip olacaklar. PBE, oyuncuların yeni seti test etmelerine ve geliştiricilere geri bildirim sağlamalarına olanak tanırken, aynı zamanda oyuncular arasında heyecanı artıracak bir önizleme sunuyor. Set 12’nin resmi çıkış tarihine yazımızdan ulaşabilirsiniz.
Güncel haberler için Gamer Papers web sayfamızı ve sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın. 🙂