Destiny 2 7.3.0 güncelleme yama notları yayınlandı. Yeni yama notları; yetenek güçlendirmeleri ve daha birçok şey hakkında büyük bir güncelleme içeriyor. İşte tam yama notları!
Destiny 2 7.3.0 Güncelleme Notları
AKTİVİTELER
RİTÜEL ÇALMA LİSTELERİ
- Tüm ritüel aktivitelerin ödülleri güncellendi.
- Temel Glimmer ödülü arttı.
- Yükseltme Çekirdekleri için bir ödül şansı eklendi.
- Glimmer ve Enhancement Core ödülleri ve şansları aşağıdaki durumlarda artar:
- Bir Gambit maçını kazanırsınız.
- Bir Rekabet Bölümü maçını kazanırsınız.
- Bir grevde veya Nightfall’da yüksek puan alırsınız.
POTA
Genel
- Crucible Director ekranı güncellendi.
- Crucible için çift ödül artırıcı uygulandı.
- Kale haritası geri döndü. Pota maçları Dreaming City’ye geri dönüyor.
- Crucible’a Serçe Kontrolü modu eklendi.
- Endless Vale, Midtown ve Meltdown haritalarındaki yumurtlama noktaları, bazı yumurtlama öldürme ve tuzak sorunlarını hafifletmek için ayarlandı.
- Eliminasyon simgesinin Direktör ekranında dönüşümlü mod olarak görünmesiyle ilgili bir sorun düzeltildi.
- Bir ateş ekibi üyesini diriltme girişiminin, yeniden doğma zamanlayıcısının bitmesi nedeniyle kesintiye uğraması sorunu düzeltildi.
Rekabetçi Bölüm
- Adept ve Ascendant hariç tüm liglerden Yükselme ve Düşme Serileri kaldırıldı.
- Rekabetçi Bölümde oyuncuların yerleştirme maçlarını iki kez tamamlamaya yönlendirildiği bir sorun düzeltildi.
- Rekabetçi oynatma listesinde artık öne çıkan modlar olarak yalnızca Hayatta Kalma ve Geri Sayım Rush’ı var.
- Revize edilmiş mod kuralları
- Hayatta kalma
- Yeniden doğma sayısı 4’ten 6’ya çıkarıldı.
- Geri Sayım Koşusu
- Kazanma puanı 6’dan 5’e düşürüldü.
- Tur süresi 120 saniyeden 90 saniyeye düşürüldü.
- Ağır cephanenin ortaya çıkma süresi 90 saniyeden 60 saniyeye düşürüldü.
- Sınırsız yeniden doğma ve canlanma etkinleştirildi.
- Final turu 4-4’te başlarsa, Eleme kural seti etkinleştirilir. Bu Ani Ölüm olarak görünecektir.
- Hayatta kalma
- Revize edilmiş mod kuralları
- Rekabet Bölümü derecelendirme ayarlamaları revize edildi.
- Sıralama ayarlaması kazanç ve kayıplara öncelik verir ve enflasyon korumasını göz ardı eder.
Demir Afiş
- One and Done Triumph artık 2 ayrı mücadeleye uyum sağlamak için 8 mücadelenin tamamlanmasını gerektiriyor.
- Demir Bayrak Patlaması:
- Bazı Patlama diyalog satırlarının aynı anda oynatılması sorunu düzeltildi.
Madalyalar
- Strand Supers için madalyalar eklendi.
- Artık Sparrow’larla ortadan kaldırarak Pota madalyası kazanabilirsiniz.
Pota Laboratuvarları
- Crucible Labs’a Şah Mat Hakimiyeti eklendi.
- Crucible Laboratuvarlarına Şah Mat Geri Sayım Koşusu ve Şah Mat Çatışması eklendi.
- Yetenek bekleme süresi ceza değiştiricisi %50’den %30’a düşürüldü.
- Dilek Sezonu yeteneklerinin ayarlanmasıyla birlikte bekleme süreleri benzer kalmalıdır.
geri sayım
- Savunmacıların Saldırı Başarısız yerine Savunma Başarılı’yı görüntülemesi için yuvarlak zafer bayrağı güncellendi.
- Geri Sayım Koşusu, Rekabetçi Pota modu olarak eklendi.
- Geri Sayım Koşusu
- İlk bomba patladıktan sonra müziğin durmasına neden olan sorun çözüldü.
- Geri Sayım Koşusu
- Ani ölümün yanlışlıkla başlamasına neden olan sorun çözüldü.
- Şah Mat Geri Sayımı
- Kazanmak için skor 5’e güncellendi.
Osiris’in Denemeleri
- Kartınız kusurlu hale gelmeden önce üst üste kazandığınız galibiyet sayısına göre verilen haftalık bir ödül eklendi. Daha uzun bir galibiyet serisi elde etmek, henüz kazanılmamışsa, altındaki tüm aşamaların ödüllerini verir.
- 3 galibiyet – Deneme Zırhı
- 4 galibiyet – 5 Yükseltme Çekirdeği
- 5 galibiyet – Deneme silahı
- 6 galibiyet – 3 Yükseltme Prizması
Kalıntı
- Oynanış
- Mod
- Dağıtılan kutsal emanetlerin ilk sırası artık maç başına rastgele belirleniyor.
- Yadigâr Deposundan bir yadigâr alınırken geçici koruma kalkanı eklendi.
- Maksimum Kalıntı Deposu sayısı 4’ten 3’e düşürüldü.
- Yeni sesli satırlar eklendi.
- Oyuncular, takım arkadaşlarının kalıntı sahiplerinin yakınında doğma eğiliminde olacaktır.
- Kazanma puanı 150’den 175’e çıktı.
- Kalıntılar
- Kalkan
- Super’in mermisinin açısal hızı 43’ten 30’a düşürüldü.
- Hasar çarpanı 0,3’ten 0,75’e ayarlandı.
- Shield Super yenilenme süresi saniyede %3’ten saniyede %5’e çıkarıldı.
- Kalkan balonu yenilenme süresi 15 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü ve tam çalışma süresi 7 saniyeden 10 saniyeye çıkarıldı.
- Mızrak
- Mızrak cephanesi 21’den 33’e ayarlandı.
- Tırpan
- Scythe cephanesi 45’ten 38’e düşürüldü.
- Kalkan
- Kalıntı Yükü
- Pasif kalıntı yükü her 5 saniyede %1’den her 5 saniyede %2’ye çıkarıldı.
- Oyuncu ekipmanı öldürmelerinden artan kalıntı yükü kazanımı ve son darbeyi vuran oyuncu ek yük alır.
- Hasara katılan tüm oyuncular %10 alır.
- Son darbeyi vuran oyuncu fazladan %15 alır.
- Yadigar Deposu etkileşimlerinden yadigar yükü kazanan takım arkadaşları kaldırıldı.
- Mod
- kullanıcı arayüzü
- Cephaneleri azaldığında kalıntı ara noktalar yanıp söner.
- Kalıntı yol noktaları artık görüş alanınızda değilse gösterilmeyecek.
- Yeni puan tablosu istatistikleri eklendi.
- Hata düzeltmeleri
- Relic Depot’ların yeniden doğması üzerinde devam eden ok geçiş noktası düzeltildi.
- Yinelenen “kalıntı enerji yüklü” olay duyuruları düzeltildi.
GREVLER
Gölgeler Gölü
- Oyuncuların baraj bölümünü atlayıp doğrudan boss arenasına atlamasına olanak tanıyan bir harita sorunu düzeltildi.
- Kahraman ve Efsane zorluklarındaki Şampiyonların sayısı ayarlandı ve belirli Şampiyonların puana doğru şekilde sayılmamasına neden olan bir sorun çözüldü.
Hiçbir Şeyin Muhafızı
- Oyuncuların hazine odasında yumuşak kilitlenme sorunu düzeltildi.
KAYIP SEKTÖRLER
Topraksız
- Efsane veya Ustalık zorluk seviyesinde aktivitede başarısız olunduğunda oyuncuların yörüngeye geri dönmeme sorunu düzeltildi.
- Açık dünya zorluğunda Kayıp Sektörün alışılmadık derecede uzun bir yeniden doğma zamanlayıcısına sahip olması sorunu düzeltildi.
DERİN DALIŞLAR
- Boss dövüşü sırasında katılan oyuncuların odanın içinde doğması ancak daha sonra tekrar yukarı ve su tüpüne ışınlanması sorunu düzeltildi.
- Asha’nın Güçlendirme buffı artık uygun bir simgeye sahip.
- Buff seçim aşamasında katılan oyuncuların buffları seçememesine sebep olan sorun çözüldü.
Baskınlar
Crota’nın Sonu
- Son vuruşu yaparken kılıcı almaya çalışan oyuncuların aydınlanmayı kaybetmesine neden olan sorun çözüldü.
- Bazı oyuncu yeteneklerinin Hive bariyerlerini geçebilmesi sorunu düzeltildi.
Son Dilek
- Queen’s Walk’un finalinde, kalbi bıraktıktan sonra VFX’in yanlış konumda görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Vault of Glass Oracle ses efektlerinin oynatılmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
Kullanıcı arayüzü/UX
Sezonluk Zorluklar
- Önceki Sezonlardaki Sezonluk Mücadelelerin otomatik olarak takipten çıkarılmaması ve manuel olarak takipten çıkarılamaması sorunu düzeltildi.
- Bonus mücadelelerin Sezonluk Mücadelelerin tamamlanma sayısına dahil edilmesi sorunu düzeltildi.
Muhafız Rütbeleri
- Çekmecedeki arka plan ağacı, çeşitli durumlarda görünecek şekilde düzeltildi.
- Çekmecedeki gövde metni italik olarak görüntülenecek şekilde düzeltildi.
- Yolculuk Ekranı ve Muhafız Sıralaması ayrıntıları ekranına Muhafız Sıralaması ilerlemesinin takip edilmesine yardımcı olacak görsel bir öğe eklendi.
- Yolculuk ekranına ilk kez gittiğinizde Muhafız rütbesi düğmesinin geniş başlayıp ardından doğru boyutuna gelmesi sorunu düzeltildi.
- Crucible’da başka bir Muhafızı mağlup etmenin, kazanan Muhafızın rütbesinin ambleminde yanlış görünmesine neden olan sorun çözüldü.
- Dereceler yenilenirken Muhafız Derecelerinin bildiriminde bir değişiklik yapıldı.
- Artık başka bir rütbe kazandığınızda bildirimden farklı görünecek.
Müdür
- HELM’in Yönetici düğümünde Kilometre Taşı simgelerinin görünmemesi sorunu düzeltildi.
Yerelleştirme
- Brezilya Portekizcesi için klavye düzeninin düzgün çalışmaması sorunu düzeltildi.
Genel
- Modlar kategorisindeki Koleksiyonlardaki Donanım İstatistikleri düğmesinin yanlış görüntülenmesi sorunu düzeltildi.
- Bağlamsal olarak doğru olmadığından düğme artık görüntülenmiyor.
ZIRH
Egzotik Zırh
- Aeon Swift, Aeon Safe ve Aeon Soul
- Güç Tarikatı
- Hızlı hassas vuruşlar daha hızlı yeniden yükleme ve silah değiştirme hızları sağlıyor ve bonus artık 10 saniye sürüyor (daha önce 6 saniyeydi).
- Artık bir Şampiyonu sersemlettiğinde ya da bir patronu ya da mini patronu yendiğinde bonus yakın dövüş, el bombası ya da Süper enerji vermiyor. Bunun yerine, bir Şampiyonu sersemletmek veya Şampiyonlara, elitlere veya mini patronlara karşı hızlı hassas vuruşlar, onları müttefikleriniz için işaretleyecektir.
- Müttefikler işaretli hedeflere +%20 daha fazla hasar verir.
- Bir hedef ilk işaretlendiğinde, yakınlardaki Güç Tarikatı rolüne sahip olmayan Aeon Kültü müttefikleri el bombası ve yakın dövüş enerjisi kazanır.
