İçindekiler
League of Legends‘ın 13. Sezonu şu sıralar oldukça iyi gidiyor. Riot Games geliştiricileri yılın en iyi ve en kötü şampiyonları kendilerini her yerde tanıtmaya başlarken; bir dizi güçlendirme, zayıflatma ve değişiklik yapmaya başladılar. Annie ve Ahri her zamanki şampiyon değişikliklerine öncülük ederken, 23 öğe (ve artmaya devam ediyor) hakkında da değişiklikler var. Peki LoL 13.2 yama notları neler? Gelin, yama notlarının tüm detaylarına birlikte bakalım.
LoL 13.2 Yama Notları: Şampiyon Değişiklikleri
Ahri
- Sanat ve Sürdürülebilirlik Güncellemesi yapılıyor.
- Yetenek simgeleri güncellendi.
- Tüm dış görünümlerde eksiksiz görsel güncelleme yapıldı.
- Midnight Ahri, Foxfire Ahri, Popstar Ahri ve Challenger Ahri, Original Ahri, Dynasty Ahri, Academy Ahri, Arcade Ahri, K/DA Ahri, Prestige K/DA Ahri, Elderwood Ahri, Coven Ahri ve Arcana Ahri için açılış resmi ayarlandı.
- Ses efektleri güncellendi.
- Yeni seslendirme ayarlandı.
- Yeni irfan.
- 12.9, 12.17 ve 12.21’deki değişiklikler canlıya döndü:
- Q’nun mana bedeli 60-100’den 55-95’e, yetenek gücü oranı yüzde 45’ten yüzde 40’a düşürüldü.
- E’nin bekleme süresi 14 saniyeden 12 saniyeye düşürüldü, Charm süresi 1,2-2 saniyeden 1,4-2 saniyeye çıkarıldı.
- R’nin bekleme süresi 140-90 saniyeden 130-80 saniyeye düşürüldü.
Annie
- Pasif artık oyun başladığında ve yeniden doğduğunda tam yığın olarak ayarlandı.
- W’nun mana bedeli 90-110’dan 70-110’a düşürüldü.
- Yeni E yeteneği: Artık herhangi bir hasar alındığında hasar veriyor, ancak kullanım başına düşman başına yalnızca bir kez. Yansıtılan E hasarının değeri 20-60’tan (+yüzde 20 AP) 20-60’a (+yüzde 40 AP) yükseltildi. Temel kalkan 40-220’den 60-220’ye yükseltildi. Acele çürümesi yüzde 50’den yüzde 15-35’e düşürüldü.
- Nihai (Tibbers) sağlığı 1300-3100’den 1300-3100’e (+yüzde 75 AP), dirençler 30-90’dan 30-90’a (+yüzde 5 AP) yükseltildi.
Ashe
- Mana ölçeklendirmesi 32’den 35’e yükseltildi.
- Mana yenileme ölçeklendirmesi 4’ten 6,5’e yükseltildi
Azir
- R füzeleri artık ölüyken kullanılabilir.
Caitlyn
- Mana ölçeklendirmesi 35’ten 40’a yükseltildi.
- Mana yenilenmesi ölçeklendirmesi 5,5’ten 7’ye yükseltildi.
Ezreal
- Mana yenilenmesi ölçeklendirmesi 0,65’ten 1’e yükseltildi.
Jhin
- W’nun mana bedeli 50-90’dan 50-70’e düşürüldü.
Jinx
- Temel mana 245’ten 260’a yükseltildi.
- Mana büyümesi 45’ten 50’ye yükseldi.
- W’nun mana bedeli 50-90’dan 50-70’e düşürüldü.
Kai’Sa
- Temel mana 344,88’den 345’e yükseltildi.
- Mana ölçeklendirmesi 38’den 40’a yükseltildi.
- Mana yenilenmesi ölçeklendirmesi 0,45’ten 0,7’ye yükseltildi.
Lucian
- Temel mana 349’dan 340’a düşürüldü.
- Mana büyümesi 38’den 45’e yükseldi.
- Temel mana yenilenmesi 8,18’den 8’e düşürüldü.
- Mana yenilenmesi büyümesi 0,7’den 0,85’e yükseldi.
Miss Fortune
- Mana büyümesi 35’ten 40’a yükseldi.
- Mana yenilenmesi 8,05’ten 8’e düşürüldü.
- Mana yenilenmesi büyümesi 0,65’ten 0,8’e yükseldi.
Mordekaiser
- W’nun kalkan dönüşümüne verdiği hasar yüzde 15’ten 7,5’e düşürüldü.
Senna
- Mana yenilenmesi büyümesi 0,4’ten 0,7’ye yükseldi.
Sivir
- Mana ölçeklendirmesi 40’tan 45’e yükseltildi.
- W’nun mana bedeli tüm seviyelerde 60-80’den 60’a düşürüldü.
Syndra
- W kullanım yavaşlama süresi kaldırıldı.
Twitch
- Temel mana 287,2’den 300’e yükseltildi.
- Mana yenilenmesi ölçeklendirmesi 0,45’ten 0,7’ye yükseltildi.
Xayah
- Mana yenilenmesi ölçeklendirmesi 0,75’ten 0,8’e yükseltildi.
Zoe
- E artık hedef uykuya daldığında (uyanana kadar) yüzde 20-30 MR’ı parçalıyor.
LoL 13.2 Yama Notları: Eşya Dengelemeleri
Archangel’s Staff
- Araç ipucu, artık diğer “Lifeline” öğeleriyle benzersiz olduğunu belirtiyor.
Black Cleaver
- Sağlık 350’den 400’e yükseltildi.
- Saldırı gücü 45’ten 50’ye yükseltildi.
Blade of the Ruined King
- Proc bekleme süresi 20 saniyeden 30 saniyeye çıkarıldı.
- Proc hasarı 40-150’den 40-103’e düşürüldü.
Bloodthirster
- Can çalma yüzde 18’den yüzde 15’e düşürüldü.
- Kalkan, birinci seviyeden 50-320 ölçeklendirmeden dokuzuncu seviyeden 180-450 ölçeklendirmeye değiştirildi.
- Toplam maliyet 3.400’den 3.200’e düşürüldü.
Bramble Vest
- Yansıma hasarı 4’ten 6’ya yükseltildi.
- Vurulduğunda pasif GW yüzde 25’ten yüzde 40’a yükseldi.
Chempunk Chainsword
- Fiziksel hasara uygulanan Pasif GW yüzde 25’ten yüzde 40’a çıkarıldı, sağlık yüzde 50’nin altındayken artık yüzde 40’tan fazla uygulanmıyor.