LoL 14.10 Yama Notları Şampiyonlar ve Denge Değişiklikleri
Riot Games, 14.10 Yaması’nda League of Legends’a AD taşıma eşyalarının elden geçirilmesi de dahil olmak üzere, o konumda seçilen her şampiyonu etkileyecek birçok büyük değişiklik getirdi. Ek olarak, bazı rünler üzerinde yeniden çalışıldı ve diğerleri tamamen kaldırıldı. İşte yama notlarının ayrıntıları:
LoL 14.10 Yama Notları Şampiyonlar ve Denge Değişiklikleri
LoL 14.10 Yama Notları: Şampiyonlar
Cassiopeia
- Sıraları yeniden karıştırıldığında Magical Footwear’ın yerini Triple Tonic (rune) ve Cash Back (rune) aldı.
Cho’Gath
- E’nin şampiyon dışı hasar sınırı yalnızca canavarlar için geçerlidir. Minyonlar için geçerli değildir.
- E canavarının hasar sınırı tüm kademelerde 60-140’tan 200’e çıkarıldı.
- R yükü olmadığında bu, sağlığı 2000-4667’nin üzerinde olan hedeflere yönelik bir güçlendirmedir. Bu 6667 sağlıkla sınırlıdır.
- R yüklerinden gelen hasar arttıkça eşik azalır.
Corki
- Temel istatistikler:
- Sağlık 610 artı 103’ten 640 artı 100’e yükseldi.
- Mana yenilenmesi büyümesi 0,55’ten 0,70’e çıkarıldı.
- Temel saldırı gücü 61’den 55’e düşürüldü.
- Zırh 28 artı 4,7’den 30 artı 4,5’e ayarlandı.
- Temel saldırı hızı 0,638’den 0,644’e yükseltildi.
- Saldırı hızı oranı 0,638’den 0,644’e yükseltildi.
- Edinme menzili 500’den 550’ye çıkarıldı.
- Saldırı tamamlanma yüzdesi yüzde 10’dan yüzde 11,6’ya çıkarıldı.
- Temel sarma süresi 0,15674 saniyeden (beş karede, saldırı hızı 0,638’dir) 0,18 saniyeye (altı kare, saldırı hızı 0,644’tür) çıkarıldı.
- Saldırı animasyonu kullanım çerçevesi 4,2’den 5,5’e yükseltildi.
- Bu, saldırının ne kadar hızlı ateşleneceğini değil, yalnızca animasyonun ne kadar hızlı oynatılacağını etkiler.
- Taban hazırlanma süresinde yapılan yukarıdaki değişiklikle birleştirildiğinde, saldırısı biraz daha yavaş olmalı ancak animasyonları daha yavaş hissetmemelidir.
- Pasif:
- Paket kaldırıldı .
- Kaldırıldı: Bu artık saldırının yüzde 80’ini büyü hasarına dönüştürmüyor.
- Pasif artık saldırının yüzde 15’ini ek gerçek hasar olarak veriyor. Bu, kritik vuruşlar ve büyü bıçağı tetiklenmeleri için geçerlidir.
- Q:
- Füze hızı 1000’den 1100’e çıkarıldı.
- Füzenin minimum seyahat süresi 0,25 saniyeden 0,227 saniyeye düşürüldü.
- Bekleme süresi tüm seviyelerde sekiz saniyeden 9-7 saniyeye düşürüldü.
- Mana bedeli 60-100’den 60-80’e düşürüldü.
- Zarar:
- Temel hasar 75-255’ten 70-230’a düşürüldü.
- Temel saldırı gücü ölçeklendirmesi yüzde 70’ten yüzde 120’ye çıkarıldı.
- Yetenek gücü ölçeklendirmesi yüzde 50’den yüzde 70’e çıkarıldı.
-
- Animasyon döküm karesi 10’dan sekize düşürüldü.
- Bu yalnızca animasyon hızını etkiler, yayın süresini etkilemez.
- Animasyon döküm karesi 10’dan sekize düşürüldü.
- W:
- Tıklama hızı 0,25 saniyeden 0,5 saniyeye çıkarıldı. 2,5 saniye boyunca toplam hasar değişmeden kalır.
- Yeni: W’nun artık minimum menzili 300’dür. Maksimum menzil değişmeden 600’de kalır.
- Mana bedeli tüm seviyelerde 80’den 80-100’e çıkarıldı.
- E:
- Bekleme süresi 16 saniyeden 12 saniyeye düşürüldü.
- Mana bedeli tüm seviyelerde 50’den 50-70’e çıkarıldı.
- Hasar türü yüzde 50 fiziksel ve yüzde 50 büyü hasarından yüzde 100 fiziksel hasara ayarlandı. Yani artık E’den büyü hasarı gelmiyor.
- Dört saniye boyunca toplam hasar, 120-320 artı yüzde 240 temel saldırı gücünden, 100-300 artı yüzde 200 temel saldırı gücüne düşürüldü.
- Direnç parçalama, sekiz tıklamanın ardından 8-20’den, dört tıklamanın ardından 12-24’e yükseltildi.
- Bu büyü, artık büyü hasarı vermese de hâlâ zırhı ve büyü direncini yok ediyor.
- R:
- Hasar türü büyü hasarından fiziksel hasara ayarlandı.
- Mana bedeli 20’den 35’e çıkarıldı.
- Maksimum cephane yediden dörde düşürüldü.
- Birinci sırada verilen cephane birden ikiye çıktı.
- Cephane yeniden doldurma süresi tüm seviyelerde 12-10 saniyeden 20 saniyeye çıkarıldı.
- Şampiyonlara karşı yapılan temel saldırılar artık kritik vuruş şansı yüzde 0-100 iken 2-4 saniyelik cephane yeniden doldurma süresini iade ediyor.
- Bu geri ödeme saldırı sırasında değil, vuruş anında yapılır; bu, saldırınız ile geri ödeme arasında bir gecikme olduğu anlamına gelir. Kaçma veya kaçırma yoluyla da reddedilebilir.
- Zarar:
- Temel hasar ölçeklendirmesi 80-150’den 80/180/280’e yükseltildi.
- Saldırı gücü ölçeklendirmesi yüzde 25/ yüzde 50/ toplam yüzde 75’ten tüm kademelerde yüzde 70 ilave saldırı gücüne ayarlandı.
- Kaldırıldı: Yetenek gücü ölçeklendirmesi.
Jax
- R menzil göstergesi yarıçapı 450’den 375’e düşürüldü. Bu artık değişmeden kalan efektle eşleşiyor.
K’Sante
- Sağlık artışı 115’ten 120’ye çıktı.
- Beş büyüme başına sağlık 0,85’ten bire yükseldi.
- E taban kalkanı 50-210’dan 50-250’ye yükseltildi.
Sett
- E artık canavarlara 100 ilave hasar veriyor.
Skarner
- Q’nun üçüncü vuruşu/füze canavarı hasarı sınırı 150-450’den 150-350’ye düşürüldü, hasarın kendi taban sağlık ölçeklendirmesi yüzde beşten yüzde dörde düşürüldü, kule hasarı x0,5’ten x1,0’a yükseltildi, maliyeti 30-50’den yüzde 4’e düşürüldü 30.
- E’nin hasarının toplam sağlık ölçeklendirmesi yüzde 10’dan yüzde sekize düşürüldü.
- R’nin kullanım süresi 0,75 saniyeden 0,65 saniyeye düşürüldü, artık Impale’i bitirirken durdurulamaz değil, artık Impale’i bitirirken diğer becerilerini sıraya koyabiliyor. Bir düşman şampiyonunu kazığa geçirirken Soru-Cevap yeteneği hâlâ kullanılamıyor.
Tryndamere
- 100 Hiddet’te pasif kritik vuruş şansı yüzde 40’tan yüzde 50’ye çıkarıldı.
Viego
- Minyonlardan gelen Q işareti iyileştirmesi yüzde 10’dan yüzde 50’ye çıktı.
Yasuo
- Pasif kritik vuruş şansı çarpanı 2,5’tan ikiye düşürüldü, aşırı kritik vuruş şansı için ilave saldırı gücü yüzde 40’tan yüzde 50’ye çıkarıldı.
Yone
- Pasif kritik vuruş şansı çarpanı 2,5’tan ikiye düşürüldü, aşırı kritik vuruş şansı için ilave saldırı gücü yüzde 40’tan yüzde 50’ye çıkarıldı.
LoL 14.10 Yama Notları: Sistemler Denge Değişiklikleri
Ödüller
- Ölüm serisi cezası 0,2’den 0,25’e çıkarıldı.
- CS ödülü, 300 ekstra CS altınına karşılık 50 altın artı ilave 200 başına 50 altın, ilave 300 CS altını başına 50 altın + ilave 250 başına 50 altına ayarlandı.
