League of Legends’ın önceki yamasında bazı büyük değişiklikler yer alıyordu. 13.20 Yaması lansman sırasında biraz karmaşık olsa da rünler, başlangıç eşyaları, birkaç şampiyon ve daha fazlasında büyük değişiklikler yapıldı. Muhtemelen Sezon 14 çıkana kadar göreceğimiz en büyük yama olacak. LoL 13.21 yama notları bu kadar detaylı olmasa da, Nexus Blitz’in bazı büyük denge değişiklikleriyle birlikte geri dönmesiyle ilgi çeken bir yama oldu.
LoL 13.21 Yama Notları
Şampiyonlar
Aurelion Sol
Soru: Işık Nefesi
- Temel nokta artırıldı: 15 – 55 >>> 45 – 105
- Nokta artık seviyeye göre ölçeklenmiyor
- Nokta AP oranı azaldı: %60 >>> %55
- Patlama hasarı arttı: 40 – 80 >>> 60 – 100
- Patlama hasarı artık seviyeye göre ölçeklenmiyor
Bel’Veth
E: Kraliyet Girdabı
- Bekleme süresi azaltıldı: 24 – 18 >>> 20 – 16
Briar
Temel İstatistikler
- Seviye başına saldırı hızı: %2,3 >>> %2
Pasif: Kızıl Lanet
- Öldürme sonucu iyileştirme arttı: %100 >>> %125
W: Kan Çılgınlığı/Atıştırmalık Saldırısı
- Yürütme oranı azaldı: 100 ilave AD başına %4 >>> İlave 100 AD başına %3,5
Brand
Temel İstatistikler
- Temel sağlık azaltıldı: 590 >>> 570
- Sağlık artışı arttı: 102 >>> 105
- Temel zırh artırıldı: 22 >>> 27
- Zırh büyümesi azaldı: 4,7 >>> 4,2
- Taban saldırı hızı arttı: 0,625 >>> 0,681
- Saldırı hızı artışı: %1,36 >>> %2
Pasif: Alev
- Canavarların ilave hasarı arttı: %120 >>> %300
E: Yangın
- Temel hasar azaltıldı: 70 – 170 >>> 65 – 165
Caitlyn
Pasif: Kafadan Vuruş
- Kritik şans oranı arttı: %142,1875 >>> %148,75
R: Delikteki As
- Temel hasar azaltıldı: 300 – 750 >>> 300 – 700
- Bonus AD oranı azaltıldı: %200 >>> %170
- Kritik vuruş oranı arttı: %10 kritik başına %3,5 >>> %10 kritik başına %5
- Bekleme süresi arttı: 90 – 60 >>> 90 sabit
Doctor Mundo
E: Künt Kuvvet Travması
- Bonus AD azaltıldı: Maksimum %2-4 HP >>> Maksimum %2-3
Hecarim
Temel İstatistikler
- AD artışı arttı: 3,2 >>> 3,7
W: Dehşetin Ruhu
- Süre arttı: 4 >>> 5 saniye
Jinx
Pasif: Heyecanlanın!
- Artık 5 yığınla sınırlanıyor
- Saldırı hızı artık yalnızca şampiyonların alt edilmesi durumunda birikiyor (destansı canavarlar ve yapılar güçlendirmeyi yenilemeye devam ediyor)
K’Sante
Pasif: Korkusuz İçgüdü
- Ulti sırasında gerçek hasar dönüşümü: %35 >>> %45 – 75
Q: Ntofo Saldırıları
- Minimum gerçekleştirme süresi için bonus HP eşiği: 1800 >>> 1200
W: Yol Oluşturucu
- Maksimum süre artırıldı: 1 saniye >>> 1,5 saniye
R: Hepsi Dışarı
- İyileştirme artık yalnızca gerçek ve fiziksel hasar yerine, şampiyonlara verilen tüm hasara bağlı.
- Soru ve E saldırı sıfırlamaları artık anında gerçekleşiyor
LeBlanc
W: Bozulma
- AP oranı arttı: %65 >>> %75
E: Ruhani Zincirler
- E2 AP oranı arttı: %70 >>> %80
Master Yi
E: Wuju Stili
- Bekleme süresi azaldı: 18 >>> 14 saniye
Morgana
W: Eziyetli Gölge
- Hasar arttı: 12 – 52 >>> 12 – 56
- Canavar hasarı değişikliği artırıldı: %165 >>> %170
Rammus
Soru: Güç Topu
- Temel hasar azaltıldı: 100 – 200 >>> 80 – 200
W: Savunma Topu Kıvırma
- Temel zırh azaltıldı: 35 >>> 30
- Zırh oranı azaltıldı: %40 – 80 >>> %35 – 75
Seraphine
Temel istatistikler
- Temel zırh artırıldı: 19 >>> 26
- Sağlık artışı azaldı: 104 >>> 90
- Taban mana azaltıldı: 440 >>> 360
- Mana artışı arttı: 40 >>> 50
- Taban mana yenilenmesi arttı: 8 >>> 11,5
- Mana yenilenmesi artışı azaldı: 1 >>> 0,4
- Saldırı hızı artışı arttı: %1 >>> %2
S: Yüksek Nota
- Füze hızı artırıldı: 1200 >>> 1400
- Minimum temel hasar artırıldı: 50 – 115 >>> 55 – 155
- Minimum AP oranı değiştirildi: %45 – 65 AP >>> tüm seviyelerde %50
- Bekleme süresi azaltıldı: 10 – 5 >>> 9 – 5
W: Çevresel Ses
- Bekleme süresi azaltıldı: 28 – 20 >>> 28 – 16
- Mana bedeli arttı: 50 – 90 >>> 70 – 90
- Taban kalkanı artırıldı: 50 – 130 >>> 50 – 150
- Taban iyileştirme azaltıldı: %5 – 7 >>> %3 – 5
- İyileşme artık hedefin eksik sağlığının 100 AP’si başına %0,4 oranında artmıyor
E: Vuruş Düşüşü
- Mana bedeli azaltıldı: 60 – 100 >>> 60 – 80
- Temel hasar artırıldı: 60 – 140 >>> 60 – 200
Tahm Kench
Pasif: Edinilmiş Bir Tat
- Temel hasar değiştirildi: 8 – 60 (seviyeye bağlı olarak) >>> 6 – 48 (seviyelere bağlı olarak)
- İlave sağlık hasarı ölçeklendirmesi: %3 bonus HP >>> %5 bonus HP
W: Abisal Dalış
- Bekleme süresi iadesi arttı: Tüm seviyelerde %40 >>> Tüm seviyelerde %40 – 50
Varus
W: Yanmış Sadak
- İsabet halindeki taban hasar arttı: 7 -21 >>> 7 – 31
E: Ok Dolu
- Yavaşlatma artışı: %25 – %45 – %30 – %50
Zyra
Temel İstatistikler
- Taban saldırı hızı arttı: 0,625 >>> 0,681
Pasif: Diken Bahçesi
- Bitki taban hasarı azaltıldı: 20 – 100 >>> 20 – 88
- Bitki AP oranı: %15 >>> %18
Soru: Ölümcül Dikenler
- Temel hasar artırıldı: 60 – 200 >>> 60 – 220
- AP oranı arttı: %60 >>> %65
E: Kökleri Kavramak
- Temel hasar azaltıldı: 60 – 240 >>> 60 – 200
- AP oranı arttı: %50 >>> %60
Eşyalar
Gövde Kırıcı
- İlave zırh ve MR azaltıldı:
- Yakın Dövüş: 10 – 75 >>> 10 – 60
- Menzil: 5 – 35 >>> 5 – 30
Sistem
İlk atak
- İlave gerçek hasar azaltıldı: %8 >>> %7
Aşama Hızı
- Yakın Dövüş Bonus MS’si azaldı: %30-60 >>> %25 – 50
Orman Evcil Hayvanı
- Temel hasar azaltıldı: 16 >>> 15,5
- Bonus AD oranı geri döndürüldü: %0 >>> %10