- İçgörü Tarikatı
- Sect of Insight rolüne sahip olmayan yakındaki Aeon Cult müttefikleri artık kısa bir süre için silah hasarına bonus kazanmayacak. Bunun yerine, bir Süper enerji patlaması kazanırlar.
- Vigor Tarikatı
- Artık mevcut sınıf yetenek enerjisine ek olarak bir müttefik öldüğünde veya dirildiğinde savaşçılara karşı hasar direnci sağlıyor.
- Super’inizi kullandığınızda yakındaki müttefikler artık anında iyileştirme veya Overshield kazanmayacak. Bunun yerine yakındaki kritik yaralı müttefikler, yakınınızda kaldıkları sürece savaşçılardan hasar direnci kazanır. Yakınlardaki Vigor Tarikatı rolüne sahip olmayan Aeon Tarikatı müttefikleri de sınıf yetenek enerjisini daha hızlı geri kazanacak.
- Güç Tarikatı
- Avcı
- Galanor’un Parçaları
- Fırlatma Bıçağı öldürmeleri artık öldürülen savaşçının türüne bağlı olarak +%2,5 ile +%5 arasında değişen Süper enerji sağlıyor.
- Ophidia Spathe
- Bıçakla öldürmeler artık bıçak fırlatmaya istifleme hasarı bonusu veriyor.
- 5 saniye boyunca 3 defaya kadar birikir: %30, %60, %100.
- Kaçmak zamanlayıcıyı yeniler.
- Bıçakla öldürmeler artık bıçak fırlatmaya istifleme hasarı bonusu veriyor.
- St0mp-EE5
- Hareket bonuslarından yararlanmak için daha önce eklenen, tam sınıf yetenek enerjisine sahip olma şartı kaldırıldı.
- Havadaki yanal hızlanma bonusu azaltıldı.
- Artık havadayken savaşçılara karşı hasar direnci sağlıyor.
- Mechaneer’in Tricksleeves’i
- Sidearm hasar bonusu artık kalkanlarınız yeniden dolmaya başladıktan sonra 5 saniye boyunca devam ediyor.
- Sidearm öldürmeleri, hasar bonusunun süresini 3 saniye uzatır ve Sidearm’ınızı yedeklerden tamamen yeniden yükler.
- Daha uzun sürmesini telafi etmek için PvP’deki hasar bonusu azaltıldı. Artık +%10 Sidearm hasarıdır (önceden +%35’ti).
- Bombacılar
- Artık düşman oyunculara 20 yavaş yük uyguluyor ve PvE savaşçılarına 40 yavaş yük uyguluyor.
- Triton Yardımcısı
- Çevrelenmiş haldeyken Glaive yakın dövüş hasarı bonusu hem PvE hem de PvP için +%100’e çıkarıldı (daha önce PvE’de +%30 ve PvP’de +%10’du).
- Göksel Gece Şahini
- Hassas öldürmeler artık öldürülen hedef türüne bağlı olarak +%1,5 ile +%4,5 arasında değişen Süper enerji sağlıyor.
- Altın Silahın darbe hasarı %25 artırıldı.
- Galanor’un Parçaları
- titan
- Değerli Yaralar
- Alt sınıfınızla eşleşen silahlarla yapılan öldürmeler artık PvP’de 1,5 saniye ve PvE’de 3 saniye boyunca Seviye 1 restorasyonu uyguluyor.
- Kıdem Tazminatı
- Patlamanın boyutu ve hasarı arttı.
- Bu Egzotik’in patlamasıyla gerçekleşen öldürmeler artık ek bir patlamayı tetikleyecek.
- Gökdoğan Dizlikleri
- Artık Egzotik etkilerin uygulanmasından önce kısa bir süre havada kalmanız gerekiyor.
- Şampiyonlara, İşkencecilere veya mini patronlara Omuz Yükü ile hasar vermek, daha fazla hasar verir ve yakın dövüş enerjinizi geri kazandırır.
- Solucan Tanrısı Okşaması
- Yanan Yumruk Egzotik etkisi yeniden düzenlendi. Artık yakın dövüşte öldürmelerde ve bitiricilerde artan ve zamanla azalan bir sayaçtır.
- Sayaç ne kadar dolu olursa o kadar çabuk bozulur.
- Sayaç, artan yakın dövüş ve Glaive yakın dövüş hasarı bonusları sağlayan 5 bölüme ayrılmıştır. Sayacın üst ucu ayrıca artan silah hasarı bonusları da sağlar.
- Yanan Yumruk Egzotik etkisi yeniden düzenlendi. Artık yakın dövüşte öldürmelerde ve bitiricilerde artan ve zamanla azalan bir sayaçtır.
- Kül Rengi Uyanma
- Füzyon Bombası etkileri artık Durdurulamaz Şampiyonları sersemletir.
- Sintoseps
- Uzatılmış yakın dövüş hamlesi mesafesi kaldırıldı.
- Glaive yakın dövüş bonusu +%50’den +%100’e çıkarıldı.
- PvE çevreli yakın dövüş hasarı bonusu +%200’den +%165’e düşürüldü.
- Artık kuşatılmışken silah kullanımını ve yeniden yükleme hızını artırıyor.
- Değerli Yaralar
- Falcı
- Ballidorse Gazap Dokumacıları
- Artık yakındaki bir Frostpulse yarığını kullandığınızda, müttefikleriniz PvE’de 10 saniye ve PvP’de 5 saniye boyunca Kademe 2 Stasis Surge silah bonusu kazanıyor. Ayrıca 50hp’lik bir aşırı kalkan kazanırlar.
- Winter’s Wrath Shockwave tarafından müttefiklere sağlanan Stasis hasar bonusu artık 4. Kademe Stasis Surge silah bonusu oldu.
- Kışın Gazabı sona erdiğinde, artık 4. Kademe Stasis Surge silah bonusunu kazanacaksınız.
- Apotheosis Peçe
- Super’inizi kullanmak artık siz ve yakındaki müttefikler için Cure Tier 3’ü sağlıyor.
- Süper’iniz sona erdikten sonra, artık 8 saniye boyunca geçici olarak büyük ölçüde artırılmış yakın dövüş ve el bombası yenilenmesi kazanacaksınız.
- Felwinter’ın Miğferi
- Zayıflatma patlamasının boyutu ve Zayıflatma süresi, maksimum boyutu ve süreyi koruyan patronlara karşı bitirenler hariç, tüm hedeflere karşı bir kademe yukarı taşındı.
- Karnstein Pazıbentler
- Yakın dövüş öldürmeleri artık 8 saniye boyunca Cure Tier 3 ve restorasyon Tier 1’i sağlıyor.
- Bitirenler artık 8 saniyeliğine Tedavi Aşaması 3 ve restorasyon Aşaması 2 sağlıyor.
- Ballidorse Gazap Dokumacıları
Zırh Modları
- Ağır El, Ateş Gücü ve Reaper
- Güç Küreleri üretmek için 10 saniyelik bir bekleme süresi eklendi.
- Reaper artık bir Güç Küresi oluşturmak için sınıf yeteneğinizi kullandıktan sonra 10 saniye içinde bir öldürmenin güvence altına alınmasını gerektiriyor.
- Yakın Dövüş Başlangıç, El Bombası Başlangıç ve Yardımcı Başlangıç
- Artık yetenek enerjisini yalnızca oyuncunun en az tek bir zırh yüküne sahip olması durumunda iade edeceğiz.
- Modun kaç yığınının donatıldığına ve ne kadar zırh yükü tükettiğine bağlı olarak artık +%16 ile +%45 arasında yetenek enerjisi sağlıyorlar (sırasıyla +%17 ve +%50’den düşük).
- Momentum Transferi, Destekleyici Patlama, Darbe İndüksiyonu ve Odaklanma Saldırısı
- Artık 1/2/3 yük için sırasıyla %12/%17/%20 yetenek enerjisi sağlıyor (%20/%25/%25’ti).
- Impact Induction ve Focusing Strike’ın çalışması artık güçlü bir yakın dövüş saldırısı gerektiriyor.
- Sosyal Yardım ve Bombacı
- Artık 1/2/3 yük için sırasıyla %12/%17/%20 yetenek enerjisi sağlıyor.
- Kazanılan enerji, kullanılan sınıf yeteneğinin bekleme süresine bağlı olarak daha da azaltılır; en kısa bekleme süreleri onu %60 azaltır.
- Dağıtım
- Artık tarafsız oyun yeteneklerine sırasıyla %4/%6/%7 yetenek enerjisi ve 1/2/3 yük için %2/%3/%4 Süper enerji sağlıyor.
- Kazanılan enerji, kullanılan sınıf yeteneğinin bekleme süresine bağlı olarak daha da azaltılır; en kısa bekleme süreleri onu %60 azaltır.
- Ek not: Yukarıdaki modların tümü, PvP’de yetenek enerjisinin yalnızca %50’sini sağlamaya devam ediyor.
Diğer
- Triton Vice’ın güçlendirmesinin HUD’da doğru şekilde görüntülenmemesi sorunu düzeltildi.
- Artifice Armor’un Artifice olmayan Zırh’tan önce edinilmesinin, bunun bir zırh süsü olarak mevcut olmasını engellemesi sorunu düzeltildi.
- Pek çok zayıflayan Zırh Yükü modunun yerleştirilmesinin, bunların çalışmasının durmasına neden olması sorunu düzeltildi.
- Iron Symmachy zırh seti mevcut Iron Banner ödüllerine güncellendi ve kod çözmeye odaklanıldı ve Iron Companion seti eski kod çözmeye taşındı.
- Arc Souls’un Getaway Artists aracılığıyla oluşturulması durumunda düşük atış hızıyla ateş edebilmesi sorunu düzeltildi.
- Arbor Warden’ın diğer oyuncular için barikat ses efektlerini oynatmaması sorunu düzeltildi.
- Foetracer’ın vizör görsel efektlerinin çalışmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
SİLAHLAR
Silah Arketipleri
- Genel
- Drang ve Zaouli’nin Felaketi, cephaneyi animasyonda doğru noktaya yükleyecek şekilde güncellendi.
- Otomatik Tüfekler
- Genel
- Küçük (kırmızı çubuk) savaşçılara karşı hasar %10 artırıldı.
- Genel
- Darbeli Tüfekler
- Genel
- Küçük (kırmızı çubuk) ve Büyük (turuncu çubuk) savaşçılara karşı hasar %12,5 artırıldı.
- Genel
- Glaive’ler
- Mermiler
- Mermi hızı %30 artırıldı.
- PvE’de mermi hasarı %25 artırıldı.
- PvP’de mermi hasarı azaltıldı.
- Agresifler: 123
- Uyarlanabilir: 113
- Hızlı Ateşler: 101
- Kalkanlar
- Glaive tutulduğunda, kalkan enerjisi artık saniyede %1 oranında pasif olarak yeniden şarj oluyor.
- PvP’de kademelendirilecek temel Glaive kalkan hasar direncini ayarlayın.
- Temel Glaive kalkan hasarı direnci %50’de kalıyor.
- Birincil cephane silahlarına ve yakın dövüş saldırılarına karşı hasar direnci %30’a düşürüldü.
- Yakın Dövüş
- Yakın dövüş yapmadan önce ateş ettikten sonraki gecikme 0,75 saniyeden 0,2 saniyeye düşürüldü.
- Mermiler
- Keskin Nişancı Tüfekleri
- Genel
- Keskin Nişancı Tüfeğinin PvE hasarı %15’lik sabit güçlendirmeyle artırıldı. (Bu aynı zamanda Ağır cephane kullanan Egzotik Keskin Nişancı Tüfekleri için de geçerlidir.)
- Genel
- Kılıçlar
- Kılıç nişangahı daha fazla bilgi iletecek şekilde güncellendi ve artık mevcut şarj durumunu daha iyi gösteren ve mevcut şarj gecikmesini yansıtan unsurlara sahip.
- Caster Swords ve mermi ateşleyen diğer Kılıçların nişan almaya yardımcı olmak için bu güncellemelere ek olarak artık nişangahlarında ince bir merkezi unsur var.
- Koruma sırasında etkinleşen Kılıç avantajlarının, oyuncunun herhangi bir türde aşırı kalkanı varken düzgün biçimde etkinleşmemesine neden olan sorun düzeltildi.