Minyon deneyimi bölünmeleri
- Solo: Yüzde 95 temel deneyim.
- Grup dağılımı eşit olarak yüzde 116’dan yüzde 124’e yükseldi.
- Düzeltildi: Dizin sınır dışı kontrolünün yanlış gitmesi, beş alıcının geri dönüş davranışını tetiklemesi ve her birinin amaçlanan yüzde 23,2 yerine yüzde 20 oranında bölünmesiyle sonuçlanan bir süreliğine hata oluştu.
- Orman canavarı deneyimi, birinci seviyeden dokuza kadar yüzde 100’den yüzde 140’a, birinci seviyeden sekize kadar yüzde 100-150’ye ayarlandı.
- Yengeç deneyimi yüzde 100’den yüzde 140’a ayarlandı, ardından seviye başına yüzde 10 artı birinci seviyeden sekize kadar yüzde 100 ila 150’ye ayarlandı.
Hata Düzeltmeleri
- Gangplank’in E namlu kombosunun tutarsız olmasına neden olan sorun düzeltildi.
- Katarina ultisinin CC’lendikten hemen sonra kullanıldığında bekleme süresine girmesi ve hasarsız animasyon yapması sorunu düzeltildi.
- Lee Sin’in 2. çeyrekte %115 bonus AD yerine %200 bonus AD ile ölçeklenmesiyle ilgili sorun düzeltildi.
- Siz Empowered Recall’ı kullandığınızda R’si sona erdiğinde Sylas’ın çalınan yeteneklerini korumasına izin veren sorun düzeltildi.
- Skarner’ın temel alay hareketinin SFX’i farklı bir Rusça görünümden oynamasına neden olan sorun düzeltildi.
- Jax’in R istatistiklerinin Adaptive Force’tan ve istatistik dönüşümlerinden AD/AP’yi içermemesini engelleyen sorun düzeltildi.
- Azir’in W otomatik saldırılarının Bramble Vest’i tetiklememesine neden olan sorun düzeltildi.
- Shyvana’nın Q’sunun belirli durumlarda iki otomatik saldırı olarak sayılmamasına neden olan sorun düzeltildi.
- Lee Sin’in, R2 durdurulamayan bir düşmana hasar verdiğinde amaçlanandan daha fazla hasar verebilmesi sorunu düzeltildi.
- Kassadin’in Q’sunun Sion’un R’sini kesintiye uğratması sorunu düzeltildi.
- Javan IV’ün pasifindeki hasar sınırının şampiyonların yanı sıra şampiyon olmayan birimlere de uygulanması sorunu düzeltildi.
- Vi’nin Q yükü görsel efektlerinin bazen eksik olmasına neden olan sorun düzeltildi.
- Volibear’in Q’su sona erdiğinde nadiren duvarın üzerinden ışınlanmasına olanak veren sorun düzeltildi.
- Scuttle Crab’lerin Baron ortaya çıktıktan sonra otomatik olarak dönüşmesini engelleyen sorun düzeltildi.
- Yakın mesafeden bir düşmana çarpıldığında Alistar’ın W isabet alanının genişlemesi sorunu düzeltildi.
- Urgot ve Skarner’ın, aynı anda birbirlerine saldırmaları durumunda acımasız, hiç bitmeyen bir çekişme içinde kalmalarına neden olabilecek sorun düzeltildi.
- Echoes of Helia’nın Soul Siphon hasarının, büyü kalkanı tüketilmesine rağmen bloklanmamasına neden olan sorun düzeltildi.
- Bazen Hwei’nin bağlantısı kesildiğinde büyü kitabına erişimini kaybetmesine neden olan sorun düzeltildi.
- Chemtech bitkilerinin üst üste ortaya çıkmasına neden olan sorun düzeltildi.
- Kindred’ın boştaki seslendirmelerinin çalınmasını engelleyen sorun düzeltildi.
- Bazı Yıldız Muhafızı Rakan’ın seslendirmelerinin tetiklenmesini engelleyen sorun düzeltildi.
- Yıldız Muhafızı Ahri’nin modelinin ölüp dirildikten sonra kaybolmasına neden olan hata düzeltildi.
- Birden fazla Lux görünümünün Geri Çağırma (B) Yavaşlama Animasyonunun eksik olmasıyla ilgili hata düzeltildi.
- Birden fazla Lux görünümünün Yeniden Doğma Animasyonunun eksik olmasına neden olan hata düzeltildi.
Güncel haberler için Gamer Papers web sayfamızı ve sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın. 🙂