İçindekiler
League of Legends 11.5 Yaması Ne Zaman Çıkacak?
PBE sunucusunda henüz test aşamasında olan League of Legends 11.5 yamasının çıkış tarihi belli oldu. Tr sunucusuna ve diğer sunuculara 3 Mart tarihinde gelecek olan 11.5 yamasında ise birkaç değişiklik oyuncuları bekleyen yenilikler arasında yerini aldı. 3 Mart tarihinde sunucularda gerçekleşecek ve tahmini 3 saat sürmesi beklenen bakımın ardından, 11.5 Yaması oyuncular tarafından oynanabilecek.
League of Legends 11.5 Yamasında Gelecek Olan Kostümler Nelerdir?
League of Legends 11.5, oldukça farklı bir estetiğe sahip üç yeni Bee kostümüyle birlikte geliyor. Gelen Arı kostümleri Bahar’ın gelişinin habercisi olurken, Yuumi’nin artık bir kedi arısı mı yoksa arı kedisi mi olduğu tartışmalar arasında.
Leauge of Legends Bee’maw Kostümü (1350 RP)
League of Legends Beezahar Kostümü (1350 RP)
League of Legends Yuubee Kostümü (1350 RP)
Riot Beardilocks‘a göre, Bee kostümleriyle oynayan oyuncular öldüklerinde gözlerinin yerinde artık iki adet X yer alacak!
Ayrıca Hecarim’i bekleyen bir VFX güncellemesi de 11.5 yamasıyla geliyor. W yeteneği’nin güncel görünümünün ise bu şekilde olması bekleniyor.
League of Legends 11.5 Şampiyon Dengesi Değişiklikleri
Azir – Nerflendi!
- (W): Asker otomatik saldırı hasarı 60-160’tan 50-150’ye düşürüldü
Gragas – Nerflendi!
- (Q): Mana bedeli 60/65/70/75 / 80’den 80’e çıkarıldı
Jax – Bufflandı!
- İstatistikler: Seviye başına SG 3,38’den 4,25’e çıkarıldı.
Karma – Bufflandı!
- (Q): Bekleme süresi 9 / 8,5 / 8 / 7,5 / 7’den 8 / 7,5 / 7 / 6,5 / 6’ya düşürüldü.
Kog’Maw – Bufflandı!
- (W): İsabet halinde büyü hasarı, maksimum HP’nin % 3 / 3,75 / 4,5 / 5,25 / 6’sından % 3/4/5/6 / 7’ye çıkarıldı.
Master Yi – Bufflandı!
- (E): Hasar 18/26/34/42 / 50’den 20/30/40/50 / 60’a yükseltildi.
Qiyana – Bufflandı!
- (W): Hasar 8/16/24/32 / 40’tan 8/22/36/50 / 64’e yükseltildi.
- Hareket hızı% 5 / 6.25 / 7.5 / 8.75 / 10’dan% 5/7/9/11 / 13’e yükseltildi.
- (R): Hasar 100/170 / 240’tan 100/200 / 300’e çıkarıldı.
Rammus – Nerflendi!
- İstatistikler: Seviye başına can 95’ten 80’e düşürüldü
Rell – Nerflendi!
- İstatistikler: Temel zırh 35’ten 32’ye düşürüldü
- (W): Bekleme süresi 11’den 13’e çıkarıldı
Samira – Bufflandı!
- Seviye başına SG 2.3’ten 3’e çıkarıldı.
- (Q): Hasar oran ı% 80 / 87,5 / 95 / 102,5 / 110’dan % 80/90/100/110 / 120’ye yükseltildi.
Sejuani – Bufflandı!
- (W): İkinci vuruş hasarı, maksimum canın% 5,25’ten% 6’sına çıkarıldı.
Seraphine – Değiştirildi!
- (Pasif): Not hasarı 4-16’dan 4-24’e çıkarıldı.
- Notlar bir öncekinin % 95 hasarını minyon olmayanlara veriyorken bu mekanik takım arkadaşları için olacak şekilde değiştirildi ve hasarı % 25 olarak ayarlandı.
Shaco – Değiştirildi!
- (W): AOE hasarı 15/20/25/30 / 35’ten 10/15/20/25 / 30’a düşürüldü.
- Tek hedef hasarı 35/50/65/80 / 95’ten 25/40/55/70 / 85’e düşürüldü.
- Yeni: Canavarlara 10/20/30/40/50 ek hasar verir.
Trundle – Bufflandı!
- (Q): Bekleme süresi 4 saniyeden 3,5 saniyeye düşürüldü.
Twitch – Değiştirildi!
- (Pasif): AP % 3’ten % 2,5’e düştü.
- (R): SG bonusu 25/40 / 55’ten 30/45 / 60’a yükseltildi.
- Süre 5’ten 6’ya çıkarıldı.
Udyr – Nerflendi!
- İstatistikler: Seviye başına can 99’dan 92’ye düşürüldü.
- (R): Toplam aura hasarı 50/95/140/185/230 / 275’ten 40/80/120/160/200 / 240’a düşürüldü.
League of Legends 11.5 Eşya Değişiklikleri
Kara Balta
- Sağlık 300’den 400’e çıkarıldı.
- Maliyet 3300’den 3100’e düştü.
- Birleştirme maliyeti 1050’den 850’ye düşürüldü.
Guinsoo’nun Hiddeti
- Gazap,% 100 Kritik Vuruş Şansından daha fazla yararlanamaz. Wrath’ın On-Hit hasar dönüşümü, Critical Strike hasar değiştiricilerinden etkilenir.
Manamune
- Birleştirme maliyeti 1050’den 1150’ye çıkarıldı.
Malmortius Maw
- Maliyet 3100’den 2800’e düştü.
- Birleştirme maliyeti 700’den 400’e düşürüldü.
Muramana
- Şok pasif saldırı hasarı, hasar olarak% 2,5’ten% 1,5’e düşürüldü.
- Şok pasif yetenek hasarı şu şekilde değiştirildi: ( Yakın dövüş kullanıcıları için% 3,5 | Menzilli kullanıcılar için% 2,7) Maks Mana +% 6 Toplam AD> (Yakın Dövüş kullanıcıları için % 3,3 | Menzilli kullanıcılar için% 2,5) Maks. Mana +% 6 Toplam.
Hızkesen
- Slash’in durdurulması hasarı% 100 AD’den% 75’e düşürüldü.
- Slash’i Durdurma yavaşlatması% 60’tan% 40’a düşürüldü.
- Atılma menzili 100 birim artırıldı.