- Oyuncunun herhangi bir türde aşırı kalkanı varken Kılıçla blok yaparken geri itme işleminin reddedilmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Güçsüz (cephanesiz) Kılıçların hâlâ Banner of War’dan güçlendirme almasına neden olan sorun çözüldü.
Egzotik Silahlar
- Vex Mitoklast
- Artan hasar
- Küçük (kırmızı çubuk) savaşçılar %10 oranında.
- Patronlar %25 oranında.
- LFR modunda %200 şampiyon olur.
- Revizyon Sıfır
- Şampiyonlara karşı hasar %100 artırıldı.
- Diken
- Bir Remnant almak şarjörün maksimum 40 mermiye kadar taşmasına neden olabilir.
- Thorn Catalyst istatistikleri ve işlevselliği geliştirir:
- Aralığa +20 ekler.
- +10 stabilite ekler.
- Bir Remnant’ı öldürmek veya almak, ek menzilin yanı sıra idare ve hareket kabiliyeti sağlar.
- Artan hasar
- Sınıf Glaiveleri
- Genel değişiklikler
- Yeteneği etkinleştirdiğinizde 1 cephane verin, böylece cephaneniz bitse bile onu kullanabilirsiniz.
- Yeteneği etkinleştirmek için Özel cephaneyi yeniden yüklediğinizde artık kalkan enerjisini pasif olarak tüketmiyor.
- Artık silah yeniden doldurularak veya istiflenerek devre dışı bırakılamaz.
- Niyetin Sınırı (Büyücü)
- İyileştiren taret mermileri artık İyileştirme ve yenileme sağlıyor ve yakındaki müttefiklere fayda sağlamak için 8 m yarıçaplı etki alanında (AoE) patlıyor.
- Şarjör boyutu 4’ten 5’e çıkarıldı.
- Aksiyonun Sınırı (Titan)
- Baloncuğun içinden geçmek artık ekstra kalkana ek olarak ilave yeniden yükleme hızı, kullanım ve az miktarda istifleme bonus hasarı sağlıyor.
- Artan çalışma süresi ve geliştirilmiş etkiler nedeniyle balonun sağlığı 8000’den 2400’e düşürüldü.
- Uzlaşmanın Sınırı (Avcı)
- Lightning Seeker artık darbe anında hedefleri sarsıyor.
- Verilen bedava cephaneyi de hesaba katarak, yıldırım işareti oluşturan merminin doğrudan vuruş hasarı azaltıldı.
- Genel değişiklikler
- Osteo Striga
- Zehir hasarını etkileyen Hafif Makine Gan (SMG) hasar bonus skaleri kaldırıldı.
- Bu, Osteo Striga zehrini standart Necrotic Grip zehrine denk hale getirir, ancak yine de Egzotik oldukları için Küçüklere karşı %40 ilave hasar verir.
- Zehir hasarını etkileyen Hafif Makine Gan (SMG) hasar bonus skaleri kaldırıldı.
- Kurtuluşun Kavraması
- Stasis kristallerine hasar verirken patlamaya bir hız sınırı getirildi. Bu, patlamanın tek bir karede çok fazla kristali parçalayabilmesini önlemeye yardımcı olacaktır; bu durum bazen oynatıcıyı bir hata koduyla yörüngeye fırlatabilir.
- Salvation’s Grip paramparça öldürmeleri ve Headstone Stasis kristal parçalama öldürmeleri artık öldürme ekranında boş bir simge kullanmıyor.
- Tommy’nin Kibrit Kutusu
- Açıklama dizeleri, Scorch işlevselliğinin donatılan katalizöre bağlı olduğunu doğru bir şekilde iletmek için güncellendi.
- Kış ısırığı
- Büyük merminin patlama hasarı %25 artırıldı.
- Kendine zarar veren patlama yarıçapı yarıya indirildi ve kendine verilen hasar azaltıldı.
- Monte Carlo
- Süngü saplamasında artık denetleyici gürültüsü var.
- Kötü Uygulama
- Wicked Equipment’ın ortaya çıkardığı Stasis parçalarının Toplu Eylem avantajını etkinleştirmesine neden olan sorun düzeltildi.
- İki Kuyruklu Tilki
- İki Kuyruklu Tilki’nin boşken istiflendiğinde Void hasarına dönmesine neden olan sorun çözüldü.
- Cıva Fırtınası
- Quicksilver Storm’un, normal bir yeniden yükleme gerçekleştirilirken normal yeniden yükleme yerine üçüncü şahıs bakış açısıyla özel yeniden yükleme animasyonu oynatması sorunu düzeltildi.
- Otomatik Tüfek modunda ateş ederken Quicksilver Storm’un ön kabzasının canlanması sorunu düzeltildi.
- Traktör Topu
- Tractor Cannon’ın ateşli nişangâhının eksik olması sorunu düzeltildi.
Avantajlar
- Tehlikeli bölge
- Roketatarlarda çalışma şekliyle ilgili küçük bir değişiklik yaptık. Bunu anlayabilirsin…
- Ağır Kavrama
- Gelen çekinmeyi hafifçe artıran istenmeyen bir etki kaldırıldı.
- Hassas alet
- Maksimum yükte Geliştirilmiş Hassas Enstrüman hasarı bonusu %26’dan %30’a çıkarıldı.
- Kinetik Sarsıntılar
- Etkinleştirme gereksinimleri arketipler arasında daha tutarlı hale getirildi.
- Darbeli Tüfekler: 12’den 11’e düşürüldü (Geliştirilmiş 9’dan 10’a yükseltildi).
- Patlamayan Silahlar: 12’den 8’e düşürüldü (Geliştirilmiş 9’dan 7’ye düşürüldü).
- Etkinleştirme gereksinimleri arketipler arasında daha tutarlı hale getirildi.
Genel
- Kayıp Sektörlerden ödül olarak dökümhane silahları eklendi.
- Koleksiyonlardaki Yaygın ve Sıradışı El Toplarının fiyatı, diğer Yaygın ve Sıradışı silahların fiyatıyla eşleşecek şekilde değiştirildi.
- Bazı gün batımı silahlarının hasar türünün, mod oyuncularının eklediği hasar türüne göre değişmesi sorunu düzeltildi.
- Bir Derin Görüş silahını parçalamak için gereken süre kısaltıldı, çünkü parçalama desen ilerlemesi sağlıyor.
- Bazı Egzotik silahların öldürme yayınlarında yanlış tepsi simgelerinin gösterilmesi sorunu düzeltildi.
- Bir Bel Silahı veya El Topu takıldığında kameranın hafifçe sola kayması sorunu düzeltildi.
- Bazı oyuncuların Koleksiyonlarında Pusula Gülü Gündönümü Av Tüfeğinin bulunmaması sorunu düzeltildi.
- Bazı oyuncular için Subjunctive SMG’nin Koleksiyonlarda bulunmaması sorunu düzeltildi.
- Kinetik yuvalı Özel cephane silahlarının, PvE etkinliklerine girerken maksimum cephane rezervleriyle başlaması sorunu düzeltildi.
Aksesuarlar
- Efsanevi ve Egzotik Serçeler 150 sağlığa sahip olacak şekilde güncellendi (Her Zaman Zamanında ile eşleşecek şekilde).
- Efsanevi ve Egzotik Serçeler, biri Her Zaman Zamanında ve diğeri önceki en yüksek hızla eşleşen iki hız seçeneğine sahip olacak şekilde güncellendi.
YETENEKLERİ
Tüm Alt Sınıflar
- Belirli yer değiştiren yakın dövüş yetenekleriyle vurulan kurbanlar için yakın dövüş hamlesini bastırma süresi 1 saniyeden 0,5 saniyeye düşürüldü.
- Bu, aşağıdaki yakın dövüş yeteneklerini etkiler:
- Yakın Dövüş
- Cep Tekilliği
- Kalkan iteleme
- Sismik Saldırı
- Çekiç Saldırısı
- Titreme Saldırısı
- Bu, aşağıdaki yakın dövüş yeteneklerini etkiler:
- Sprint ve slaytla etkinleştirilen yakın dövüşler artık oyuncu bir kayma sırasında silahını ateşledikten sonra etkinleştirilemiyor, bu da kayma + Pompalı Tüfek + omuz hücumu gibi kombinasyonların tek atışta etkili bir şekilde ortadan kaldırılmasını engelliyor.
- Bu, aşağıdaki yakın dövüş yeteneklerini etkiler:
- Sismik Saldırı
- Kalkan iteleme
- Çekiç Saldırısı
- Fırtınanın Uluması
- kutsama
- Flechette Fırtınası
- Yıldırım Dalgalanması
- Fırtına Saldırısı
- Bu, aşağıdaki yakın dövüş yeteneklerini etkiler:
- Göz kırpmak
- Hızlı Yanıp Sönmelerin başarısız kayma girişimlerine yol açması sorunu düzeltildi.
- Süper olmayan tüm yetenekler
- Tarafsız oyun yetenekleri artık, yeteneğin pasif bekleme süresine bağlı olarak anında parça enerjisi yüzdesi sağlayan avantajlardan değişken miktarlarda yetenek enerjisi alıyor.
- En kısa bekleme süresine sahip yetenekler, daha önce aldıklarıyla aynı enerji yüzdesini alacak, ancak pasif bekleme süresi arttıkça, avantajlardan sağlanan enerji, el bombaları ve sınıf yetenekleri için %50’ye ve yakın dövüş yetenekleri için %60’a kadar kademe başına ölçeklenir. Bu, parça enerji avantajlarından sağlanan ham bekleme süresinde azalma saniyelerinin sayısının, tüm yetenek bekleme süresi kademelerinde daha yakından eşdeğer olduğu anlamına gelir.
- Örneğin, Firebolt Grenade (64 saniyelik temel bekleme süresine sahip) ile Yıldırım Bombası (152 saniyelik temel bekleme süresine sahip) karşılaştırması:
- Önceki sistemde %10’luk bir temel enerji parçası, Firebolt Grenade’in bekleme süresini 6,4 saniye azalttı ve Lightning Grenade’in bekleme süresini 15,2 saniye azalttı.
- Yeni sistemle, %10’luk bir temel enerji parçası, Firebolt Grenade’in bekleme süresini 6,4 saniye azaltır ve Lightning Grenade’in bekleme süresini 7,6 saniye azaltır.
- Not: Tam enerji iadesi sağlamak üzere tasarlanan avantajlar (örn. Knock ‘Em Down) veya tek, belirli bir yeteneği hedef alan avantajlar (örn. Shinobu’s Vow) bundan etkilenmez ve önceki sistemde verdikleri enerjinin aynısını sağlar.
- Tarafsız oyun yetenekleri artık, yeteneğin pasif bekleme süresine bağlı olarak anında parça enerjisi yüzdesi sağlayan avantajlardan değişken miktarlarda yetenek enerjisi alıyor.
- titan
- Omuz yüklerinin görünmezliği bozmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
Yay Alt Sınıfları
- Avcı
- Fırtına Saldırısı
- Temel hasar 110’dan 125’e çıkarıldı.
- Takip davranışı ileri mesafelerde daha tutarlı olacak şekilde yeniden düzenlendi.
- Engebeli arazide seyahat ederken geliştirilmiş tutarlılık.
- Fırtına Saldırısı
- titan
- Gök gürültüsü
- Oyunculara karşı hasar direnci %53’ten %25’e düşürüldü.
- Thundercrash’in hasara dayalı enerji şarj cihazının yanlış kademesini kullanmasına neden olan sorun çözüldü.
- Gök gürültüsü
- Falcı
- Kaos Erişimi
- Chaos Reach’in hasara dayalı enerji şarj cihazının yanlış kademesini kullanmasına neden olan sorun çözüldü.
- Kaos Erişimi
- Ark Genel
- Sağlamlaştırılmış
- Birinci şahıs güçlendirilmiş görsel efektler güncellendi.
- Sağlamlaştırılmış
Güneş Alt Sınıfları
- titan
- Çekiç Fırlatma
- Alındığında artık yakın dövüş enerjisini anında yerine 1,4 saniyede geri veriyor.
- Mermi takip gücü yaklaşık %20 artırıldı.
- Sol Invictus
- Maksimum Sunspot süresi 20 saniyeden 12 saniyeye düşürüldü.
- Çekiç Fırlatma
- Falcı
- Aydınlık Kuyusu
- Temel bekleme süresi 417 saniyeden 455 saniyeye çıkarıldı.
- Aydınlık Kuyusu
- Güneş Genel
- Restorasyon
- Restorasyon 1’de iyileşme oranının azalması
- Eski: 40hp/s (PvE) – 20hp/s (PvP)
- Yeni: 35hp/s (PvE) – 17,5hp/s (PvP)
- Restorasyon 2’de azaltılmış iyileşme oranı
- Eski: 65hp/s (PvE) – 32,5hp/s (PvP)
- Yeni: 50hp/s (PvE) – 25hp/s (PvP)
- Restorasyon 1’de iyileşme oranının azalması
- Restorasyon
Geçersiz Alt Sınıflar
- titan
- Şafak Koğuşu
- Temel bekleme süresi 417 saniyeden 455 saniyeye çıkarıldı.
- Nöbetçi Kalkan
- Sentinel Shield aktifken Shield Throw yeteneğinin enerji yenilenmesi artık oyuncunun Disiplin statüsüne bağlı değil.
- Yenilenme süresi daha önce Disipline bağlı olarak 2,5 ile 5 saniye arasında değişiyordu ve artık her zaman sabit 3 saniyedir.
- Not: Bu yenilenme oranı, Saldırı Siperliği takıldığında ikinci Kalkan Atma yükü için azaltılır.
- Sentinel Shield aktifken Shield Throw yeteneğinin enerji yenilenmesi artık oyuncunun Disiplin statüsüne bağlı değil.
- Şafak Koğuşu
- Falcı
- Boşluğu Besle
- Devour aktifken öldürme başına el bombası enerji yenilenmesi %100 artırıldı.
- Not: Gerçek enerji kazanımı miktarları, hedef türüne ve el bombası yükleme düzeyine göre değişir.
- Artık, kullanıldığında Devour’un iyileştirme gücü de artıyor. – Temel Devour davranışı değişiklikleri için aşağıya bakın.
- Devour aktifken öldürme başına el bombası enerji yenilenmesi %100 artırıldı.
- Cep Tekilliği
- Mermi silahlanma şekli yarıçapı 0,75 m’den 2 m’ye çıkarıldı.
- Mermi patlama yarıçapı 3 m’den 3,75 m’ye çıkarıldı.
- Patlama fiziği dürtüsünde dikey hızlanma eğilimi yaklaşık %10 artırıldı.
- Oyunculara karşı fizik hızlandırma gücü yaklaşık %15 artırıldı.
- Artık Pocket Singularity’nin vurduğu hedeflerdeki aktif slaytları kesintiye uğratıyor.
- Boşluğu Besle
- Geçersiz Genel
- yutmak
- Etkinleştirildiğinde ve yenilendiğinde iyileştirme miktarı tam iyileştirmeden 100 hp’ye düşürüldü. Feed the Void donatılmadığı sürece.
- Artık her bölüme ayrı ayrı sağlık eklemek yerine, hem sağlık hem de kalkan bölümlerini daha sorunsuz bir şekilde iyileştirecek.
- yutmak
Durağanlık Alt Sınıfları
- Avcı
- Solduran Bıçak
- Mermi hızı %10 artırıldı.
- Maksimum mermi ömrü %10 artırıldı.
- Maksimum sıçrama sayısı 2’den 3’e çıkarıldı.
- Artan izleme tutarlılığı.
- İlk zıplamanızın yerden yüksekte olması durumunda mermi takibinin tamamen kapanmasına neden olan sorun çözüldü.
- Kış Kefeni
- PvE savaşçılarına uygulanan Yavaşlatma yükleri 40’tan 60’a çıkarıldı.
- PvE savaşçılarına uygulanan Yavaşlatma süresi 4 saniyeden 8 saniyeye çıkarıldı.
- PvE savaşçılarına karşı Yavaş patlama boyutu 8 metreden 9 metreye çıkarıldı.
- Solduran Bıçak
- Titan.
- Titreme Saldırısı
- Artık isabet halinde oyuncuları yavaşlatıyor; bu davranış daha önce Düzeltme 3.2.0.3’te kaldırılmıştı.
- Shiver Strike’ın Melee Kickstart zırh moduyla çalışmaması sorunu düzeltildi.
- Buzul Depremi
- Artık yakındaki oyuncuları kullanıldığında donduruyor; bu davranış daha önce Düzeltme 3.1.1.1’de kaldırılmıştı.
- Not: Oyunculara karşı kullanım sırasındaki darbe boyutu 8 metreden 6 metreye düşürüldü.
- Artık yakındaki oyuncuları kullanıldığında donduruyor; bu davranış daha önce Düzeltme 3.1.1.1’de kaldırılmıştı.
- Fırtınanın Uluması
- Howl of the Storm’un, oluşturulan Stasis kristalleriyle temas halinde olan hedefleri sürekli olarak dondurmaması sorunu düzeltildi.
- Titreme Saldırısı
- Falcı
- Yarı gölgeli patlama
- Çevreyi etkilediğinde patlama boyutu 1,5 m’den 2 m’ye çıkarıldı.
- Don darbesi
- Hızlı hareket eden hedeflere karşı artırılmış tutarlılık.
- PvE savaşçılarına karşı donma patlaması boyutu 8 metreden 8,5 metreye çıkarıldı.
- Yarı gölgeli patlama
- Stasis Bombaları
- Buzul Bombası
- Temel bekleme süresi 152 saniyeden 121 saniyeye düşürüldü.
- Not: Kasvetli Gözcü kuşanıldığında Alacakaranlık Tarlası Bombası ve Ani Soğuk Bombası’nın bekleme süresi cezaları da güncellendi, böylece bekleme süreleri yeni Buzul Bombası bekleme süresiyle eşleşecek.
- Temel bekleme süresi 152 saniyeden 121 saniyeye düşürüldü.
- Ani Soğuk El Bombası
- Arayıcının, merminin sıçramadan sonra hareket ettiği yönde tutarlı bir şekilde oluşturulmaması sorunu düzeltildi.
- Silahlanma şekli boyutu 0,9 metreden 1,4 metreye çıkarıldı.
- Artık takip gücü, arayıcının 0,5 saniyelik ömrüne ulaştığında hemen kapanmak yerine, el bombasının kullanım ömrü boyunca tam güçten 0’a iniyor.
- Buzul Bombası
- Stasis Genel
- Parça
- Hedronların Fısıltısı
- -10 Güç cezası kaldırıldı.
- İmpetus’un Fısıltısı
- Artık +10 Dayanıklılık sağlıyor.
- Kırıkların Fısıltısı
- Artık +10 Dayanıklılık sağlamıyor.
- Açlığın Fısıltısı
- Stat cezası -10 Hareketlilik/Zeka’dan -20 Güç’e değiştirildi.
- Tahvillerin Fısıltısı
- -10 Disiplin cezası kaldırıldı.
- Hedronların Fısıltısı
- Donmak
- Dondurulmuş hedeflere karşı Özel cephane silah hasarı bonusu %5’ten %10’a çıkarıldı.
- Parça
İplik Alt Sınıfları
- titan
- Kılıç Öfkesi
- Bladefury aktifken ağır saldırı yeteneği enerji yenilenmesi artık oyuncunun Disiplin statüsüne bağlı değil.
- Yenilenme süresi daha önce Disipline bağlı olarak 2,5 ila 5 saniye arasında değişiyordu. Artık her zaman sabit bir 3 saniye var.
- Bladefury aktifken ağır saldırı yeteneği enerji yenilenmesi artık oyuncunun Disiplin statüsüne bağlı değil.
- Savaş Sancağı
- Sancak seviyesini artırmak için gereken düşman yenilgilerinin sayısı artırıldı ve bunu telafi etmek için her seviyede düşman yenilgisi başına eklenen süre artırıldı.
- Güçsüz Kılıçlara Banner of War tarafından yanlış bir güçlendirme verilmesi sorunu düzeltildi.
- Kılıç Öfkesi
- Falcı
- Dokuma Yürüyüşü
- Weavewalk görsel efektlerinin bazı durumlarda erken bitmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Oyuncu aktif bir Weavewalk’tayken çevresel tehlikelerden kaynaklanan hasarın azalmaması sorunu düzeltildi.
- Yerel oynatıcının üzerine tünemiş olan İpliklerin sayısına bakılmaksızın, ağ bağlantılı istemciler için oynatıcının yörüngesinde yalnızca 1 tünemiş İplikçik’in görünmesi sorunu düzeltildi.
- Dokuma Yürüyüşü
- Genel
- Dokuma Posta
- PvE savaşçılarına karşı hasar direnci %55’ten %45’e düşürüldü.
- Dokuma Posta
ÖDÜLLER
Efsanevi Parçalar
- Kayıp Işık Anıtlarından tüm Efsanevi Parça maliyetleri kaldırıldı.
- Tüm Efsanevi Parça maliyetleri, tüm ritüel ve odaklanma maliyetlerinden kaldırıldı.
- Odaklanma maliyetleri yalnızca maliyet engramları ve Glimmer için güncellendi:
- Pota
- Gambit
- Demir Afiş
- Osiris’in Denemeleri
- Öncü
- Efsanevi Parçalar, The Final Shape çıkana kadar oyundaki tüm mevcut kaynaklardan düşmeye devam edecek .
- Sezon Biletindeki Efsanevi Parça ödüllerinin yerini Yükseltme Çekirdeği veya Glimmer ödülleri aldı.
- Season Pass’teki Efsanevi Parça Sökme Bonusunun yerini ek bir Ritüel Parıltı Takviyesi aldı.
Zaferler ve Mühürler
- Bazı oyuncuların Seçilmiş unvanını kuşanamaması sorunu düzeltildi.
Sezonluk Zorluklar
- Bonus Sezonluk Mücadeleler artık tüm standart Sezonluk Mücadelelerin tamamlanması için toplam Sezonluk Mücadeleye dahil edilmiyor.
GENEL SANDBOX
- Ağ bağlantılı mermilerin birden çok kez darbe hasarına neden olabileceği sistematik bir sorun düzeltildi. Bu sorun, daha yüksek kare hızlarıyla daha da kötüleşti.
PLATFORMLAR VE SİSTEMLER
- Seal the Deal platformu başarısı artık Forsaken’dan sonra oluşturulan Seal’lerle tamamlanıyor.
GENEL
- Süslemelerin ilk kez takılmadan önce favorilere eklenememesi sorunu düzeltildi.
- Bir sütunda 4 avantaj bulunan bir silahın mod yuvalarını ekranın alt kısmına itmesi sorunu düzeltildi.
- Veteran’s Flair transmat efektinin gemi özelleştirme ekranında görünmeme sorunu düzeltildi.
- Bazı sandıklardaki Glimmer’ın, diğer ateş ekibi üyeleri için hala ganimet mevcutken bile tüm oyuncular için kaybolmasına neden olan sorun çözüldü.
- Bright Engram’ların eğitim ekranı artık ilk kez Bright Engram alındığında düzgün bir şekilde görünecek.
- Örgü Zamanı ifadesinin tanımı artık doğru şekilde sıralanacak.
- Rahat Kamp Ateşi ifadesinde 3. Oyuncu etkileşim metninin eksik olması sorunu düzeltildi.
- Anında 10x Sezon Bileti Sıralamalarındaki satın alma kısıtlaması kaldırıldı.
- Kurma son işlemcisinin boşta tuhaf bir geçiş yapması sorunu düzeltildi.
- Satıcı performansındaki oyuncular, ateş ekibi üyeleri bir sinematik başlattığında artık yumuşak kilitlenmeyecek.
- Oyuncular artık 21. Sezon Eserini Koleksiyonlarından çıkaramayacak.
Güncel haberler için Gamer Papers web sayfamızı ve sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın.