League of Legends için bir sonraki güncelleme olan LoL 13.12 yaması, birkaç ADC ve büyücü desteğinin nerf aldığını görüyor. Bunların yanı sıra Ardent Censer, Bloodthirster, Galeforce ve Imperial Mandate gibi öğeler de nerf alıyor. Bu yamayla birlikte tüm ADC’ler sinirlenmiyor, ancak Kai’sa, Ashe ve Sivir buff’lar kazanıyor ve bazı üst koridor oyuncuları da bazı bonuslar alıyor. İşte LoL 13.12 yama notları!
LoL 13.12 Yama Notları
Şampiyonlar
Ashe
Pasif: Buz Atışı
- İlave hasar artırıldı: %115 >>> %120
K: Voleybol
- Artan temel hasar: 10/25/40/55/70 >>> 20/35/50/65/80
R: Büyülü Kristal Ok
- AP oranı artırıldı: %100 >>> %120
Gangplank
E: Barut Fıçısı
- Azaltılmış şarj süresi: 18 düz >>> 18/17/16/15/14 saniye
Gragas
Pasif: Mutlu Saat
- Bekleme süresi artırıldı: 8 >>> 12 saniye
S: Namlu Rulosu
- Mana bedeli: 80 >>> 80/75/70/65/60
Kai’sa
Temel İstatistikler
- Seviye başına AD arttı: 2 >>> 2,6
Kha’Zix
Temel İstatistikler
- Temel AD azaltıldı: 63 >>> 60
Kog’Maw
W: Bio-Arcane Barajı
- Azaltılmış Maks HP oranı: %3,5/4,25/5/5,75/6,5 >>> %3/3,75/4,5/5,25/6
K’Sante
E: Ayak çalışması
- Bekleme süresi artırıldı: 9/8,5/8/7,5/7 >>> 10,5/10/9,5/9/8,5 saniye
Lucian
Pasif: Işık Avcısı
- Azaltılmış hasar: 14(+%20 AD) >>> 10(+%15 AD)
- Bir müttefik tarafından iyileştirilirse veya korunursa veya 1000 birim içindeki bir düşman şampiyon hareketsiz hale getirilirse uyanıklık artık hazırdır.
Lulu
Temel istatistikler
- Temel zırh azaltıldı: 29 >>> 26
Pasif: Pix, Peri Arkadaşı
- Azaltılmış hasar: 15-117 >>> 9-111 (seviyeye göre)
E: Pix’e yardım et!
- Müttefiklerin kullandığı kalkan artırıldı: 75/110/145/180/215 >>> 75/115/155/195/235
Milio
Temel istatistikler
- Temel zırh azaltıldı: 28 >>> 26
- Seviye başına zırh: 4,9 >>> 4,6
Pasif: Ateşlendi!
- Güçlendirilmiş SG: %15-35 (müttefiğin seviyesine bağlı olarak) SG >>> %15 AD
Nasus
Pasif: Ruh Yiyen
- Can çalma arttı: %9/14/19 >>> %11/16/21 (1/7/13 seviyelerine göre)
R: Kumların Öfkesi
- Bekleme süresi azaltıldı: 120 düz >>> 120/100/80 saniye
Orianna
R: Komut: Şok dalgası
- Artan hasar: 20/350/450(+90% AP) >>> 250/400/550(+95% AP)
Rell
Temel İstatistikler
- Varsayılan adaptif kuvvet değişti: AD >>> AP
Q: Parçalayıcı Saldırı
- Azaltılmış hasar: 70/110/150/190/230 >>> 60/100/140/190/220
- Kullanım süresi azaltıldı: 0,5 saniye >>> 0,4 saniye
- Canavar hasarı ayarlandı: %300 >>> 150/220/290/360/430 ilave hasar
W: Ferromancy: Binek Yukarı/ Çarpma Düşüş
- Crash Down hasarı azaltıldı: 70/100/130/160/190 >>> 60/90/120/150/180
- Crash down canavar hasarı ayarlandı: %300 >>> 125/150/175/200/225 ilave hasar
- Binek yükleme hasarı ayarlandı: %300 >>> 20/50/80/110/140 ilave hasar
E: Tam Eğim
- Azaltılmış hasar: 35/50/65/80/95 (+%4 hedef maks. SP) >>> 25/35/45/55/65(+%3 hedef maks. SP)
- Canavarlara maksimum HP hasarı 150 ile sınırlandırılmıştır
- Canavar hasarı ayarlandı: %250 >>> 100/145/190/235/280 ilave hasar
Ryze
Pasif: Sihir Ustalığı
- AP oranı artırıldı: 100 AP başına %6 >>> 100 AP başına %10
E: Büyü Akışı
- AP oranı artırıldı: %45 >>> %50
- Füze hızı artırıldı: 3500 >>> 4000
Rumble
Temel istatistikler
- Temel HP azaltıldı: 659 >>> 625
- Artan seviye başına HP: 99 >>> 105
- Temel HP yenilenmesi: 8 >>> 7
Pasif: Hurdalık Devi
- Artan maksimum ısı: 100 >>> 150 (Tehlikeli Bölge 50 ısıda kalır)
- Aşırı ısınma süresi azaltıldı: 5,25 >>> 4 saniye
- Aşırı ısınma saldırı hızı artırıldı: %20-80 >>> %50-130 (seviyeye göre)
- Aşırı ısınma canavar hasar sınırı ayarlandı: 80 düz >>> 65-150
Q: Alev Tüküren
- Ayarlanan hasar: 180/220/260/300/340 >>> 135/150/165/180/195(+6/7/8/9/10% hedefin maks. SP’si)
- Canavar hasar sınırı eklendi: 65/125/185/245/305
- Minion hasarı azaltıldı: %60/65/70/75/80 >>> %55/60/65/70/75
W: Hurda Kalkanı
- Kalkan ayarlandı: 60/90/120/150/180(+%45 AP) >>> 25/55/85/115/145(+%25 AP)(+%4 maks. SP)
E: Elektro Zıpkın
- Üretilen ısı arttı: 10 >>> 20
R: Dengeleyici
- Bekleme süresi artırıldı: 100/85/70 >>> 130/105/80 saniye
Sivir
Temel İstatistikler
- Düşen seviye başına AD: 2,8 >>> 2,5
K: Sekme
- AD oranı arttı: %25/30/35/40/45 >>> %30/35/40/45/50
Yuumi
W: Sen ve Ben!
- En İyi Arkadaş Bonusu: %10-20 iyileştirme ve kalkan gücü (müttefik seviyesine göre) >>> %5/7,5/10/12,5/15 (büyü sıralamasına göre)
E: Yakınlaştırmalar
- İlave saldırı hızı düşürüldü: %35 >>> %25/27,5/30/32,5/35
- Kalkan değeri: 90/120/150/180/210 >>> 80/105/130/155/180
R: Son Bölüm
- Darbe başına iyileştirme azaltıldı: 35/50/65 >>> 25/40/55
Zeri
Temel istatistikler
- Hareket hızı arttı: 330 >>> 335
Pasif: Canlı Pil
- Kalkan çalma ve hareket etme hızı buffı kalkan kaldırıldığında
- Burst Fire pasifi buraya taşındı
- Tamamen şarj edilmiş temel saldırılar artık Pırıltıyı etkinleştiriyor
S: Patlama Ateşi
- Q-Passive, Living Battery’e taşındı
- Artık Sheen’i etkinleştirmiyor (saldırı gibi)
E: Kıvılcım Dalgası
- İsabet anında hasar kritik vuruş şansı oranı artırıldı: %65 >>> %85
Eşyalar
Ateşli Buhurdan
- İsabet anında hasar azaltıldı: 15-30 (seviye 1-18) >>> 15
Kana Ausamış
- Artan fiyat: 3200 >>> 3400
Galeforce
- AD azaldı: 55 >>> 50
- Ayarlanan aktif hasar: 150-350 (+%200 Krit) >>> 150-350 (+%45 bonus AD)
Ölümsüz Kalkan Yayı
- Can çalma artırıldı: %7 >>> %10
İmparatorluk Mandası
- Koordine Ateş işareti hasarı azaltıldı: 35-75 (seviye 1-18) >>> 40-60 (seviye 8-18)
- Koordineli Ateş işareti tüketim hasarı azaltıldı: 70-150 (seviye 1-18) >>> 80-120 (seviye 8-18)
- Koordine Ateş hareket hızı arttı: %20 >>> %25
Aytaşı Yenileyici
- Yankı iyileştirme ayarlandı: %20-40 (dost seviyesine göre) >>> %35
- Yankı kalkanı ayarlandı: %30-40 (dost seviyesine göre) >>> %40
- Aynı hedef iyileştirme bonusu ayarlandı: %15-30 (dost seviyesine göre) >>> %25
- Aynı hedef kalkan bonusu ayarlandı: %20-30 (dost seviyesine göre) >>> %30
- Efsanevi Pasif değişti: 5 yetenek acelesi >>> 5 İyileştirme ve Kalkan gücü
Hayalet Dansçı
- Saldırı hızı artırıldı: %30 >>> %35
Hızlı Ateş Topu
- Enerji verme hasarı düzleştirildi: 60-140 >>> 60
Statik Bıçak
- Enerji verme hasarı artırıldı: 80-190 (seviye 7-18) >>> 100-180 (seviye 6-18)
Sistem
Aşırı İyileşme
- Kalkan ayarlandı: 20-300(seviye 1-18) >>> %11 maks. SP (5. seviyeden sonra nişancılara nerf, dövüşçülere buff)
Kırmızı Güçlendirme
- Azaltılmış hasar: 6 + 6 x seviye (12-114) >>> 6 + 4 x seviye (10-78)
- Yavaşlatma azaltıldı: 10/15/25 >>> 10/15/20 (1/6/11 seviyelerine göre, menzilli için yarıya indirildi)
- Çatışma dışı maks. HP yenilenmesi azaltıldı: %1/3/9 >>> %1/3/5 (1/6/11. seviyelere göre)
Orta Şerit
- Orta şerit minyonlarında -1 altın kaldırıldı