İçindekiler
Dragon Age: The Veilguard, önemli hata düzeltmeleri, denge ayarları ve oyuncuların maceralarını kolaylaştıracak değişiklikleri içeren ilk yamasını alıyor. Bioware’in duyurduğu bu ilk yama, büyük PC düzeltmeleri, özelleştirme değişiklikleri ve çeşitli sinir bozucu hataların kaldırılması gibi yenilikler içeriyor.
İşte Dragon Age: The Veilguard’da yapılan değişiklikler ve tam yama notları:
GPU Hatası Düzeltmesi
Bioware, yamanın “DLSS seçeneklerinin bir 40 serisi Nvidia GPU’da ‘gri renkte’ kalmasına neden olan bir sorunu” çözeceğini açıkladı. Bu sorun sadece PC oyuncularını etkiliyor ve DLSS seçeneklerinin olmaması, oyuncuların performanslarını artırmalarını veya maceralarını tam olarak özelleştirmelerini engelliyordu. Neyse ki, bu özellik yama yayınlandığında tüm PC oyuncularına geri dönecek.
Özelleştirme Düzeltmeleri
Dragon Age: The Veilguard’da saatlerinizi karakter özelleştirmesine harcayıp önemli bir sahnede bunların yok olduğunu görmek oldukça sinir bozucuydu. Bu sorun nadiren yaşansa da, Bioware “bir sahnede bazı özelleştirmelerin İnkvizitör’e doğru şekilde uygulanmaması” sorununu düzelteceğini vaat etti, böylece oyuncular karakterlerini oyunun her yerinde istedikleri gibi görebilecekler.
Yoldaş Yetenek Puanı Hatası
Özelleştirme sorunları yalnızca görsel olsa da, oyuncular yoldaşların yetenek puanlarının rastgele sıfırlanması gibi mekanik bir sorunla da karşı karşıya kalıyordu. Yetenek puanlarını tekrar atayabiliyorsunuz ancak oyun her zaman bu puanların sıfırlandığını bildirmediği için, bazen ejderhalar, tanrılar veya basit Darkspawn ile savaşırken tam gücünüzü kullanamıyordunuz. Neyse ki bu sorun, Bioware’in erken yama notlarında belirtildiği üzere tarihe karışacak.
Dragon Age: The Veilguard Yama Notları
N7 Günü İçeriği:
- Rook, Deniz Fenerinde yeni bir N7 günü görünümü bulabilir. Bu sadece kozmetik bir zırhtır.
Hata Düzeltmeleri:
- DLSS seçeneklerinin bir 40 serisi Nvidia GPU’da “gri renkte” kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi. (Sadece PC)
- Az sayıda çökme sorununa neden olan durumlar giderildi. (Sadece PC)
- XeSS sürümü 1.3.1’e güncellendi. (Sadece PC)
- İnkvizitör’e bazı özelleştirmelerin doğru şekilde uygulanmadığı bir bitiş sahnesinde bir hata düzeltildi.
- Yoldaş Yetenek Puanlarını sıfırlayan bir hata düzeltildi.
- Yoldaş Onay bildirimleri sahneler sona ererken ekranda daha uzun süre kalacak şekilde ayarlandı.
- Harding’in artık oku var ve savaşa hazır.
- Genel muhabbet artık erken başlamayacak.
- Harding ve Taash arasındaki muhabbet sonsuz döngüye girmeyecek.
- Bir göreve hızlı seyahat sırasında meydana gelebilecek olası sorunlar giderildi.
- Belirli görevlere giderken ekip üyelerini değiştirmek artık dünyadaki görevler için kamerayı bozmayacak.
- Uzun mesafelerde görsel performansı iyileştirmek için bir dizi varlık güncellendi.
- Mesafedeki bazı “pop-in” sanat varlıkları düzeltildi.
- Çarpışma eksik olan birkaç varlığa eklendi.
- Kodex sanatıyla ilgili küçük bir doku sorunu giderildi.
- Bazı etkileşimlere ve olaylara dokunsal geri bildirim eklendi.
- Bazı çevresel sahnelerde dudak senkronizasyonu düzeltildi.
- Birkaç varlıkta ses dengesi ayarlandı.
- Ekipman değişikliği artık kask ses işleme özelliğini devre dışı bırakmıyor.
- Uygunsuz şekilde üretilen birkaç hedef işaretleyici düzeltildi.
- Tanımlayıcı ekran daha okunaklı hale getirildi.
- Belirli savaşlara tasarım amacına göre uyum sağlayacak denge değişiklikleri yapıldı.
- Birkaç oyuncu yeteneğine denge ayarlamaları yapıldı.
- Önemli karşılaşmalarda zincirleme hareketlerin suistimali düzeltildi.
- Rage Demon’ın Ateş Halkası artık her durumda uygun şekilde kaçılabilir olacak.
- Hossberg’deki hızlı karga yavaşlatıldı.
- Kamera dışında hareket ederken cesetlerin korkutucu hareketi ayarlandı.
- Unwanted Guests görevindeki Dalish elf artık gerçek bir elf.
- Sea of Blood görevinde nadir görülen bir bloklama sorunu düzeltildi.
- Halla artık In Entropy’s Grasp görevinde havada süzülmeyecek.
- Pinnacle of Its Kind görevinde bir bloklama sorunu düzeltildi.
- Epilog metin kartlarının zamanlaması ayarlandı.
- NPC’lerin boyunları beklenmedik şekilde büyümeyecek.
- NPC’lerin birbirlerine veya Rook’a doğru bakmama sorunları düzeltildi.
- Uzun saç artık belirli zırhlarla düzgün şekilde uyum sağlayacak.
- Karakter oluşturma ekranında makyajla ilgili birçok sorun giderildi.
- Venatori kristal görsel efektleri artık düzgün şekilde kaybolacak.
- Satış ekranında kaydırma tekerleği desteği eklendi.
- Harita üzerindeyken günlük açıldığında kaydırmanın devam etmesine neden olan sorun çözüldü.
- Faction Başarımları, Maksimum Fraksiyon Gücüne ulaşıldığında Faction Kapak Noktası yerine doğru şekilde elde edilecek.
Güncel haberler için;
Gamer Papers web sayfamızı ve sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın.