İçindekiler
Legends of Runeterra 1.14 Yama Notları
Legends of Runeterra 1.14 yamasıyla birlikte, yepyeni ve deneysel bir laboratuvar karşımıza çıkıyor. Artık arkadaşlarında oyunlarını seyretme şansına sahip. Ayrıca yeni meta oyun verileri hakkında da bazı değişiklikler mevcut.
LoR 1.14 Yaması bundan sonra hep görmeyi beklediğimiz güncellemelerden birisi. Bu değişiklikler, Aralıkta gerçekleşecek ilk Sezonluk Turnuva’dan önce görücüye sunulacak. Bu yamada temel seti bulunan şampiyonlardan, biraz yardıma ihtiyacı olan Dağın Çağrısı şampiyonlarına kadar yeni güçlendirmeler görülebilir.
Legends of Runeterra 1.14 Yaması Şampiyon Değişiklikleri
Lucian 1.14 Yaması (2. Seviye)
Artık seviye atladığı turda tetiklenebilir.
Shyvana 1.14 Yaması
GÜÇ: 3 → 4
Ejder Shyvana 1.14 Yaması
GÜÇ: 4 → 5
Vladimir 1.14 Yaması
Vladimir’in seviye atlaması eskisinden daha kolay.
SEVİYE ATLAMA: 6+ dost birimin hasar alıp sağ kalınca. artık 5+ dost birimin hasar alıp sağ kalınca.
Trundle 1.14 Yaması
CAN: 6 → 5
Trundle nitelik arttırmak için elde bekletildiğinde fazla etkili bir karttı. Bu sayede hem bir oyalama aracı hem de kazanma koşulu olabiliyordu. Dağın Çağrısı’ndan bu yana Trundle‘ın yeni mana kasma destelerinin yolu açıldı. Trundle karşılama kartı olarak getirdiği büyük üstünlüğü biraz da olsa azaltıldı. Artık karşı hamleleri alabilecek bir durumda.
Trundle 1.14 Yaması 2. Seviye
CAN 7 → 6
Buz Sütunu 1.14 Yaması
CAN 8 → 6
Ezreal 1.14 Yaması
SEVİYE ATLAMA: Sen düşmanları 10+ kere hedeflediğinde. → Sen düşmanları 6+ kere hedeflediğinde.
Ezreal için alternatif bir yön çizildi. Seviye atlama koşulunu kolaylaştırırken, bunun karşılığında 2. seviye Ezreal’ın hasar çıktısına bir koşul koyuldu. Ayrıca karşı hamle olanaklarını arttırmak için şu anki Anlık hız potansiyelinin çoğunu ortadan kaldırırldı. Bu potansiyelin hepsini yok olmamakla birlikte, seviye atlama koşulu da kolaylaştırıldı. Böylece Ezreal hem güncel destelerin işine yaramaya devam ederken hem de rakip birimleri hedeflemeye devam etmek için teşvik sunacak. Oyunculara da daha kontrol odaklı ve kombo ile bitirme imkanı eskisinden fazla olacak.
Ezreal 1.14 Yaması (2. Seviye)
ESKİ HALİ: Nexus Vuruşu: Elinde Geçici bir Gizemli Atış oluşur. Büyü yaptığında, rakibin Nexus’una 2 hasar verirsin.
YENİ HALİ: Nexus Vuruşu: Elinde Geçici bir Gizemli Atış oluşur. Büyü yaptığında, rakibin Nexus’una 1 hasar verirsin. Büyün bir düşmanı hedef aldıysa, rakibin Nexus’una 2 hasar verirsin.
Jinx 1.14 Yaması (2. Seviye)
TARIC 1.14 Yaması
GÜÇ 2 → 3
Taric‘in niteliklerinin artması, hem daha temiz saldırılar yapmasına hem de savunma turlarında daha fazla katkıda bulunmasını sağlayacaktır.
TARIC 1.14 Yaması (2.Seviye)
GÜÇ 3 →4