İçindekiler
Son güncellemeden iki hafta sonra ve Elden Ring 1.03 yaması şimdi bir sürü yeni değişiklik ve iyileştirme ile çıktı. Haritadaki NPC konumlarını kaydeden yeni bir özellik sayesinde görev sıralarını izlemek hiç olmadığı kadar kolay olacak. Çeşitli karakterlerin de kendi özel görevlerinde ek aşamaları var. Ayrıca, Elden Ring güncellemesi 1.03 yaması, çok çeşitli oyun sorunlarını gideriyor ve genel olarak performansı daha da iyileştiriyor. Sadece bu değil, önemli sayıda silah, zırh seti ve büyücünün tümü yeniden dengelendi. Şimdi gelin Elden Ring 1.03 güncelleme yama notlarına beraber bakalım.
Elden Ring Güncellemesi 1.03 Oynanış Eklemeleri
Yeni Elden Ring 1.03 güncellemesi bir dizi NPC değişikliği ile geliyor. Öncelikle, haritanızda bir NPC’yi eskisinden çok daha ayrıntılı olarak işaretlemenizi sağlayan tamamen yeni bir özellik artık mevcut. Yeni karakterlerle karşılaştığınızda, belirli NPC’lerin nerede olduğunu hatırlamanıza yardımcı olmak için adları artık haritaya kaydedilecek. NPC’ler konusunda, Diallos, Nepheli Loux, Kenneth Haight ve Gatekeeper Gostoc’un hepsinin dikkat etmesi gereken “yeni görev aşamaları” var. Bu, oyunculara Elden Ring’de bireysel hikayelerini ilerletmede daha kolay bir zaman veriyor. Her zaman eğlenceli Mimic’s Veil öğesinin hayranları, bu güncellemenin taklit edebileceğiniz nesnelerin sayısında bir artışla geldiğini bilmekten mutlu olacaklar.
Elden Ring Güncellemesi 1.03 Denge Değişiklikleri
1.03 güncellemesi ile Elden Ring’deki ilk büyük denge değişikliklerinden biri geldi. Önemli Savaş Küllerinden çeşitli Ruh Çağrılarına kadar her şey bir dereceye kadar ayarlandı. Belki de en önemlisi, savaşta size yardımcı olmak için karakterinizin tam bir klonunu oluşturan Mimik Tear Spirit Ash’in nerflenmesidir. Artık “azaltılmış hasar” ve davranıştaki bir değişiklikle, diğer AI çağrıları yakında Elden Ring’in metasında zirveye çıkabilir. Benzer şekilde, hız koşucularının favorisi olan popüler Hoarfrost Stomp Ash of War da önemli ölçüde nerflendi. Hasarı azaltmak bir şey olsa da, bu yeteneği kullanmak artık daha fazla zaman alıyor, bu da patronları şaşırtmak için spam ağırlıklı bir yaklaşımın artık etkili olmadığı anlamına geliyor.
Elden Ring 1.03 Güncelleme Yama Notları
Ek Öğeler
- NPC ile karşılaştığınızda haritaya bir simge ve bir NPC’nin adını kaydetme işlevi eklendi.
- NPC Jar-Bairn eklendi.
- Şu NPC’ler için yeni görev aşamaları eklendi: Diallos/ Nepheli Loux/ Kenneth Haight/ Gatekeeper Gostoc.
- Birden fazla durumda bazı çağrılabilir NPC’ler eklendi.
- Mimic’s Veil’i kullanırken oyuncunun taklit edebileceği nesnelerin desenlerinin sayısı arttırıldı.
- Bazı açık alan alanları için gece fon müziği eklendi.
Denge Değişiklikleri
- Bazı düşmanlar için Smithing Stone düşme oranı arttırıldı.
- Bazı erken oyun dükkanlarına Smithing Stone eklendi.
- Artan kalkanın etkinliği.
- Tüm saldırgan kırık pot eşyalarının hasarı arttırıldı.
- Şu eşyaların hasarı arttırıldı: Spark Aromatic/Poison Spraymist.
- Şu eşyaların etki süresi arttırıldı: Uplifting Aromatic/ Ironjar Aromatic.
- Aşağıdaki öğeleri kullanırken Torrent için artan HP iyileştirmesi: Rowa Raisin/ Sweet Raisin/ Frozen Raisin
- FP tüketimi azaltıldı ve şu büyülerin hasarı artırıldı: Glintstone Cometshard/ Comet/ Night Comet
- Şu büyülerin hasarı arttırıldı: Gravity Well/ Collapsing Stars/ Crystal Barrage
- Aşağıdaki büyülerin FP tüketimi azaltıldı: Star Shower/ Rock Blaster/ Gavel of Haima/ Founding Rain of Stars/ Stars of Ruin/ Greatblade Phalanx/Büyü Sağanak/ Loretta’nın Greatbow/ Loretta’s Mastery/ Carian Greatsword/ Carian Piercer/ Shard Spiral
- Yükseltilmiş mermi hızı ve Great Glintstone Shard menzili
- Ash of War, Hoarfrost Stomp’un hasarı azaltıldı ve kullanım süresi artırıldı.
- Artan Ash of War, Bloody Slash’ın kendi kendine verdiği hasar, hasarı biraz düşürürken ve kullanım süresini artırır.
- Azaltılmış silah becerisi, Gece Kılıcı ve Alev’in hasarı.
- Artan FP tüketimi ve Ash of War, Barricade Shield’in daha düşük süresi.
- Prelate’s Charge, Ash of War’ın FP tüketim zamanlaması değiştirildi.
- Gözyaşı Külünü Taklit eşyası kullanılırken çağrılan ruhun hasarını azalttı ve ruhun davranış şeklini değiştirdi.
- Diğer düşman ve silah dengesi değişiklikleri.
Hata Düzeltmeleri
- Bazı patron savaşlarında çağrılan NPC’lerin hasar almasını engelleyen bir hata düzeltildi.
- Boss savaşından sonra oyuncunun bazen eşya almasını engelleyen bir hata düzeltildi.
- NPC’lerle konuşurken ve özel anahtar yapılandırmaları kullanılırken diyaloğun atlanmasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Oyuncunun sürüş sırasında donmasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Bazı silahlar için arcane’in yanlış ölçeklenmesine neden olan bir hata düzeltildi.
- Oyuncunun 2’den fazla tılsım kesesi elde edemediği durumlarda, Twin Maiden Husks mağazasına tılsım kesesi eklendi.
- Oyunun sonunda, kullanıcının haritadan lütuf alanlarına geçiş yapmasını engelleyen bir hata düzeltildi.
- Ateş Devi ile yapılan savaştan sonra oyuncunun bir sonraki alana hareket etmesini engelleyen bir hata düzeltildi.
- Güçlendirildikten sonra bazı silahların yanlış ölçeklenmesine neden olan bir hata düzeltildi.
- Bazı silahların stat ölçeklemesini kullanmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Bazı durumlarda sabit takılmalar.
- Çevrimiçi oynarken çok oyunculu alan sınırını yanlış gösteren bir hata düzeltildi.
- Oyuncunun Erdtree Greatshield’in silah becerisini, özel bir öğe ve büyü kombinasyonu kullanarak bir saldırıyı emmeden etkinleştirmesine izin veren bir hata düzeltildi.
- Fire’s Deadly Sin büyüsünün farklı bir etkiye sahip olmasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Ash of War, Determination ve Royal Knight’s Resolve ile ilgili hasar güçlendirmesinin bu beceriye sahip olmayan diğer silahlara da uygulanacağı bir hata düzeltildi.
- Görünmez Biçim büyüsünün görsel efekti ayarlandı.
- Bir önceki yamada yanlışlıkla elde edilen Ragged zırh seti oyundan silindi.
- Bazı düşman NPC’lerin Furlcalling Finger Remedy’i düşürmesine neden olan bir hata düzeltildi.
- Bazı durumlarda yanlış ses efektinin çalmasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Bazı haritalarda görsel animasyonun ve hitbox’ların düzgün görüntülenmemesine neden olan bir hata düzeltildi.
- Bazı düşmanlar için yanlış görsel ve davranışa neden olan sabit hatalar.
- Bazı zırhlar için yanlış stat parametresine neden olan bir hata düzeltildi.
- Metin düzeltmeleri.
- Diğer performans iyileştirmeleri ve hata düzeltmeleri.