Sea of Thieves‘in hikaye görevleri kısaltılmış rehberimizle efsanevi bir maceraya adım atın. Peşinde olduğunuz şey hikayeyse, Sea of Thieves Tall Tales size bu konuda rehberlik edecek. Oyuncular; aşk, intikam, servet ve imkansızlık arayışlarına girecekler. Ayrıca Sea of Thieves’in nasıl oynandığını anlattığımız yazımızda oyundaki ilk göreve de değindik!
Sea of Thieves Tall Tales’e yeni başlıyorsanız, çok ilgi çekici olabilir ve genellikle oyuncuların bazı karmaşık bulmacaları çözmesini, gizemli günlükleri bir araya getirmesini ve boss savaşlarında büyük kötülerle savaşmasını gerektirir. Tall Tales’in her birinin kısaltılmış versiyonu için, Sea of Thieves’i yepyeni bir açıdan görmenizi sağlayacak hikaye görevleri kılavuzumuzu kullanın. Sea of Thieves hikaye görevleri neler? Gelin birlikte bakalım!
Sea of Thieves Hikaye Görevleri Neler? 2023
Shroudbreaker
Sea of Thieves Shroudbreaker Tall Tale oyundaki ilk oyundur ve oturum açar açmaz onu alabilirsiniz. Herhangi bir tavernada Mysterious Stranger’a gidin ve sağındaki namlunun tepesinde ona oy verin. Açıklayacağı gibi, bu görev tamamen eski bir kasada kilitli bir anahtar öğe olan Shroudbreaker’ı bulmakla ilgili.
- İlk göreviniz N13’teki uncharted adanın kuzey tarafında bir su altı gemi enkazında bulunan Magpie’s Wing gemi günlüğünü bazı kitapların arasında bulmak.
- Şimdi kitabın fazladan sayfalarının kilidi açıldıktan sonra gemi günlüğünü okuyun, açıklamaları inceleyin ve sandığın son bulduğu adayı bulmak için listelenen pusula talimatlarını izleyin. Bu kısım herkese göre değişir.
- Onu bulduğunuzda, onu tuzlu derinliklerden alın ve her oynadığınızda farklı olan bir totem almak için kilidini açın. Kitabınızı bir kez daha okuyun ve gitmeniz gereken adanın şeklini tam olarak belirlemek için gemi haritasını kullanın.
- Oraya gidin, adada toteminizle ilgili semboller arayın (genellikle kayaların üzerine boyanmıştır) ve antik mağaranın kilidini açmak için küçük totem yuvasını bulun.
- Şimdi odada, ada taslağının sağındaki kitabınıza bakın ve üç sembol kombinasyonundan oluşan bir sıra göreceksiniz. Fenerinizle dört mangalı yakın ve her sıradan sonra ortadaki düğmeye basarak blokları buna göre döndürün.
- Şimdi mangal masasının üstünde üç madalyonun nerede olduğunu belirten bir resim olacak. Neyse ki adadalar, bu yüzden gösterilen konumu eşleştirin ve onları kazın!
- Madalyonlarla birlikte mangal masasına dönün, fişleri prize takın ve gizli bir kapının arkasından Shroudbreaker’ı alın.
- Yakındaki herhangi bir karakola dönün ve görevi tamamlaması için yabancıya verin.
Lanetli Haydut
Hırsızlar Denizi Lanetli Rogue Tall Tale, Order of Souls çadırındaki Plunder Outpost’tan alındı. Başlamak için Madame Olivia ile sohbet edin ve Kaptan Briggsy ile karşılaşalım!
- İlk göreviniz bir İskelet Anahtarı bulmak. Radyal menüde kitabınızı okuyun ve eskizleri ve metni inceleyin (daraltmak için genellikle ‘Güney Antik Adaları’ gibi adaların toplamından söz edilir.) Genellikle Yılan Adası veya Şeytan Sırtı’dır, ancak Köpekbalığı Tuzağı da olabilir. koy.
- İskeletlerin mırıldandığını duyarsanız doğru yerde olduğunuzu anlayacaksınız. Kaptan’a odaklanın ve geride bıraktıkları anahtarı alın. düşürme!
- Şimdi genellikle Crook’s Hollow, Plunder Valley veya Thieves’ Haven’da bulunan sandığı bulmak için bir sonraki hikayeyi inceleyin. Metinde ‘Kuzey Antik Adaları’ gibi genel alanı bulun ve en yakın olana gidin.
- 2. adımı tekrarlayın ve kitabınızdaki son resmin konumunu sandığı kazmanız gereken adada bulun.
- Sandık eşyalarını Madame Olivia’ya geri götür ve onları Büyülü Pusula ile değiştir. Yüzbaşı Briggsy’ye kadar takip edin.
- Briggsy’yi öldürün ve kafatasını Madame Olivia’ya geri götürün.
Efsanevi Hikaye Anlatıcısı
Ancient Spire Outpost’a gidin ve The Cursed Rogue’u tamamlarken Olivia’nın bahsettiği barmen Tasha ile konuşun. Hikayeye oy verin ve bir maceraya hazırlanın.
- Elinizde kitap, tarif edilen adalara kadar çocuksu çizimleri takip edin. Örnek başına tamamlanması gereken üç farklı hikaye vardır ve bunlar rastgele seçildiğinden bu hikaye size kalmış. Birimizin adı ‘Yaramaz Adam’dı ve bizi İskorbüt Adası’na götürdü, ama bu değişir. İpuçları için ada adlarını ve pusula yönlerini arayın.
- Adaya vardığınızda, kitapta parlayan sarı bir sandığın olduğu yere bakın. O dönüm noktasına gidin ve kazın. Bunu iki anahtar ve sandık için üç kez yapın.
- Anahtarlarla sandığın kilidini açarak bir… parçaları kesilmiş ahşap bir kalas alın. Yine de sorun değil, takip etmesi gereken bir koordinat için ters çevirin.
- O adaya gidin, ardından ahşabın kesilmiş kısımlarını adadaki bir yer işaretiyle hizalayın ve küçük sandık oyuğu, kazmanız gereken yer olacaktır. Bizimki, Shark Bait Koyu’nun ortasındaki köpekbalığı heykelini sıraya dizdirdi ve kumlu sahilde kazdı, ama yine de değişiyor.
- Görevi tamamlamak için bulduğunuz eşyayı sevimli Tasha’ya geri götürün.
Bir Hırsızın Yıldızları
Sea of Thieves Bir Hırsızın Yıldızları görev hiçliğin ortasında. Kitaba oy vermek ve onun sevimli İskoç aksanını dinlemek için Northern Star Seapost’taki Sudds tezgahına gidin.
- Aldığınız kitabı okuyun, iki hikaye anlatacak: “İkiden oluşan küçük bir ada” diyorsa, Twin Groves’a gidin. “Kuzey Yıldızıyla Yüzleşin… gözden ırak”, Rum Koşucusu Adası anlamına gelir.
- Her iki adadaki sandığı bulmak için yer işareti açıklamasını kullanın ve Büyülü Dürbün’ü kazın. Bizimki Twin Groves’ta iki kayanın arasındaydı.
- Bu özel dürbün, basitlik adına izlemeniz gereken pusula yönleri olan takımyıldızları görebilir. Bu, Yıldız Mücevherlerini bulmak için sonraki iki bulmacanın anahtarıdır.
- Birden fazla rastgele hikaye var. Bizimkinin adı “Lost an Eye” idi ve “Tek Göz’ün yönüne, karakolumdan uzağa” gittiğinden bahsediliyordu. Tek Göz, kitabınızdaki indekste belirtilen tek gözlü köpekbalığı takımyıldızını ifade eder ve (onu gökyüzünde bulduğunuzda) pusula ile Güney’dir. İhtiyacınız olan adaları bulmak için bu kuralları izleyin.
- Mücevherleri aldıktan sonra N13’teki keşfedilmemiş adaya gidin ve su altı tüneline dalın. Bulmak için sudaki Yunan sütununu arayın.
- Bir totem verilecek mücevherleri yerleştirin. Ayrıca, bir sonraki bulmacayı çözmenize yardımcı olacak ekstra sayfalar için yıldız mücevher yuvasının altındaki parşömeni alın. Onsuz, güdük olacaksın.
- Totem, totem yuvası olan belirli bir adaya karşılık gelir. Umarız yengeç sembollerinin olduğu mağarada hemen arkanızda bulunan Yengeç Totemini alırsınız. Toteminize karşılık gelen sembollere dikkat edin.
- Kasayı açtığınızda, başka bir blok dönen bulmacanız var. Bu kez kitabınızın son sayfasında deşifre etmeniz gereken bir şiir okunacak.
- Her satır, dizininizdeki bir takımyıldızın açıklamasıyla ilgilidir, bu yüzden bunu çalışın. Savaş çığırtkanı, örneğin Büyük Savaşçı anlamına gelir. Sekiz sembolü eşleştirin ve Shroudbreaker’ı almak için iki girişi yapın. Bunu arkadaşımız Suddsy’ye geri götür.
Yabani Gül
Sea of Thieves Wild Rose’u başlatmak için Sanctuary Outpost’taki Order of Souls çadırına gidin.
- İlk iş, dairesel menünüzde bulunan kitaptaki aşk mektubu bölümlerinin metnine bağlı olarak rastgele bir konumda bulunan Anılar Sandığını bulmaktır. Notları inceleyin, bizimki Rapier Cay’deydi.
- Bunu kazın ve sizi başka bir öğe grubuna yönlendirecek iki metin daha bulacaksınız. Kitap taslağını incelerseniz, kazmanız gereken nokta genellikle karakterlerin resimde durduğu yer olacaktır, bu nedenle belirlenen adaya vardığınızda onu yukarıda tutun.
- Gömülü eşyaları alın ve onları Sanctuary Outpost’taki Order of Souls çadırına geri götürün. Bu, öğeleri takip etmeniz gereken bir pusulaya dönüştürecektir. Bu kısım basittir ve pusula yönünü değiştirmeden önce size bir kolyenin yarısını verecektir.
- Yeni yönü takip edin. Bir sonraki kolye parçası, iskelet bir kaptanla dövüştükten sonra düşüyor.
- Kolye parçalarını alın ve Vahşi Gül’ü tamamlamak için Sanctuary Outpost’taki Order of Souls mağazasına geri verin.
Düzenbaz
Bu göreve Plunder Valley’e giderek ve kıyıya yakın bir yerde, enkaz halindeki bir geminin ve kamp ateşinin yanında bulunan iskelet papağan Salty ile konuşarak başlayın.
- Kitabı aldıktan sonra adanın diğer tarafına ve ürkütücü iskeletlerle dolu bir mağaraya gidin. Özel bir dürbünü ve deşifre edilecek daha fazla metni olan bir kafesin kilidini açmak için ellerini hareket ettirerek kitaptaki talimatları izleyin.
- Bu, bir dizi spyglass bulmacasına yol açar. Plunder Valley veya Discovery Ridge’in kuş bakışı tasvirlerini takip edin ve üzerinde duracak tahta kalasları bulun. Dürbününüze bakın ve kafatasının gözlerindeki iki parçayı hizalayın. Kafatasının ağzında bir X olacak. Oraya gidin ve üç kez kazın.
- Üçüncü kez kazdığınızda, adanızda bir dizi patlamayı tetikleyecek olan fıçıyı alacaksınız. Fıçı ile geminize koşun ve burada ölmeyin, yoksa baştan başlamak zorunda kalacaksınız.
- Şimdi Sailor’s Bounty’nin ortasındaki, başa çıkılması gereken tuzaklarla dolu mağaraya gidin. Fıçıyı kaybetmeyin ve sonuna geldiğinizde totem yuvasına yerleştirin.
- Başka bir totem almak için tonlarca iskeletle ve ardından kaptanla savaşın. Toteminize göre belirlenen adaya gidin ve kasaya girin. Mangalları yakarak daha ürkütücü iskeletlerle savaşın.
- Mahzenin Muhafızlarını üç madalyon karşılığında yenin ve bunları masaya yerleştirmeniz gerekir. Son olarak, taşı görev veren Salty’ye geri götürün.
Sabah Yıldızı
Takunyalarını çıkar ve bu görev için Ferry of the Damned’e git. Direksiyonu yöneten adamla sohbet edin, hikaye onun solunda bir kaide üzerinde.
- Alınan kitabın ikinci sayfasını kontrol edin ve Kraken’s Fall veya Marauder’s Arch’ın en yüksek zirvesine gidin ve Enchanted Lantern’i bulmak için kazmaya başlayın.
- Mosey, Old Faithful Ilse’ye doğru ilerleyin ve Morningstar mürettebatının bıraktığı ayak izlerini takip etmek için feneri kullanın.
- Bunlar sizi üç anahtar ve üç sandık bulmanız gereken çeşitli yerlere götürecektir. Çok basit, sadece sualtını kontrol ettiğinizden ve kendinizi hayalet topundan ateşlediğinizden emin olun.
- Şimdi sandıkları anahtarlarla açın ve mürettebatı serbest bırakın, ardından kendinizi öldürün ve bu görevi bitirmek için Ferry of the Damned’deki tekerlekli adamla konuşun.
Morningstar
Dagger Tooth Outpost’a gidin ve kitabı gemi yapımcısı Sandra’nın sağında bulacaksınız. Oy verin ve dalışa hazırlanın.
- Boulder Cay’e gidin ve gemi enkazını ve sudaki üç gemi kütüğünü bulmak için adanın güney tarafındaki dalgaların altına dalın.
- Kütüğe bir kez daha bakın ve sizi adanın diğer tarafında bir sandık kazabileceğiniz bir palmiye ağacının altına götürmelidir.
- Sandık, tüm ekibinizin giymesi gereken bir kıyafet içerir. Geri dönün ve bu kostümü giymiş meyhaneci ve biblo dükkanı sahibi ile konuşun ve diyaloğu bitirin. Size iki yeni yer verecekler, Cannon Cove ve Sunken Grove.
- Cannon Cove’a gidin ve mırıldanan iskeletleri dinleyin. Kaptanı öldürün, emirleri alın ve kitabınızdaki kod kırma sayfalarını kullanarak deşifre edin. Oldukça açıklayıcıdır ve onlar okurken bir arkadaşınıza gösterebilirseniz kolaylaşır.
- Rastgele seçilmiş gibi görünüyorlar, ancak bu size ilerlemeniz gereken bir kafatası için nereye kazmanız gerektiğini söyleyecektir.
- Şimdi Batık Koru’ya gidin ve başka bir emir dizisi için başka bir iskelet kaptanı öldürün. Kazma noktasını bulmak ve kadehi almak için kod kırma dizinini kullanın.
- Şimdi, metninize tekrar bakın. “X benim dinlenme yerim olacak” ve “X’te dinleneceğim” yazan yeri bulun. İkisini bir koordinatta birleştirin, oraya yelken açın ve Greymarrow’u alt etmek için anahtar öğelerinizi yuvalara yerleştirin. Bu patron dövüşü kesinlikle acımasız. Hazır ol.
- Düşürdüğü taşı alın ve bu görevi bitirmek için Sandra’ya geri dönün.
Altın
Bu büyük olanı. Son maceraya hazır olun. Morrow’s Peak Outpost’a gidin ve tavernanın yanındaki platformda hikaye için oy verin.
- Altın Kıyılarına ulaşmak için yanaştığınız yerden tamamen kuzeye gidin ve örtünün içine girin.
- Adada ilerlemek için çözmeniz gereken dört kasa var.
- West Vault, pusulanızı kullanarak adanın etrafındaki baskı plakalarını ve panelleri bulmanızı sağlar. Dört sembolü bulun ve Kraken Token kasasına uygulayın.
- Southern Vault, oldukça yalındır dönen bir sembol bulmacasına sahiptir, sadece Boat Token için dönmeyen sembolü bulmanız yeterlidir.
- Doğu Mahzeni de oldukça basit, tavana bakın ve başka bir jetonun kilidini açmak için blokları döndürürken kopyalamanız gereken bir anahtar oluşumu göreceksiniz.
- Kuzey Mahzeni hain ve sivri uçlarla dolu, Savaşçı Jetonunu almak için bloklardaki sembolleri sıralamanız gerekiyor.
- Şimdi güneydeki köprünün üzerinden geçin ve madalyonları yerleştirebileceğiniz bir harita göreceğiniz Pusula Kasasına gidin.
- Kapıyı açın, madeni parayı alın, ardından teknenizi kullanarak sizi başsız taht heykelinin çatısına fırlatın.
- İçeri girin, madeni paranızı kullanarak kapıyı açın ve tuzaklar ve iskeletler arasından geçerek mücadele edin.
- Son patron Gold Hoarder’ı odasında yen ve kafasını Order of Souls’a geri götür.