Cyberpunk 2077 2.1 Güncelleme! Aralık 2023 Güncelleme Notları
Cyberpunk 2077, son büyük güncellemesini aldı. Cyberpunk 2077 güncelleme yama notları; yeni bir binilebilir metro sistemi ve birçok ince ayar, değişiklik ve ekleme içeriyor. 2.1 Night City yaması Cyberpunk 2’nin son revizyonu olabilir. Bakalım Cyberpunk 2077 2.1 Night City güncelleme yama notlarıyla oyuna eklenen yenilikler nelermiş?
Cyberpunk 2077 2.1 Night City Güncelleme Yama Notları
Yeni Özellikler
- V’nin NCART Şehir Geçişi ile ilgili sorunu çözüldü ve artık Night City’de bulunan 19 metro istasyonu arasında 5 farklı hat üzerinden hızlı seyahat yoluyla veya pencereden dışarı bakıp dünyayı izleyerek trene binerek seyahat edebilecekler.
- V artık sevgilisini dairelerin herhangi birinde birlikte biraz zaman geçirmeye davet edebilecek. Hangout’lar, belirli bir karakterle aşk ilişkisi sona erdiğinde kullanılabilen tekrarlanabilir, sınırsız bir etkinliktir.
- Artık yeni Radioport özelliğini kullanarak yürüyerek (veya NCART trenine binerken) radyo dinleyebilirsiniz. Keşfederken kullanılabilen bu özellik, bir araca bindiğinizde sorunsuz bir şekilde araba radyosuna geçer ve göreve özel müzik çalmaya başladığında kapanır. Artık ses seviyesini doğrudan radyo penceresinden ayarlamak da mümkün.
- V’nin The Beast in Me’yi bitirdikten sonra katılabileceği tekrar oynanabilir araba yarışları eklendi . Haritada yarış bayrağı simgelerini arayın ve yarışları kazanarak girdaplar ve Autofixer web sitesinde indirim kazanın. Ek olarak, yarışçıların yapay zekasını daha rekabetçi hale getirmek için geliştirdik ve tüm deneyimin çok daha eğlenceli olması için geliştirmeler yaptık!
- Night City’nin manzaralarını değerlendirmenin başka bir yolu olarak çeşitli doğal noktalara gezi dürbünleri eklendi.
Ulaşılabilirlik
- Daha büyük bir arayüz yazı tipini etkinleştirme seçeneği eklendi.
- Artık Breach Protokolü mini oyununda zamanlayıcıyı devre dışı bırakabilirsiniz.
HUD için daha fazla özelleştirme seçeneği eklendi:
- Yeni bir Erişilebilirlik sekmesi eklendi, Zorluk ve Altyazı ayarları ile bazı Kontroller ve Arayüz seçenekleri taşındı.
- Donanımlı silahlar arasında dolaşırken bisiklet kolu siber yazılımını etkinleştirmeye veya devre dışı bırakmaya olanak tanıyan bir “Siber Yazılımları Silahlandırmak için Silah Bisikleti” ayarı eklendi.
- Kullanıcı arayüzü panelinin Yukarı/Aşağı ve Sol/Sağ tuşları artık AZERTY ve QWERTZ klavyelere uyum sağlayacak şekilde yeniden bağlanabilir.
Görevler ve Açık Dünya
- V artık belirli gösteriler ve ana görevler sırasında onlara karşı agresif bir yaklaşım sergileyen çeteler tarafından takip edilebilecek.
- Bir aracın çalınmasını ve teslim edilmesini içeren gösteriler artık bir araba kovalamacasına ve çatışma sahnesine dönüşebiliyor.
- Bazı kioskların içinde ortaya çıkan dekoratif satıcılar artık işlevsel. Yiyecek standlarının bu değişiklikten etkilenmediğini lütfen unutmayın.
- Artık Night City’de çeşitli barlarda oturup satıcılarla etkileşime geçmek mümkün.
- Görev alanına yaklaştıktan sonra bazı gösterilerin tetiklenmemesi sorunu düzeltildi.
- Chippin’ In – Rogue’un V’yi kalıcı olarak takip etmesi sorunu düzeltildi.
- Cyberpsycho Sighting: Tepedeki Ev – Taramadan sonra Peter Greene’in vücudunun hala vurgulanması sorunu düzeltildi.
- Every Grain of Sand – Tüm Badlands gösterilerini tamamlama karşılığında ödül aracın ortaya çıkmaması sorunu düzeltildi.
- Tüm Şehir Merkezi gösterilerini tamamladığınızda ödül aracın ortaya çıkmaması sorunu düzeltildi.
- Gig: Zeytin Dalı – Sergei Karasinsky doğmadığı için onunla konuşmanın mümkün olmaması sorunu düzeltildi.
- Adında Öldürmek – Johnny ile konuşma tetiklenmediği için “Sinyalin kaynağına git” hedefini geçmenin mümkün olmaması sorunu düzeltildi.
- Savaş Zamanında Yaşam – Panam’ın onu benzin istasyonuna kadar takip etmesi gerektiğinde motosiklete binmemesi sorunu düzeltildi.
- Space Oddity – Oyunu Yama 2.01’e güncelledikten sonra bile görevin etkinleştirilmemesi sorunu düzeltildi.
Phantom Liberty’ye Özel
- Dogtown’daki bazı Şüpheli Organize Suç Faaliyetlerindeki düşmanların ortaya çıkmaması ve ilerlemenin engellenmesi sorunu düzeltildi.
- Lizzy Wizzy’nin konserindeki beyin dansını izledikten sonra oyun içi sürenin geçmeme sorunu düzeltildi. Düzeltmenin etkili olması için Zamanı Atla seçeneğinin kullanılması gerekir.
- Gereksinimlerin karşılanmasına rağmen Araknofobi ve Başkanın Tüm Adamları başarılarının verilmeme sorunu düzeltildi .
- Yadigar Cetveli başarısının kilidi artık yalnızca bir Yadigar Avantajı elde edildikten sonra açılmayacak. Bu düzeltmenin halihazırda kilidi açılmış bir başarıyı sıfırlamayacağını lütfen unutmayın.
- Daha önce özel olan Iconic silahlar artık oyunda mevcut.
- Alabai, Borzaya, Laika, Taigan ve Volkodav Iconic silahları, Airdrop’tan alınmadıkları takdirde artık Karaborsa Satıcısından satın alınabilecek.
- Kaos Bağımlısı – Görevin aslında tamamlanmadan otomatik olarak tamamlanması sorunu düzeltildi.
- Kaos Bağımlısı – Kodu girdikten sonra garaj kapısının açılmaması sorunu düzeltildi.
- Kaos Saatinde Siyah Çelik – Bay Hands’in çağrıldığında cevap vermemesi sorunu düzeltildi.
- Ondan Sonsuzluğa – Metal iğnenin V’nin dairesindeki masaya yerleştirilmesinin mümkün olmaması sorunu düzeltildi.
- Bir Araya Gelelim – Ağır Kalpler kulübüne girmenin mümkün olmaması sorunu düzeltildi.
- Merhaba Ho Silver Lining – Heavy Hearts kulübündeki Bay Hands ile etkileşime girilemediği veya doğmadığı için konuşmanın mümkün olmaması sorunu düzeltildi.
- Lucretia My Reflection – Oyuncunun terk edilmiş daireden ayrıldıktan sonra Songbird ile kalıcı bir sanal çağrıya takılıp kalması sorunu düzeltildi.
- Lucretia My Reflection – Reed’in iki gün bekledikten sonra aramaması sorunu düzeltildi.
- Biraz Hasarlı – Oyuncunun çömelme pozisyonunda sıkışıp kalmasına neden olabilecek ve çekirdekteki bağlantı noktasına bağlanmayı imkansız hale getirebilecek bir sorun düzeltildi.
- Biraz Hasarlı – Asansöre bindikten sonra koşmanın veya atlamanın kalıcı olarak devre dışı bırakılması sorunu düzeltildi.
- Yama 2.02’de hala bu sorunu yaşayan oyuncular için hemşireyi çağırdıktan sonra ekranın kararmasına neden olan sorun çözüldü.
Oynanış
- Yasha Ivanov, Boris Ribakov ve Adam Smasher ile boss dövüşleri iyileştirildi. Smasher artık Sandevistan’ı etkinleştirebilecek.
Yeni Siber Yazılım eklendi: Feen-X ve Cogito Lattice
Feen-X: İskelet Siber Yazılımı
- Siber Yazılım Kapasitesi maliyeti: 16
- Zırh: 8/14/20/26/31
- Kullanılabilir RAM 3/4/5/6/7’nin altında olduğunda +%250 RAM Yenileme Hızı
Cogito Lattice: Bütünleşik Sistem Siber Yazılımı
- Siber Yazılım Kapasitesi maliyeti: 12
- Zırh: 18/27/36/45/54
- Kullanılabilir RAM 2/4/6/8/10’un altında olduğunda bu siber yazılımdan +%200/%210/%220/%230/%240 zırh
Çoklu siber yazılımın yeniden dengelenmiş istatistikleri:
- Adreno-Trigger: Hareket hızı bonus süresi azaltıldı.
- Tüm Berserkler (Militech Berserk hariç): Hasar azaltma bonusu eklendi.
- Axolotl: Bekleme süresinde azalma azaltıldı.
- Camillo RAM Yöneticisi: Bekleme Süresi Azaltıldı.
- Krom Kompresör: Siber Yazılım Kapasitesi bonusu artırıldı, fiyatı düşürüldü.
- Yoğun İlik: Zırh azaltıldı, yakın dövüş Dayanıklılığı maliyeti artırıldı.
- Epimorfik İskelet: Azaltılmış Zırh.
- Ex-Disk: Artan hızlı hack yükleme hızı bonusu.
- Leeroy Bağ Sistemi: Artırılmış Zırh.
- Lynx Paws: Düşmelerden %20 hasar azaltma eklendi.
- Mikrojeneratör: Elektrik hasarında azalma.
- Militech “Apogee” Sandevistan: Uzatılmış süre bonusu azaltıldı, Maksimum Süre azaltıldı, kafadan vuruş hasarı artırıldı, Kritik Şansı ve Kritik Hasarı artırıldı.
- Militech “Falcon” Sandevistan: Uzatılmış süre bonusu azaltıldı, Maksimum Süre artırıldı, bir düşmanı etkisiz hale getirdikten sonra Sağlık bonusu artırıldı.
- Nano Kaplama: Uyumlama Soğuktan Refleks’e değiştirildi (Kritik Şansı bonusu).
- Çevresel Ters: Artırılmış Zırh.
- RAM Yeniden Ayırıcı: Kurtarılan Maksimum RAM artırıldı.
- RAM Yükseltme: Artan RAM kurtarma oranı.
- Güçlendirilmiş Tendonlar: Azaltılmış Zırh.
- Self-ICE: Bekleme Süresi Azaltıldı.
- Shock-N-Awe: Uyumlama bonusu Tech silah hasarına değiştirildi.
- Evrensel Güçlendirici: Sağlık Öğesi etkileri artık birikecek.
- Şunlar için azaltılmış Siber Yazılım Kapasitesi maliyeti: Memory Boost, Bioconductor, Kerenzikov Boost System, Rara Avis, Reflex Tuner, Defenzikov, Hücresel Adaptör, Handle Wrap, Axolotl, Microgenerator, Peripheral Inverse, Leeroy Ligament System, Camillo RAM Manager.
Bazı avantajlar için denge değişiklikleri:
- Spontan Obliteration: Seviye 1 için -%15 geri tepme, +%12,5 Kritik Şansı olarak değiştirildi.
- Ölmek! Ölmek! Die!: Seviye 1 için -%15 geri tepme +%12,5 Kritik Şansı olarak değiştirildi, Seviye 2 için Dayanıklılık azaldıkça silah kullanımının arttığı bir bonus eklendi.
- Keskin Nişancı: Seviye 3 için mevcut Dayanıklılık Yenilenme Oranı bonusunun üzerine bir Dayanıklılık maliyet bonusu eklendi.
- Sakinleşinceye kadar Vur: -%7 Dayanıklılık maliyeti, +%4 Zırh nüfuzu ile değiştirildi.
Bazı silahlar için denge ayarlamaları yapıldı:
- Elektrikli Baton: Elektrikli Coplar Alfa, Gamma ve Beta artık biraz farklı istatistiklere sahip. Artık aynı anda birden fazla düşmana vurabilirler. Temel hasar %7,5 azaltıldı.
- M2067 Defender, MA70 HB: Geri tepme düzenleri ayarlandı.
- DR-12 Quasar: Hasar %8 artırıldı, Kafadan Vuruş Hasar Çarpanı +%150’den +%175’e yükseltildi.
- HA-4 Grit: Hasar %10 artırıldı, Kafadan Vuruş Hasar Çarpanı +%150’den +%125’e düşürüldü.
- L-69 Zhuo: Hasar %6 artırıldı.
- DB-4 Palica: Hasar %9 artırıldı.
- Tamamen şarj edildiğinde tam otomatik olarak ateş eden teknolojik silahlar (Senkoh LX, DR-12 Quasar, HA-4 Grit): Artık daha kararlı olacaklar ve şarj modu aktifken yaklaşık +%15 daha fazla hasar verecekler.
- Hazırlanmış silahlar artık en fazla iki mod yuvasına sahip olabilir. Bu değişikliğin bu yamadan önce hazırlanmış silahları etkilemeyeceğini lütfen unutmayın.
- Modların düşmanlardan düşme oranı arttırıldı. Daha önce yalnızca Üretim Bileşenleri sunan kutularda silah modlarının görünme şansı eklendi.
- Silah satıcılarının stoklarındaki modların bulunabilirliği artırıldı, Pax modu her zaman mevcut olacak.
- Artık HA-4 Grit’e Güç silah modları yerine Teknik silah modlarını düzgün bir şekilde kurmak mümkün olacak.
- Seviye 4 ve Seviye 5 silah modları artık silah satıcılarının stoklarında bulunabilir (eğer oyuncunun Seviyesi yeterince yüksekse).
- Tüm cephane türleri için envanterinizde taşıyabileceğiniz maksimum cephane limiti artırıldı.
- Hazırlanan İkonik silahlar artık zulaya konulduğunda düzgün bir şekilde görüntülenecek.
- Maksimum seviyeye ulaşan oyuncular için Siber Yazılım Kapasitesi Parçaları artık düzgün bir şekilde düşecek.
- Bazı Seviye 5+ silahların ve siber yazılımların tekrar Seviye 5+’ye veya daha düşük bir seviyeye yükseltilmesi sorunu düzeltildi.
- Artık kameraları kontrol ederken Overclock’u etkinleştirmek mümkün olacak.
- Kerenzikov artık fırlatılabilir silahlarla çalışacak.
- Gereksinimleri karşılamamasına rağmen V for Vendetta başarısının kilidinin açılması sorunu düzeltildi . Bu düzeltmenin halihazırda kilidi açılmış bir başarıyı sıfırlamayacağını lütfen unutmayın.
- Gereksinimleri karşılamasına rağmen oyuncunun The Quick and the Dead başarısını alamamasına neden olan sorun düzeltildi .
- Bir kontrol cihazında oynarken süratte kalmak için gereken minimum çubuk eğim açısı azaltıldı.
- “Chipware Connoisseur” yeteneği aracılığıyla değiştirilen siber yazılımdaki ikincil istatistiklerin değerleri, kaydetme veya yükleme sonrasında artık rastgele hale getirilmeyecek.
- Netrunner becerisinde 60. seviyeye ulaştıktan sonra, Overclock yeteneği artık 10 metre içindeki düşmanları düzgün bir şekilde ortaya çıkaracak ve onları siperden hacklemenize olanak tanıyacak.
- Synapse Burnout hızlı hack’i ayarlandı. Seviye 3-5 için maksimum hasar bonusu +%400’den +%300’e düşürüldü. Maksimum hasar bonusu +%600’den +%400’e düşürüldü ve Iconic varyant için RAM birimi başına bonus %12’den %10’a düşürüldü.
- Hazırlanmış silahlar artık en fazla iki mod yuvasına sahip olabilir. Bu değişikliğin bu yamadan önce hazırlanmış silahları etkilemeyeceğini lütfen unutmayın.
- Modların düşmanlardan düşme oranı arttırıldı. Daha önce yalnızca Üretim Bileşenleri sunan kutularda silah modlarının görünme şansı eklendi.
- Silah satıcılarının stoklarındaki modların bulunabilirliği artırıldı, Pax modu her zaman mevcut olacak.
- Artık HA-4 Grit’e Güç silah modları yerine Teknik silah modlarını düzgün bir şekilde kurmak mümkün olacak.
- Seviye 4 ve Seviye 5 silah modları artık silah satıcılarının stoklarında bulunabilir (eğer oyuncunun Seviyesi yeterince yüksekse).
- Tüm cephane türleri için envanterinizde taşıyabileceğiniz maksimum cephane limiti artırıldı.
- Hazırlanan İkonik silahlar artık zulaya konulduğunda düzgün bir şekilde görüntülenecek.
- Maksimum seviyeye ulaşan oyuncular için Siber Yazılım Kapasitesi Parçaları artık düzgün bir şekilde düşecek.
- Bazı Seviye 5+ silahların ve siber yazılımların tekrar Seviye 5+’ye veya daha düşük bir seviyeye yükseltilmesi sorunu düzeltildi.
- Artık kameraları kontrol ederken Overclock’u etkinleştirmek mümkün olacak.
- Kerenzikov artık fırlatılabilir silahlarla çalışacak.
- Gereksinimleri karşılamamasına rağmen V for Vendetta başarısının kilidinin açılması sorunu düzeltildi . Bu düzeltmenin halihazırda kilidi açılmış bir başarıyı sıfırlamayacağını lütfen unutmayın.
- Gereksinimleri karşılamasına rağmen oyuncunun The Quick and the Dead başarısını alamamasına neden olan sorun düzeltildi .
- Bir kontrol cihazında oynarken süratte kalmak için gereken minimum çubuk eğim açısı azaltıldı.
- “Chipware Connoisseur” yeteneği aracılığıyla değiştirilen siber yazılımdaki ikincil istatistiklerin değerleri, kaydetme veya yükleme sonrasında artık rastgele hale getirilmeyecek.
- Netrunner becerisinde 60. seviyeye ulaştıktan sonra, Overclock yeteneği artık 10 metre içindeki düşmanları düzgün bir şekilde ortaya çıkaracak ve onları siperden hacklemenize olanak tanıyacak.
- Synapse Burnout hızlı hack’i ayarlandı. Seviye 3-5 için maksimum hasar bonusu +%400’den +%300’e düşürüldü. Maksimum hasar bonusu +%600’den +%400’e düşürüldü ve Iconic varyant için RAM birimi başına bonus %12’den %10’a düşürüldü.
Oyuncu hareketi daha yumuşak ve daha duyarlı hale getirildi:
- V artık bir gecikme yerine şut attıktan hemen sonra koşmaya başlayabilir.
- Bekletilen girdiyle koşmanın atlama, düşme ve geçişli sürat koşusunu iptal etmeyen diğer eylemlerle iptal edilmesi sorunu düzeltildi.
- Eğer V depar atarken atlarsa, V havadayken ateş ediyor olsa bile (ancak iniş anında değil) depar artık iniş sonrasında devam edecek. Ayrıca yakın dövüş silahlarını hedeflemek, taramak ve kullanmak için de çalışır.
- “Çoklu Görev” yeteneğiyle ilgili çeşitli sorunlar düzeltildi: halihazırda atış yaparken sürat koşusu başlatılamıyordu; sprint atlama, kaçma/atılma veya dayanıklılığın tükenmesi nedeniyle iptal edildi; silahlar hızla koşma pozisyonuna (göğse daha yakın tutularak) girip çıkıyordu.
- “Ninjutsu” yeteneğinde çömelme sprintinin çömelme tutma girişiyle etkinleştirilememesi sorunu düzeltildi.
- “Ninjutsu” avantajına sahip bir slayt sırasında, sprint veya kaçma/atılma tuşlarına basmak artık V’nin çömelme-sprint yapmasını sağlayacak.
- Deparın yanlışlıkla durdurulmasını önlemek için kontrol çubuklarındaki sürat koşusu “alanı” biraz artırıldı.
- Kaçma/atılma sırasında sürat koşusunun değiştirilememesi sorunu düzeltildi.
- Çizgi slayt! Ayakta dururken kaçma/atılma sırasında çömelmeye basmak V’nin ya kaymasına (yalnızca ileri atılmalar için) ya da çömelmesine neden olur.
- Slayt sırasında soldurma/çizme artık slayt yolu yerine kameraya bağlı olarak doğru yönde gerçekleştiriliyor ancak artık geriye veya yana doğru olamıyor; bunun yerine kaydırma iptal ediliyor.
- Kaydırma yönü artık yön girişleriyle hafifçe yana doğru ayarlanabiliyor.
- Slayt artık diyagonal bir sprint sırasında daha tutarlı bir şekilde gerçekleştirilebiliyor.
- Kayma artık geriye doğru yön girişiyle düzgün bir şekilde iptal edilebilir.
- Atılma sırasında otomatik atlama artık geriye veya yana doğru atılmalarda gerçekleşmeyecek. Atlama girişi ile düzenli atlama hala herhangi bir yönde mümkündür.
- Yön girişi tutulmazsa, atılma sırasında otomatik tırmanma artık gerçekleşmeyecek.
- Atılma sırasında otomatik atlama ve tırmanma artık daha tutarlı olacak.
- Hava atılımından sonra düşerken atışın engellenmesi sorunu düzeltildi.
- Klavyede başka bir yön girişi basılı tutulurken artık çift dokunuşla atlatma/çizgi gerçekleştirilebilir (çapraz atlatma/çizgi ile sonuçlanır).
- Sprint’in iki kez dokunarak kaçma/atma ile iptal edilmesi sorunu düzeltildi.
- Bir denetleyicide Dinamik Kontrol Düzeni ile oynatılırken slaytların tam olarak yürütülmemesi sorunu düzeltildi.
- Aktif Chimera Çekirdeği veya Cerberus’un Şifre Çözülmüş Davranış Sistemi Bileşeni ile bir öğe ürettikten sonra gerekli üretim özellikleri, Üretim panelinden kaybolacaktır.
- Regina’nın 2.0 Güncellemesinden önce tüm görevlerini tamamlayan oyuncular, ödül olarak aldıkları Neofiber siber yazılımının yerini Axolotl alacak.
- Silah siber yazılımlarından elde edilen istatistikler, çekilip çizilmediğine bakılmaksızın artık doğru şekilde uygulanacaktır.
- BioDyne Berserks’in etkisinin kalıcı olarak aktif kalması nedeniyle V’nin HP’sinin %25’in altına düşmemesi sorunu düzeltildi. Bu sorunun 2.1’den önce meydana geldiği durumları etkilemeyeceği için bu düzeltmenin geriye dönük olmadığını lütfen unutmayın.
Araçlar ve Trafik
- Westbrook, Santo Domingo ve Heywood’u kapsayan daha önce kapalı olan otoyolu açtı.
- Artık bisiklet sürerken eğilmek mümkün. Sürücünün eğilmesini sağlamak için klavyedeki LShft/LCtrl tuşunu veya oyun kumandasındaki Sol Çubuğu kullanın – İleriye doğru eğilmek için Yukarıya veya geriye yaslanmak için Aşağıya. Eğilmek yalnızca Kütle Merkezinizi değiştirir. Arkanıza yaslanın ve tekerleğe binmek için gaz uygulayın, öne doğru eğilin ve endo yapmak için frene basın. Kütle Merkezinizi değiştirmek, her iki uçta da ne kadar çekişe sahip olduğunuzu değiştirir. Aşırı savrulma sağlamak için köşenin ortasında biraz öne doğru eğilin, önden savrulma sağlamak için biraz geriye yaslanın. Havada, takla atmak için ileri/geri eğilin, dönüş yapmak için yönlendirin!
- Autofixer web sitesinden satın alınabilecek 5 yeni bisiklet eklendi.
- Yeni bir araba eklendi – Porsche 911 Cabriolet. Daha fazla ayrıntı için Autofixer web sitesini ziyaret edin.
- Aracı Çağır menüsüne araçları Favori olarak işaretleme seçeneği eklendi.
- Bisiklet sürerken bıçak ve balta atma seçeneği eklendi.
- Üçüncü şahıs bakış açısıyla bisiklet sürerken yakın dövüş animasyonları iyileştirildi.
- Bir NPC sürücüsüne saldırmak artık araçlarının yoldan çıkmasına neden olacak.
Ses
- Temel oyunun ana, yan ve küçük görevlerindeki sahnelerdeki ses efektleri elden geçirildi.
- Sahnelerin surround ses formatına yazılması ve karıştırılması.
- Eksik ses efektleri eklendi.
- Sesler için eksik son işleme düzeltildi.
- Silah ve dövüş ses efektlerinde iyileştirmeler.
- Araç sesinde iyileştirmeler.
- Çeşitli ses düzeltmeleri.
- Panam artık onunla Phantom Liberty’deki olaylar hakkında şahsen konuşurken sanal çağrı yapıyormuş gibi ses çıkarmayacak.
Görsel
- Şehir çevresinde çeşitli aydınlatma iyileştirmeleri.
- Kiroshi tarayıcı vurgularının görselleri iyileştirildi.
- Transmission’daki Blackwall’un görünümü Phantom Liberty’deki görünümüyle eşleşecek şekilde değiştirildi.
- V’nin eline sigaranın kalıcı olarak yapışabilmesi sorunu düzeltildi.
- Alev artık Yaiba Kusanagi CT-3X’teki egzoz borularıyla düzgün şekilde hizalanacak.
- Microgenerator tarafından yayınlanan Elektroşok VFX’i artık Phantom Liberty olmadan oynarken VFX’e sahip olacak.
- Ripperdocs’a siber yazılım yüklendikten sonra animasyonların tetiklenmediği bazı durumlar düzeltildi.
Kullanıcı Arayüzü
- Silahları Favori olarak işaretleme seçeneği eklendi, böylece silahların satışı, parçalarına ayrılması veya bırakılması kilitlendi.
- Çözünürlük Ölçeklendirme modlarının Grafik Ayarlarında sunulma şekli değiştirildi. DLSS Süper Çözünürlük, AMD FidelityFX Süper Çözünürlük 2.1 ve Intel Xe Süper Örnekleme 1.2 arasında geçiş yapmak için bir geçiş eklendi. Seçiminize bağlı olarak diğer seçenekleri özelleştirebilirsiniz, örneğin Dinamik Çözünürlük Ölçeklendirmeyi etkinleştirin.
- Beceri İlerlemesi paneline her beceride nasıl XP kazanılacağını açıklayan bir ipucu eklendi.
- Savaşın devre dışı olduğu alanlarda saldırı veya ateş etme girişiminde bulunulduğunda artık HUD’da “Eylem Engellendi” açılır penceresi görüntülenecek.
PC’ye Özel
- Işın İzleme: Overdrive Modu – önizleme durumundan çıkar ve çeşitli görüntü kalitesi iyileştirmeleri içerir.
- ReSTIR GI Tanıtıldı – RT’de yol izlemeli aydınlatma kalitesini daha da artırır: Overdrive modu, özellikle performans üzerinde hiçbir etkisi olmayan karanlık alanlar gölgelenmeyi en aza indirir.
- DLSS Ray Reconstruction – artık RT Ultra ve RT Yansımaları etkinleştirilmiş diğer RT modlarında mevcut.
- Işın İzleme etkinleştirildiğinde V’lerin ve NPC’lerin kaplamalarının metalik benzeri bir etkiye sahip olabilmesi sorunu düzeltildi.
- Işın İzleme etkinleştirildiğinde bazı karakterlerin saçlarının gölge oluşturmaması sorunu düzeltildi.
- DualSense denetleyicileri için destek eklendi. Oyun başlatıldıktan sonra kontrol cihazı bağlandığında Steam’de oyunun donması ile ilgili sorunlar yaşıyorsanız, lütfen Steam ayarlarında PlayStation Kontrol Cihazı Desteğini “Etkin” veya “Oyunlarda Etkin” yerine “Etkin Değil” olarak değiştirdiğinizden emin olun. o Destek”.
- NVIDIA GPU’lar için Samsung HDR10+ GAMING desteği eklendi. Bu özelliği etkinleştirmek için ekranınızın teknolojiyi desteklemesi ve “Oyun Modu”nun etkin olması gerekir. HDR10+ GAMING geçişini Video sekmesindeki Ayarlar’da bulabilirsiniz.
Konsola Özel
- [Xbox] Kaydetme sınırına ulaşılmamasına rağmen kaydetmeye çalışırken “Kaydetme başarısız oldu – yetersiz alan” açılır penceresinin görünmesi sorunu düzeltildi.
- [Xbox] Phantom Liberty desteklenmeyen bir sürücüye yüklendiğinde görünecek yeni bir hata mesajı eklendi.
Diğer Güncellemeler
- Play It Safe’de ikinci keskin nişancıya ulaşmaya çalışırken meydana gelen bir çökme düzeltildi .
- Artık V’nin Megabuilding H10’daki dairesindeki radyoyla düzgün şekilde etkileşim kurmak mümkün olacak.
- Bir kontrol cihazında İç Ölü Bölge’yi 0’a ayarladıktan sonra hâlâ bir miktar ölü bölgenin kalması sorunu düzeltildi.
- Artık topluluk araçlarının güncellemelerini basitleştirmek için mod geliştiriciler tarafından yaygın olarak kullanılan bazı işlevlerden oluşan bir bellek dengeleme listesi sunuyoruz.
- Night City’deki oyuncular tarafından keşfedilecek daha fazla sır eklendi.
Güncel haberler için Gamer Papers web sayfamızı veya sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın.