İçindekiler
Herkesin merakla beklediği TFT set 8.5 neredeyse çok yakında bizimle beraber olacak. Oyuncuların merakla beklediği, yeni şampiyonlar, sınıflar ve minik efsanelerin yer alacağı tft set 8.5 hakkında ne biliyoruz? Oyun mekaniğinde ne gibi değişiklikler bekliyoruz? Bütün bu soruların cevabını arıyorsanız çok doğru bir yerde olduğunuzu size bildirmek isterim. Ayrıca şampiyonların seviyelere göre gelme yüzdelerini ve TFT set 8,5’daki en iyi komplar yazılarını da inceleyebilirsiniz. İşte adım adım TFT set 8.5’a doğru..
TFT Set 8.5 Şampiyonları Kimlerdir? Tüm Set 8,5 Şampiyonları!
TFT Set 8’den Ayrılan Şampiyon ve Sınıflar
İşte 8. Setten ayrılan şampiyonların ve özelliklerin bir listesi:
Özellikler
- Sivil
- Recon
Şampiyonlar
- Galio
- Sivir
- Senna
- Sett
- zac
- Talon
- Zoe
- Cho’Gath
- Soraka
- Sejuani
- Yuumi
- Vel’Koz
- Zed
- Taliyah
- Aphelios
TFT Set 8.5 Mekanik Güncellemesi
Her orta set güncellemesi, oyun mekaniğini taze tutmak için genellikle küçük bir sistem güncellemesiyle birlikte gelir. İşte Set 8.5’e gelen yeni değişiklik karşınızda.
Öğe Açılır
Karoselden bir şey aldığında, şampiyondaki (veya şampiyon olmayan) öğe artık otomatik olarak ortaya çıkacak. Artık istemediğiniz şeyleri otomatik olarak birleştirmek yok.
TFT Set 8.5 Yeni Özellikler
Sonsuz Takım
Bonus: InfiniTeam, alternatif bir zaman çizelgesine açılan bir portal açar. Savaşın başlangıcında, bir portala yerleştirilen herhangi bir InfiniTeam birimi, farklı öğelerle kendilerinin alternatif bir versiyonunu çağırır. Sahip olduğunuz her Augment için 1 alırlar. Kopyalar, Sağlığı ve hasarı azalttı.
- (3): 1 portal açılır, %40 hasar ve %40 HP.
- (5): 2 portal açık, %55 hasar ve %55 HP.
- (7): 2 portal açık, %90 hasar ve %90 HP.
Şampiyonlar: Lucian (1), Pantheon (1), Sivir (2), Shen (3), Twisted Fate (4), Ultimate Ezreal (5)
İlk izlenimler:
InfiniTeam ilginç bir erken oyun özelliği gibi görünüyor. Aşama 2’de, bir eşya ile fazladan bir birime sahip olmak oldukça iyi bir güç artışı olabilir. Ayrıca, tahtadaki portal konumlarının her oyunda farklı olduğu (ancak bir oyundaki her oyuncu için aynıdır) görünmektedir.
InfiniTeam’de daha yüksek seviyelere çıkmak kulağa oldukça iyi geliyor, ancak oyunun sonlarına doğru Lucian, Pantheon ve Sivir gibi birimler koymak çok fazla boşa harcanmış birim gibi görünüyor. Çoğu kompozisyonun 3 InfiniTeam ile devam edeceğini tahmin ediyorum.
QuickDraw
Bonus: Her 2 hasar veren yetenek atışından sonra, Quickdraw birimleri bir bonus yetenek
mermisi ateşler. Bonus Atış Hasarı:
- (2): %60 toplam hasar.
- (3): %100 toplam hasar.
- (4): %140 toplam hasar.
Şampiyonlar: Lucian (1), Ezreal (2), Kai’Sa (3), Miss Fortune (4)
İlk izlenimler:
QuickDraw, temel olarak, yalnızca birkaç birime sahip arka hat DPS odaklı bir özellik olan yeni Recon’dur. Lucian ve Ezreal erken bir bonus sağladığından Quickdraw oldukça güzel ve oyunun ileri safhalarında Ultimate Ezreal, InfiniTeam için Lucian ile sinerji yaratırken aynı zamanda her iki Ezreal ile Paralel sağlar.
Miss Fortune biraz tuhaf görünüyor, bu da 4 Quickdraw takımının bana pek olası görünmemesine neden oluyor. Tüm birimler ayrıca ağır büyü hasarına dayalıdır, bu yüzden üzerlerinde doğru öğeleri oluşturduğunuzdan emin olun. (Mana üretimi, AP hasarı, Kritik, vb.)
Riftwalker
Bonus:
(3) Riftwalker’lar boyutlar arasında bir boşluk açar ve Riftwalker’ların yıldız seviyesine bağlı olarak gücü artan müttefikleri Zac’i çağırır.
Şampiyonlar: Pyke (2), Vex (3), Jhin (4)
İlk izlenimler:
Zac artık dükkandan satın alabileceğiniz bir birim değil ama onu yine de Riftwalker özelliği ile çağırabilirsiniz. Takımda ek bir tanka sahip olmak oldukça değerli olduğundan, bu oldukça ilginç bir özelliktir. Sorun, tüm birimleri bir araya getirmekle birlikte gelir. Pyke bir Hacker, Vex bir Maskot ve Jhin bir Renegade.
Bu, ekip oluşturmanın Riftwalker ekipleri için (muhtemelen Jhin merkezli) oldukça sınırlı olabileceğini gösteriyor. Yine de, Zac yeterince güçlü bir birimse, bu küçük sinerji etkili olabilir.
Paralel
Bonus: (2) Ezreal daha yaşlı, daha yakışıklı halinden öğrenir ve gelecekteki maceralarında ona katılır
. Ezreal’ın Yeteneği, bir sıradaki tüm düşmanları vuran bir patlamaya dönüşür. Nihai Ezreal’ın Yeteneği, ek bir zamansal kopya çağırır.
Şampiyonlar: Ezreal (2), Ultimate Ezreal (5)
İlk izlenimler:
Set çıktığında şüphesiz herkes Ultimate Ezreal’ı oynamaya çalışacak. Yetenek, yapmak istememek için çok havalı. Ayrıca sizi 8. seviyeye çıkarmak için Underground, InfiniTeam veya Quickdraw ile yapabileceğiniz birçok geçiş vardır.
Ultimate Ezreal’ın Aphelios’un 8. Sette yaptığı gibi taşıyıp taşıyamayacağını görmemiz gerekecek, ancak Ultimate Ezreal’ı bulduğunuzda güçlenen normal bir Ezreal taşıması şimdiden umut verici görünüyor.
TFT Set 8.5 Şampiyonları
1 Maliyetli Şampiyonlar
Lucian – InfiniTeam + Quickdraw
Yetenek: PASİF: Lucian’ın saldırıları ilave büyü hasarı verir. AKTİF: Lucian hedefinin yönüne 4 el ateş eder. Her atış, vurulan ilk hedefe büyü hasarı verir.
İlk İzlenimler: Lucian, erken oyun için oldukça basit bir arka hat DPS’si gibi görünüyor. InfiniTeam yeni bir özellik ve erken 3 puan almak, galibiyet serisini denemenin sağlam bir yolu gibi görünüyor. Ayrıca, birkaç yeni birimden biri olarak, birçok kişi muhtemelen onu dükkandan alacaktır. Quickdraw özelliği ve düşük mana havuzu, Lucian’ı oyunun başlarında iyi bir Mavi Takviyesi sahibi yapar. Genel olarak, birçok öğeyi iyi bir şekilde esnetebilen sağlam bir birim.
Panteon – InfiniTeam + Kalp
Yetenek: Pantheon hedefinin üzerine atlayarak büyü hasarı verir (Büyü Direncini ölçeklendirir) ve hedefi 1,5 saniyeliğine sersemletir. Daha sonra kendisine 4 saniyeliğine bir Sağlık kalkanı verir.
İlk İzlenimler: Pantheon ilginç bir birim. Cho’Gath, yeteneği MR’ı ölçeklendiren başka bir birimdi. Kitinde yeterli miktarda fayda olduğunu düşünürsek, Pantheon’un Lucian’ın yanı sıra başka bir sağlam erken alıcı olmasını bekliyorum. Kalp özelliği, ona yardım edecek herhangi bir tank özelliği olmadığı için bunu biraz tuhaf hale getiriyor.
2 Maliyetli Şampiyonlar
Pyke – Riftwalker + Hacker
Yetenek: Pyke gerçek hasar için mevcut hedefini saplar. Daha sonra mevcut konumunda bir hayalet çağırır ve en uzaktaki düşmanın arkasına atılır. 1 saniye sonra hayalet Pyke’a döner, içinden geçtiği tüm düşmanları sersemletir ve onlara büyü hasarı verir.
İlk İzlenimler: Pyke oldukça güçlü bir birim gibi görünüyor. CC yeteneği, yalnızca 2 maliyetli bir birim için çok güçlü ve Hacker olmadan bile, yine de güçlü bir yetenek. Ön cephenizi alçaltabilir ve düşmanı ileriye doğru yürütebilirseniz, Pyke’ınız karşı tarafta olduğu sürece köşe taşımalarında neredeyse sersemletmeyi garanti edebilirsiniz.
Frozen Heart artık oyunda değil, bu yüzden bu etkileşimi görmeyeceğiz, ancak Pyke’nin Hacker özelliğine yalnızca bir taşıma veya Omnivamp için olmasındansa biraz fayda getirmesini seviyorum.
3 Maliyetli Şampiyonlar
Gnar – Gadgeteen + Prankster
Yetenek: Gnar, isabet alan düşmanlara fiziksel hasar (%110 Saldırı Gücü) vererek kendi çevresini biçer. Mevcut hedefi %300 hasar alır ve Yetenek ona kritik bir şekilde vurur.
İlk İzlenimler: Gnar, hakkında karışık hislerim olan Gadgeteen birimi olarak Zoe’nin yerini alıyor. Zoe olmadan, Gadgeteen özelliği sağlam bir hasar kaynağından yoksun görünüyor. İşin iyi tarafı, Gnar, daha önce özelliğin sahip olmadığı Saldırı Gücü ile iyi ölçekleniyor, ancak bu özellik için hala biraz endişeliyim.
Zoe, Şakacı ve Hacker konusunda da çok esnekti, Gnar ise sadece Şakacı. Şu anda Gnar’dan pek memnun değilim ama güçlü bir hibrit öncü olabilir.
Morgana – Tehdit
Yetenek: PASİF: Morgana bir düşmana hasar verdiğinde, onları 4 saniyeliğine %40 Parçalar ve Parçalar. AKTİF: Morgana en yakın 2 düşmana karanlık bağlar göndererek büyü hasarı verir ve onları 1,5 saniyeliğine sersemletir.
İlk İzlenimler: Morgana, birçok takımın veya oyunun ortasındaki her yönetim kurulunun isteyeceği bir birim gibi görünüyor. Sunder ve Shred yapabilmek çok büyük ve yeteneği de güçlü bir CC etkisi. Morgana’nın oyunun ortasında ve hatta oyunun sonlarında yoğun bir şekilde çekişmesini bekliyorum.
Shen – InfiniTeam + Defans + Hacker
Yetenek: Shen, bu turda en çok hasarı veren takım arkadaşına bağlanır ve aldığı tüm hasarı 3,5/4/5 saniyeliğine azaltır. İp aktifken, müttefiki yenilmezdir ve alacakları herhangi bir hasar bunun yerine Shen’e yönlendirilir.
İlk İzlenimler: Shen, üç özelliğiyle övünen sağlam bir öncü gibi görünüyor ve bu da onu esnek bir alıcı yapıyor. Öte yandan yeteneğini değerlendirmek ilginç. Normal bir önden arkaya dövüşte, ipinin işe yaramayacağı ve çoğunlukla bir hasar azaltacağı gibi geliyor. Bununla birlikte, cephe hatlarını veya Hacker’ları atlayan AP kompozisyonlarına karşı Shen, taşımanız ile ölmeniz arasındaki fark olabilir.
Vex – Riftwalker + Maskot
Yetenek: Vex, mevcut hedefinde bir kasvet patlaması başlatarak büyü hasarı verir. Her üç kullanımda bir, kasveti durdurulamaz hale gelir, düşmanların arasından geçer ve isabet alan her düşmana büyü hasarı verir.
İlk İzlenimler: Vex, başka bir Riftwalker ve Maskot’tur, yani Riftwalker ekipleri büyük olasılıkla en az bir takım yuvası için Maskot’a yönelecektir. Yeteneği hasar odaklı ve muhtemelen bir orta hat birimi olacak. Yuumi artık oyunda değil, bu yüzden belki Vex, Maskot AP hasar taşıma görevini üstlenir.
4 Maliyetli Şampiyonlar
Aatrox – Tehdit
Yetenek: Aatrox yakındaki düşmanların ruhunu emerek büyü hasarı verir ve maksimum Sağlık kazanır (maksimum HP’sinin %40/40/150’si). Ardından, büyüsünü The Darkin Blade ile değiştirerek savaşın geri kalanında şeytani formunu serbest bırakır.
Darkin Kılıcı: Aatrox büyük kılıcını hedefine indirerek isabet ettiği tüm düşmanlara büyü hasarı verir ve kendini iyileştirir.
İlk İzlenimler: Aatrox, 4 maliyetli bir Tehdit olarak Zac’in yerini alıyor ve gerçek bir tanktan çok hibrit bir tank ve hasar verici. Aatrox’un sağlamlığı, verdiği hasara ve iyileştirmeye bağlı olduğundan, geleneksel bir tanktan farklı öğeler istemesine neden olur. Şahsen, Aatrox’un Zac’ten çok daha az esnek bir birim olduğunu düşünüyorum çünkü güçlü bir öncü olmak için daha fazla yardıma ihtiyacı var.
Garen – Mecha:PRIME + Defans
Yetenek: Garen kılıcını yakındaki bir düşmanın üzerine indirerek, 2 büyü içindeki düşmanlara fiziksel hasar (Saldırı Gücünün %170/170/450’si) verir ve onları 1,8/2/8 saniye boyunca sersemletir.
İlk İzlenimler: Garen, Sett’in yerine 4’lük Defender Mecha olarak geçiyor ve yeteneği, Sett’in hasar ve kalkan yeteneğinden çok hasar ve CC odaklı. Garen’ın Sett’e benzer şekilde oynanmasını bekliyorum ve belki de hasarı Sett’inkinden biraz daha güçlü olacaktır. Garen muhtemelen bir önceki sette Sett’e benzer şekilde oynanacak.
Jhin – Riftwalker + Hain
Yetenek: PASİF: Jhin’in Saldırı Hızı her zaman 0,8/0,8/1’dir. İlave Saldırı Hızının %80’ini Saldırı Gücüne dönüştürür ve her 4. saldırıyı bir Yetenek kullanımıyla değiştirir.
AKTİF: En düşük cana sahip düşmana bir mermi ateşleyerek, bir hattaki tüm düşmanlara eksik Sağlıklarına bağlı olarak artan fiziksel hasar (%244/244/544 Saldırı Gücü) verir. Merminin hasarı, bir düşmana her vurduğunda %43 azalır.
İlk İzlenimler: Jhin, bulunduğu her sette neredeyse her zaman tutarlı bir arka hat taşımasıdır. Riftwalker, Hacker ve Maskot sağlayan daha küçük bir özelliktir. Öte yandan, Leona’yı bulana kadar Sylas veya Camille gibi daha zayıf birimler kullandığınız için Renegade’i devreye sokmak daha zor olabilir. Belki arka hat taşıması olarak Jhin’i kullanan bir Riftwalker Mecha Prime takım kompozisyonu olacaktır. Şimdiye kadarki ilk izlenimim bu.
Neeko – Yıldız Muhafızı + Büyücü
Yetenek: Neeko tanıdık olan kurbağasını hedefine fırlatır. En yakın düşmana 3 kez zıplar ve her biri bir alandaki düşmanlara büyü hasarı verir. Son atlama güçlenir ve bunun yerine daha geniş bir alandaki düşmanlara büyü hasarı verir.
İlk İzlenimler: Neeko, Taliyah’nın yerini alıyor ve tamamen aynı Yıldız Muhafızı Büyücü birimi. Yeteneği farklı olsa da oyun planının neredeyse aynı kalmasını bekliyorum. Muhtemelen Taliyah’ya benzer, Mücevherli Eldivenli bir Shojin taşıması. Biraz daha az heyecan verici, ancak Taliyah bazen yeteneğinim koklayabildiğinden veya düşman taşıyıcısını bombalayabildiğinden, belki bu AP kompozisyonlarına daha fazla tutarlılık getirecektir.
Twisted Fate – InfiniTeam + Düellocu + Spellslinger
Yetenek: Twisted Fate, 6/6/12 kart çeker ve her otomatik saldırıdan sonra başka bir kart çekmeye başlar. 2,5 saniye sonra Twisted Fate, çektiği tüm kartları fırlatır ve her biri büyü hasarı verir. Atılan son kart, yakındaki düşmanlara büyü hasarı veren kırmızı bir karttır.
İlk İzlenimler: Twisted Fate, hem Düellocu hem de Büyücü olduğu için oyuna benzersiz bir eklentidir. Hem dikey Duelist hem de Spellslinger kompozisyonlarına sığabilir, ancak bunu bilmek zor olacaktır. Yeteneği, Yetenek Gücünden çok Saldırı Hızı ile daha iyi ölçekleniyor gibi görünüyor, ancak daha fazla oyun test edilene kadar kesin olarak bilemeyeceğiz.
Warwick – YÖNETİCİ + Lasercorps + Kavgacı
Yetenek: PASİF: Warwick, Omnivamp’ı kazanır. İlk alt edilmesinin ardından KILL MODE 2.0’a girerek kendisine %60 Saldırı Hızı verir ve savaşın geri kalanında yeni hedeflere sıçramasına neden olur.
AKTİF: Warwick hedefine 6 kez saldırır ve toplam fiziksel hasar verir. (%459/480/800 Saldırı Gücü). Hedefi ölürse kalan her kesme için 10 mana kazanır.
İlk İzlenimler: Warwick, Zed’in yerine 4 maliyetli bir Lazer Kolordu taşıyıcısı olarak geçiyor ve görünüşe göre o role çok daha iyi uyuyor. Yönetici özelliği, bir Hacker birimi olan Leblanc ile sinerji oluşturur ve Dövüşçü özelliği, onun dayanıklı olmasına yardımcı olur. Güçlü bir ezici birimin arka hattınıza atlaması birçok kompozisyon için rahatsız edicidir. Sayıları ezici olmadığı sürece Warwick’in popüler bir taşıyıcı olmasını bekliyorum.
5 Maliyetli Şampiyonlar
Nihai Ezreal – InfiniTeam + Parallel + Sureshot
Yetenek: Ezreal, zaman akışını paramparça ederek kendisinin 5/5/25 geçici kopyalarını çağırarak her biri en büyük düşman grubuna doğru bir enerji patlaması ateşler. Bir patlamanın vurduğu düşmanlar fiziksel hasar alır (Saldırı Gücünün %133/133/276’sı).
İlk İzlenimler: Ultimate Ezreal, oyunun en lezzetli eklentilerinden biridir. Her iki Ezreal’a sahipseniz, 2 maliyetli Ezreal’ın yeteneği çok daha güçlü olacaktır. Ezreal’ın kendisi de takım kompozisyonlarına çok fazla hasar ekleyebilir. Ezreal’ı vurmaya güvenmek zor olabilir, ancak Underground hala oyunda olduğundan, son oyunları olarak Ultimate Ezreal’ı seçmelerini bekliyorum.