- AP ölçeklendirmesi geri alındı: %10 >>> %12
- Saldırı başına iyileştirme değişti: Verilen hasarın %70’i >>> 13 – 46 (1’den 12’ye kadar seviyeler), iyileştirme sınırı kaldırıldı
- Canavar öldürmelerde iyileşme: Eksik sağlığın %12’si >>> 36-90 (1-10. seviyeler) (+ eksik sağlığa bağlı olarak 2,25x’e kadar)
- Canavar öldürmelerdeki mana: %20 eksik mana >>> 19-87 (seviye 1-18) (+ eksik manaya bağlı olarak en fazla 2,25x)
Orman Evcil Hayvanları
- Orman evcil hayvanlarını geliştirmek için gereken kamp sayısı yarıya indirildi: İlk evrim için 20 >>> 10, ikinci evrim için 40 >>> 20
- Orman evcil hayvanı yükseltildikten sonra oyuncular artık bonus ödülleri alamayacak
Orman Kampları
Oyuncuların Sihirdar Vadisi’ndeki tipik Lig maçlarına göre çok daha hızlı bir şekilde altına ve deneyime erişmeleri nedeniyle, orman kampının HP’si genel olarak artırıldı.
- Yığıncı Sağlığı: 2800-9520 >>> 3400-11560
- Kadim Krug Sağlığı: 1300-3055 >>> 1650-3878
- Krug Sağlığı: 600-1410 >>> 900-2115
- Mini Kayalıkların Sağlığı: 50-118 >>> 80-188
- Büyük Karanlık Kurt Sağlığı: 2000-4700 >>> 2400-5640
- Karanlık Kurtların Sağlığı: 600-1410 >>> 800-1880
- Sir Gromp Sağlık: 2000-4700 >>> 2400-5640
- Kızıl Raptor Sağlığı: 1250-2937 >>> 1600-3760
- Raptors’ın Sağlığı: 500-1175 >>> 700-1645
- Kırmızı Diken Sırtı Sağlığı: 4000-10800 >>> 4600-12420
- Mavi Nöbetçi Sağlığı: 3000-8100 >>> 3500-9450
- Orman Muhafızı Sağlığı: 3775-5521 >>> 4500-6584
- Orman Muhafızı AD: 40-95 >>> 40-105
- Vadi’nin Habercisi Sağlığı: 7500-15000 >>> 8400-16800
Etkinlik Ortaya Çıkıyor
Aşağıdaki olaylar tarafsız olarak ortaya çıkacak veya kaybeden takımın lehine olacaktır:
- Teemo’yu yağmala
- Yağma Yolları
- Bardle Royale’in tüm çeşitleri
- tepenin Kralı
- DPS Yarışı
Eşya Düzenlemeleri
- Yaşam Hattı Aktif Bekleme Süresi: 120 saniye >>> 60 saniye
- Spectral Cutlass Aktif Bekleme Süresi: 60 saniye >>> 45 saniye
- Innervating Locket: Bir yeteneği kullandıktan sonra, 3 saniye içinde eksik sağlığın %3,8’ini ve eksik mananın %3’ünü yenileyin
Nexus Blitz Şampiyonu Ayarlamaları
Akshan
W: Sahtekarlık Yapmak
- Ateş çemberi içeren etkinlikler sırasında (Bardle Royale, URF Ölüm Maçı, Ödül Dövüşü), alçakları öldürmek takım arkadaşlarını, öldükleri yerdeki maksimum sağlıklarının %30’u ile canlandıracaktır.
Bel’Veth
Pasif: Lavantada Ölüm
- Düşman orman muhafızları Geliştirilmiş Hiçlik Mercanı düşürüyor
Ivern
Pasif: Ormanın Dostu
- Ivern’ün pasifi Merkez Baskınında devre dışı bırakıldı
Güncel haberler için Gamer Papers web sayfamızı ve sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın.