Bildiğiniz gibi, 13.10 yamasıyayınlandı ve LoL 13.11 yaması hakkındaki bazı detaylar belli oldu. 13.10 sezon ortası güncellemesinden sonra pek çok denge değişikliği olacak, ancak Riot ayrıca uzun zamandır beklenen DRX Dünya Şampiyonası görünümleriyle birlikte iki şampiyon Mid-Scope Güncellemesi yayınlayacağını duyurdu. LoL 13.11 yama notlarındaki denge değişikliklerine yakından bakalım. Bakalım LoL 13.11 yaması ne zaman gelecek?
LoL 13.11 Yama Notları Ne Zaman Gelecek?
Şampiyon Denge Değişiklikleri
Rell Orta Kapsam Güncellemesi Yayınlanacak
Riot, Rell’in Mid-Scope Güncellemesini yeni League of Legends yamasında yayınlayacak. Riot, onu diğer CC’den farklılaştırabilen, oradaki destek şampiyonlarıyla etkileşime geçebilen çok daha iyi bir şampiyon yapmak istedi.
Temel İstatistikler
Saldırı hızı yükseltildi, ancak donanımındaki bazı değişiklikler nedeniyle diğer bazı niteliklerinin düşürülmesi gerekti.
Saldırı Hızı: 0,55 >>> 0,625
Seviye Başına Saldırı Hızı: %2 >>> %1,5
Zırh: 32 + 4,2/seviye >>> 32 + 3/seviye
Büyü Direnci: 32 + 2,05/seviye >>> 32 + 1/seviye
Hareket hızı: 335 >>> 330
Pasif – Kalıbı Kır
Artık pasifini her yeteneğe yükleyebilir. Bu, ultisinin bile istif verebileceği anlamına gelir. Yeterince yığın kazanırsa, oyundaki en iyi destek şampiyonlarından biri olacak.
Zırh/MR parçalama: %10 >>> %3
[YENİ] Zırh/Büyü Direnci parçalama yığınları hedef başına en fazla 5
[YENİ] Tüm yetenekler aynı zamanda onun pasifinin bir yığınını da uygular (W ve R’nin tüm etki alanı)
Seviyeye göre 5-12 arası minimum çalma >>> Seviyeye göre 2,5-5
Seviyeye göre 0,5-2’den Minion Çalma >>> Seviyeye göre 0,25-1
[YENİ] Rell, hedef ölse bile güçlendirmenin tüm süresi boyunca dirençlerini korur
[KALDIRILDI] Artık isabet halinde ilave büyü hasarı vermiyor
[KALDIRILDI] Yeni bir hedefi vurmak artık tüm hedeflerin süresini yenilemiyor
Q – Parçalayıcı Vuruş
Yeni Q’su ile düşmanlarını güvenilir bir şekilde CC yapabilir. Ya büyük tanklarda kalkan kırılmasını kullanırsınız ya da onun Q’sunu W ile CC’yi yumuşacık arka hat hedeflerine birleştirerek arka hatta atlarsınız.
[YENİ] Artık tüm hedefleri 0,75 saniyeliğine sersemletiyor
[YENİ] Tüm hedeflere pasif ve tam hasar uygular
[KALDIRILDI] Kendini ve müttefikini iyileştir
Aralık: 685 Rell’in önünde, 150 arkasında >>> 520 Rell’in önünde, 220 arkasında
Bekleme Süresi: 9/8/7/6/5 >>> 11/10,5/10/9,5/9
Hasar: 70/115/160/205/250 >>> 60/90/130/165/200
Kullanım Süresi: 0.35s >>> 0.5s
[YENİ] Orman kamplarına %250 hasar verir
W – Feromansi: Çarpma Düşüş/Binme Yukarı
W’sunda yapılan bu değişiklikler, atından inmiş halini büyük ölçüde geliştirecek. Rell, yavaş saldırı ve hareket hızı nedeniyle attan inerken zorlanıyor, ancak bu değişiklikler ona her türlü dövüşte yardımcı olacak ve attan inen halini çok daha iyi hissettirecek.
Kalkan: 35/60/85/110/135 + %12 Maks Sağlık >>> 30/55/80/105/130 + %10 Maks Sağlık
Maksimum Kaydırma Mesafesi: 375 >>> 320
Etki Alanı Yarıçapı: 200 >>> 180
Kaydırma ve yarıçap ile toplam alan 400 x 775 >>> 360 x 680 kapsülden çıkar
Atlama Menzili: 500 >>> 400
Çarpma Süresi: 1 sn >>> 0,75 sn
Montaj
Hareket Hızı: %25/30/35/40/45 >>> %30 1 saniyede hızla azalıyor
Pasif – Binekli Alacrity: Rell, binek üzerindeyken 50 Hareket Hızı kazanır, çatışmada azalır
Pasif Hareket Hızı: Dereceye bağlı olarak 10/20/30/40/50 >>> 1-13. seviyelerde 5/8/11/14/17/20/24/28/32/36/40/45/50
Aktif – Full Tilt: Rell ve bir müttefik hücum ederek 3 saniyede %20’ye varan artan Hareket Hızı kazanır; bu, düşmanlara veya bağlı müttefikinize karşı %40’a iki katına çıkar
1 saniye sonra Rell’in bir sonraki Saldırısı veya Parçalayıcı Saldırısı, maksimum sağlık büyü hasarı için bir alanda patlar
Aktif Hareket Hızı: %20 (düşmanlara karşı %40) >>> Rütbeye göre %15/17,5/20/22,5/25 (düşmanlara karşı %30/35/40/45/50)
Hasar: 20/25/30/35/40 + azami canın %3’ü >>> 25/35/45/55/65 + azami canın %2/2,5/3/3,5/4’ü[YENİ] Orman kamplarına %250 Hasar verir
E – Tam Eğim
Bu, eski E’sinin oyundan tamamen çıkarılmasıyla yepyeni bir yetenek.
Yeni E sayesinde, Rell gerçekten herhangi bir çatışmanın çekimlerini yapabilecek. O ve müttefikleri bir çatışmaya girebilir, ardından kitinin geri kalanını düşmanları CC yapmak veya kalkanlarını kırmak için kullanabilir.
Pasif – Binekli Alacrity: Rell, binek üzerindeyken 50 Hareket Hızı kazanır, çatışmada azalır
Pasif Hareket Hızı: Dereceye bağlı olarak 10/20/30/40/50 >>> 1-13. seviyelerde 5/8/11/14/17/20/24/28/32/36/40/45/50
Aktif – Full Tilt: Rell ve bir müttefik hücum ederek 3 saniyede %20’ye varan artan Hareket Hızı kazanır; bu, düşmanlara veya bağlı müttefikinize karşı %40’a iki katına çıkar
1 saniye sonra Rell’in bir sonraki Saldırısı veya Parçalayıcı Saldırısı, maksimum sağlık büyü hasarı için bir alanda patlar
Aktif Hareket Hızı: %20 (düşmanlara karşı %40) >>> Rütbeye göre %15/17,5/20/22,5/25 (düşmanlara karşı %30/35/40/45/50)
Magnet Storm, Rell Mid-Scope Güncellemesinde herhangi bir değişiklik almadı. Riot’un eklediği tek şey, Rell’in artık pasifini uygulayabilmesi ve daha önce yeteneğin bir parçası olmayan bir yığın kazanabilmesidir.
Ivern’in Mid-Scope Güncellemesini LoL Yama 13.10’da alması gerekiyordu.
Pasif – Ormanın Dostu
Ivern, destansı olmayan orman canavarlarına zarar vermez. Bunun yerine Ivern, can ve mana harcayan bir Koru oluşturmak için bir orman canavarına sağ tıklayabilir.
korular:
Zamanla büyümek
Tamamen büyümüş olan Ivern onları toplayabilir, kampı özgürleştirir ve altın ve deneyim kazanır.
Ivern ayrıca Groves’a vurarak anında büyüyebilir ve kampı serbest bırakabilir, tutuş ve deneyim kazanabilir
Q – Kök Çağıran
Ivern, büyü hasarı veren ve isabet alan ilk düşmanı 1,2 saniyeliğine sabitleyen bir sarmaşık yaratır. Köklü bir düşmana saldıran müttefikler saldırı menziline dalar
Ivern, Rootcaller’ı yeniden kullanarak bunun yerine doğrudan yere sabitlenmiş düşmana atılabilir.
W – Fırça ustası
Pasif : Çalıdayken ve çalıdan ayrıldıktan sonraki 3 saniye boyunca, Ivern’in saldırıları ek büyü hasarı verir. Yakındaki müttefikler bu etkiyi 1,5 saniyeliğine kazanır ve ayrıca büyü hasarı verir.
Aktif : Ivern bir Fırça yaması büyütür ve onu 5 saniyeliğine açığa çıkarır. Fırça, Ivern’in ekibi kendi içinde veya 60’a kadar görüşünü kaybedene kadar devam eder.
E – Tetik Tohumu
Ivern, müttefik bir şampiyona bir Kalkan verir. 2 saniye sonra patlayarak büyü hasarı verir ve düşmanları 2 saniyeliğine %50 yavaşlatır
Triggerseed patlarsa ve hiçbir rakip şampiyon vurulmazsa, müttefik 2 saniye boyunca kalkanlanır.
R- Papatya!
Ivern, nöbetçi arkadaşı Daisy’yi 60 saniyeliğine büyü hasarı vermesi ve isabet alan düşmanları vardıklarında 0,75 saniyeliğine havaya savurması için çağırır.
Papatya! ayrıca herhangi bir aralıkta Rootcaller tarafından yönlendirilen hedeflere de atılabilir. Sonraki 60 saniyede, Daisy! Daisy’ye saldırması veya hareket etmesi talimatını verecek şekilde yeniden kullanılabilir
Papatya, Çarp! Daisy’nin aynı şampiyona veya destansı canavara art arda 3. saldırısı, bir şok dalgası başlatarak isabet alan tüm düşmanlara büyü hasarı verir ve onları 0,75 saniyeliğine sersemletir ve havaya savurur. Bu etki yalnızca her 3 saniyede bir meydana gelebilir ve soğumaya başlar.
LoL Oyna Butonu Çalışmıyor 2024! League of Legends (LoL), dünya çapında milyonlarca oyuncunun favori oyunlarından biri. Ancak, bazen oyuncuların karşısına...